MISS SUOMI 2015 KESKUSTELUA
Kommentit (352)
Voittaja näyttää vähän Salkkareiden Iidalta.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:26"]Miss jännitävät nenät 2015
[/quote] Isot nenät!!!
Olipas Kimi Räikkösmäinen vastaus uudella missillä heti alkuun :DD emmäätiiä, katotaan kymmenen minuutin päästä :D Aito suomi tyttö.
Nojoo käyhän tää näinkin jos sitä menestystä ei haluta Uneista.
Se yleisön suosikki oli kyllä kaikkein kaunein <3
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:18"]9 ja 10 pääsee sijoille.
[/quote]
Tiesin! :-)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:27"]Öö, miksi Iina ei sijoittunut?!?
[/quote]
Niinpä. Olis valittu edes 1. Perintöprinsessaksi. Kaikista ilkeimmän näköiset voitti.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:22"]Ei jumankauta mikä väkänenä valittiin toiseksi perintöprinsessaksi! Kauheeta! [/quote] Samaa nauroi virolainen mieheni :D
[/quote]
Ja virolaiset miehetkö on sitten komeita, AHHHAHAHAHAH
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:22"]Ei jumankauta mikä väkänenä valittiin toiseksi perintöprinsessaksi! Kauheeta!
[/quote] Samaa nauroi virolainen mieheni :D
[/quote] aiemmin venäläinen mies haukkui naisia, nyt virolainen. Mun suomalainen mies näki valinnat, eikä negatiivista sanaakaan sanonut yhdestäkään naisesta. Jokainen voi siitä päätellä....
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:20"]Carola Miller on miss suomi!
[/quote] Ainoa normaali kärkikolmikosta.
Rita olisi ansainnut perintöprinsessan tittelin vahakasvoisen ja ilmeettömän Saaran sijaan. Voittaja on hieman nätimpi versio Beasta.
Voittajan paikalle kun ois laittanut Iinan, niin ois ollut ihan ok kärkikolmikko.
Paras oli toka prinsessa ja toiseksi paras oli voittaja. Taas mä osasin veikata oikein. Olen osannut veikata jo kolme voittajaa peräkkäin, tai nyt veikkasin siis kolmanneksi tullutta ekaksi. Aika hassua.
EI NÄIN! Kroppa on kyllä Rosa-Marialla todella hyvä, mutta noilla kasvonpiireillä ei sijoituta.
Miksei Iina Immonen pärjännyt? Kauneimmat kasvot, pitkä kaula ja muutenkin näyttävä nainen?
siinä meni mahkut pärjätä versumeissa
Iso nenä ja voimakas murre... Muuten tuossa joukossa ihan näyttävä. Vaikka ei Suomen missi tänäkään vuonna tule pärjäämään kans.välisissä kisoissa... Se on varma. Mutta nyt taas kun tuota Beaa katseli, niin pn kyllä niin tusinanaama... Ei ole muuta ihmeellistä kuin pituus.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 21:22"]Ei jumankauta mikä väkänenä valittiin toiseksi perintöprinsessaksi! Kauheeta! [/quote] Samaa nauroi virolainen mieheni :D
[/quote]
Ja virolaiset miehetkö on sitten komeita, AHHHAHAHAHAH
[/quote]
Sulla on huono mies. Mun mies ei katso edes missikisoja eikä hauku naisten ulkonäköä koskaan.
Oookkonää Oulusta....