Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ihastunut wt-naiseen

Vierailija
12.04.2015 |

Tämä nainen on tyypillinen wt-nainen. Ei mitään koulutusta, ylipainoinen ja tyylitajuton kolmen lapsen yh-äiti. Lapset eri miehille miltei vuoden välein. Jostain syystä mieheni on ihastunut tähän naiseen. En voinut muuta kuin toivottaa onnea, sillä mies ei todellakaan ole mikään lapsi-ihminen. Lisäksi on aina painottanut kuinka hänelle on tärkeää että puolisolla on edes jonkin sortin koulutus ettei ihan syrjäydy työelämästä. On myös kertonut ihailevansa naisia jotka luovat itselleen uran.

Mies on ollut niin kauan kuin muistan sitä mieltä ettei ylipaino (muiden ihmisten) ole hänelle ongelma, muttei itse halua ylipainoista kumppania vaan terveet elämäntavat omaavan ja urheilullisen. Siksipä tämä ihastuminen onkin aika koomista kun tuo nainen on oikeastaan kaikkea muuta kuin sitä mistä mies on kertonut pitävänsä. Näköjään sillä ei sitten ole väliä kun "se oikea" osuu kohalle. Anteeksi katkera vuodatukseni. Parempaa illan jatkoa teille arvon mammat.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se kolahtaa niin se kolahtaa. Mies21

Vierailija
2/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:30"]Kun se kolahtaa niin se kolahtaa. Mies21[/quote] Siltä näyttää... En kuitenkaan olisi uskonut että miehen ihastus on ihan täysi vastakohta sille mihin hän on mieltynyt ja mitä hän arvostaa. Luulisi että sellaiseen ihmiseen olisi vaikea ihastua joka on ns. täysin oman maun vastainen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen sä itse olet?

Vierailija
4/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:37"]

millainen sä itse olet?

[/quote] Ei sillä ole väliä, tai siis että ei tässä ollut tarkoitus korostaa sitä kuinka paljon parempi minä olen kuin tämä miehen ihastus. Sen verran kuitenkin voin sanoa että olen täysi vastakohta tuolle miehen ihastukselle. ap

Vierailija
5/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En voinut kuin toivottaa onnee"   -Joko mies on eroa ehdottanut?

Vierailija
6/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mies on tuon yh:n bongannut? Naapuri?

Vierailija
7/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että kaipaa vaihtelua. Tuskin on valmis hyppäämään tämän naisen ja hänen lastensa kelkkaan, varsinkin jossei ole edes lapsi-ihminen :D.

Vierailija
8/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynisesti ajatellen mies on ehkä kyllästynyt sinuun ja aistii helppoa seksiä ja hupia olevan tiedossa lähipiiristä. Tai sitten on oikeasti ihastunut "WT"-naiseen, mikä on aika hellyttävää, vaikka sinun kannaltasi kurjaa.

-Mies 29v-

Vierailija
9/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:41"]"En voinut kuin toivottaa onnee"   -Joko mies on eroa ehdottanut?[/quote] Mies haluaisi aikalisän. Itse sanoin etten halua mitään aikalisää, koska todennäköisesti mies alkaisi sen aikana riiaamaan tätä ihastustaan ja jos se ei ottaisi tulta alleen, palaisi mies häntä koipien välissä takaisin. En halua olla kenellekään se toiseksi paras vaihtoehto. En oikeastaan tiedä vielä mihin suuntaan tämä menee. ap

Vierailija
10/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:48"]

Kyynisesti ajatellen mies on ehkä kyllästynyt sinuun ja aistii helppoa seksiä ja hupia olevan tiedossa lähipiiristä. Tai sitten on oikeasti ihastunut "WT"-naiseen, mikä on aika hellyttävää, vaikka sinun kannaltasi kurjaa.

-Mies 29v-

[/quote]Siis 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
11/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset tiedä mitä haluavat ennen kuin sitä saavat. Eikä ymmärrän koske vain ihmissuhteita.

Vierailija
12/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:41"]"En voinut kuin toivottaa onnee"   -Joko mies on eroa ehdottanut?[/quote] Mies haluaisi aikalisän. Itse sanoin etten halua mitään aikalisää, koska todennäköisesti mies alkaisi sen aikana riiaamaan tätä ihastustaan ja jos se ei ottaisi tulta alleen, palaisi mies häntä koipien välissä takaisin. En halua olla kenellekään se toiseksi paras vaihtoehto. En oikeastaan tiedä vielä mihin suuntaan tämä menee. ap

[/quote]

No ei todellakaan mitään "aikalisiä", ukko pihalle ja vähän äkkiä!

Vierailija
13/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:42"]

Mistä mies on tuon yh:n bongannut? Naapuri?

[/quote] Miehen kaverin kaveri, eli voisi kai sanoa että jonkinlainen tuttu. ap

Vierailija
14/14 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku joka ei puhu wt-sakista itseään ja omaa paremmuuttaan korostaen, pisteet siitä. Tilanteena kuulostaa paskalta. Tavallaan voi olla pelkkä harmiton ihastus mikä menee ohi tai sitten ei, piinaavaa odotella kumpaa se on.