Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin erota ammattiliitosta

Vierailija
12.04.2015 |

ja siirtyä ytk:hon. Kuulun TEAMiin ja siinä on aika suolaiset jäsenmaksut. Ytk:ssa maksetaan kerran vuodessa 118€ ja se on siinä. 

Teenkö virheen? En ole 20 vuoteen tarvinnut liiton palveluita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatteko te, että ammattiliitot neuvottelevat työehtosopimukset, jotka takaavat työlainsäädäntöä paremmat edut (ylityökorvaus, vuosiloma, lomaraha jne). Työehtosopimukset ei synny itsestään, vaan siihen vaaditaan henkilökuntaa jolle pitää maksaa palkkaa. Mm. tästä syystä ammattiliiton jäsenyys on kalliimpi kuin pelkän työttömyyskassan. Mutta jos vertaat mitä muuta sillä rahalla saa, niin asia on aivan eri.

Vierailija
2/7 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet virheen; mitäs sitten, kun tulee ongelmia työsuhteessa ja tarvitset luottamusmiestä tai lakipalveluita...? Ammattiliiton jäsenmaksu on paras vakuutusmaksu tällaisen varalle. Eihän kukaan kotivakuutusta ottaessa ajattele että oma koti todennäköisesti palaa tai sinne murtaudutaan tms. mutta JOS niin käy, on vakuutus kallisarvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ammattiliitto mitään auta. Näitä kokemuksia on monella, mm. minulla.

Vierailija
4/7 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs minä sen voin tietää koska tarvitset liiton palvelua

Vierailija
5/7 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesitkö, että voit kuulua liittoon, vaikka et kuuluisikaan ko. työttömyyskassaan? ytk kassa ja ammattiliiton jäsenyys, edullisempaa, mutta älä vain kysy hintaa multa

Vierailija
7/7 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maksaako joku hullu vielä ammatiliiton kalliita jäsenmaksuja? Mä olen ajat päivät sitten siirtynyt kassaan enkä ole katunut hetkeäkään. Ammattiliitot on sellaisia ryöväreitä, että ne pitäis lailla kieltää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi