Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenta!

Vierailija
28.12.2021 |

Ja mukavaa tiistaita. Mistä löytäisi elämän halun takaisin, joka mulla nuorena oli? T. Valis

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, kivaa päivää sinullekin :) 

Aloita uudestaan joku sama harrastus , mikä sinulla oli nuorena? Yksi pieni positiivinen asia ajalta, jolloin kaikki oli suurimmaksi osaksi hyvin, voi palauttaa muistoihin ne muutkin asiat, jotka toivat elämään iloa ja joista nautti.  

Vierailija
2/4 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita uudestaan joku sama harrastus , mikä sinulla oli nuorena? Yksi pieni positiivinen asia ajalta, jolloin kaikki oli suurimmaksi osaksi hyvin, voi palauttaa muistoihin ne muutkin asiat, jotka toivat elämään iloa ja joista nautti.  

Minähän kävin silloin iltalukiota ja mulla oli toive, että valmistuisin, jatkaisin opintoja, saisin töitä ja normaalin elämän. Nyt melkein viisikymppisenä, minähän tiedän, ettei se mulla tule ikinä onnistumaan. Toki voin jotain nettikurssia huvikseni käydä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän kävin silloin iltalukiota ja mulla oli toive, että valmistuisin, jatkaisin opintoja, saisin töitä ja normaalin elämän. Nyt melkein viisikymppisenä, minähän tiedän, ettei se mulla tule ikinä onnistumaan. Toki voin jotain nettikurssia huvikseni käydä. Ap

Jos jo etukäteen päättää, ettei ikinä onnistu niin sitten ei onnistu. Pitää päättää joka aamu uudestaan, että onnistuu.  Toteutan tätä periaatetta itse lähinnä työssäni. Yleensä joka päivä onnistun

Vierailija
4/4 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jo etukäteen päättää, ettei ikinä onnistu niin sitten ei onnistu. Pitää päättää joka aamu uudestaan, että onnistuu.  Toteutan tätä periaatetta itse lähinnä työssäni. Yleensä joka päivä onnistun

No, mä olen monen monta kertaa yrittänyt opiskella, niin siitä olen huomannut, etten onnistu. Ja on sitä asiaa ihan tutkittukin ja todettu jo teininä. Olisin päässyt heti peruskoulun jälkeen eläkkeelle. Ap