Olen ruennut saamaan orgasmeja unissani
Tänäänkin päikkäreillä ainakin 4 kertaa heräsin orgasmiin.. Joku aika sitten sain unessani jopa emätin orgasmin koskematta itseeni ja heräsin siihen. Huhhuh, on meno mennyt villiksi.. Pitää vaan toivoa etten voihki unissani :D
Kommentit (10)
Ei ilmeisesti ole niin aktiivista tuo teikäläisen seksielämä, vai...??
No ei kyllä ole tällä hetkellä kovin aktiivinen :D Olisi kyllä jos haluaisin mutta nyt ei vaan ehdi eikä pahemmin edes kiinnosta. Toteutan ilmeisesti seksuaalisuuttani unissa ja se riittää tällä hetkellä :) ap
Muistan kun olin 12vuotiaana ihan paniikissa kun sain noita :D
Itsellä oli sama. Tilanne oli se, etten ollut vielä koskaan valveilla saanut! Oli tosi noloa olla missään yötä, kun ei tiennyt mitä suustaan oli päästänyt...
Voi ei :D kyllähän se ois tosi noloa jos voihkis unissaan ja joku kuulisi. Ainakin unissani olen varsin äänekäs :D ap
Oletko raskaana? Mulla noin tapahtuu vain raskaana ollessani, harmi:-)
Mullekin on just tällä viikolla käynyt kahdesti noin! En ole raskaana, eikä muistaakseni (:D) aiemmasta seksikerrastakaan ollut kuin päivä. Myös mieheni oli nähnyt jotain seksiunta :D Hassuja sattumia!
Mulla alko mäymään noin vuoden alussa! Noin kerran viikossa yhtenä yönä herään useamman kerran orgasmiin. On kyllä ihan hauskaa :D
Mä saan sillon, jos edellisestä seksikerrasta alkaa olla viikko. Ilmeisesti liian pitkä aika keholle olla ilman :D Ja tiedän, että pidän ääntä myös unissani, koska mies on muutaman kerran herättänyt kesken kun luuli mun näkevän painajaisia :D N27
Ruennut???