Miksi yliopistopojilla on nykyään huppareita?
Facebookissa oli yksi kuva pojasta opiskelukavereineen ja heistä 5/7 oli huppari. Olen kuullut, että epämääräinen sakki käyttää huppareita. Onneksi juuri omalla pojalla oli neule. Pitäisikö minun olla huolissaan, missä seurassa liikkuu?
Kommentit (13)
Siis oumaigaad, minulla naispuolisella oli yo:lla useimmiten huppari päällä :o Kandi-ja graduohjaajani (nainen) viiletti välillä eri metallibändien keikkapaidoissa :o
Oletko varma, ettei kyseessä ole erehdys ja poikasi oli WT:hen kuuluvien kanssa?
Koska pikkutakit, liivit ja rusetit eivät ole enää osa miehen arkipukeutumista.
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="12.04.2015 klo 19:41"]
Oletko varma, ettei kyseessä ole erehdys ja poikasi oli WT:hen kuuluvien kanssa?
[/quote]
Täytyy tarkistaa. Yhden noista kyllä tunsin ennestään, mutta ne muut, ehkäpä. Olisiko alkanut viettää aikaansa peräti amisten kanssa? Hänellä on kyllä yksi kaveri, ennestään tuttu, opiskelupaikkakunnalla, joka ei ole saanut opiskelupaikkaa, olen käskenyt tätä kaveria vältellä. On vain pelkkä ylioppilas.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:42"]
[/quote]
Ei pojalla ole salkkuakaan :(. Kyllä minun nuoruudessani jo opistoinsinööreilläkin oli salkku, tai opiskelijoillakin. Ap.
Minä olen nähnyt yliopistolla myös lippiksen sekä hopparivaatteet tytöllä. :/ Onneksi kauppatieteilijäpojilla on vielä kauluspaidat.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:45"]
Minä olen nähnyt yliopistolla myös lippiksen sekä hopparivaatteet tytöllä. :/ Onneksi kauppatieteilijäpojilla on vielä kauluspaidat.
[/quote]
Kamalaa! :( ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:44"]
[/quote]
Ei pojalla ole salkkuakaan :(. Kyllä minun nuoruudessani jo opistoinsinööreilläkin oli salkku, tai opiskelijoillakin. Ap.
[/quote]
Niin ne ajat muuttuvat. Nykyään on kaikkea tällaista hapatusta. Naisetkin pääsevät yliopistoon, ei ole enää herrainklubeja joissa jalosukuinen nuorukainen voisi opintojensa välillä käydä virkistäytymässä, piipun polttaminen on käynyt harvinaiseksi ja pesukoneet pyörivät liki jokaisessa taloudessa. Enää eivät nuoret neidot hankaa pyykkiä puhtaaksi joen rannassa kauniit kasvot hiessä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:45"]
[/quote]
Mun aikana yksi kauppatieteilijäpoika istui aina luennolla hopparilippis päässä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:45"]
[/quote]
Mun aikana yksi kauppatieteilijäpoika istui aina luennolla hopparilippis päässä.
[/quote]
D:
OIkeesti ei jumalauta ootte pellejä, vittu haistakaa paska!
No tossa sohvalla istuu yks teekkari. Hälläkin noita on, tosin nyt on päällä neule. Kysyin asiaa. Vastaus oli ei oo rahaa muuhun. Ei suostu sanomaan muuta vastausta. Vaikka sillee, vastas, kun kysyin että oikeestiko.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:44"]
[/quote]
[/quote]
Siihen aikaan opiskelijat ja viimeistään vastavalmistuneet pääsivätkin töihin - siisteihin sisätöihin!