Oletteko huomauttaneet puolisolle tämän lihomisesta?
Kommentit (19)
Haluaisin mutten tiedä kuinka tekisin sen loukkaamatta. :/ Apuja?
Jaa että muijat saa arvostella miehiään minkä ehtii, mutta auta armias jos mies sanoo muijalle että nyt on tullu ylimäärästä!!!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:28"]
Jaa että muijat saa arvostella miehiään minkä ehtii, mutta auta armias jos mies sanoo muijalle että nyt on tullu ylimäärästä!!!
[/quote]
Aloituksessa sanottiin puoliso, joka voi siis olla mies tai nainen. Ei tartte heti vetää herneplantaasia nekkuun.
En. En ole pitänyt niin tarkkaan lukua koskaan, ja olen ajatellut että huomaa se itsekin.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:30"]
[/quote]
Aloituksessa sanottiin puoliso, joka voi siis olla mies tai nainen. Ei tartte heti vetää herneplantaasia nekkuun.
[/quote]
Tää on muijan alottama!!!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:30"]
[/quote]
[/quote]
Tää on muijan alottama!!!
[/quote]
Missäs niin luki?
No kyllä me miehen kanssa voidaan puhua tuollaisistakin asioista, ei kumpikaan vedä hernettä nenäänsä vaikka toinen huomauttaisi lihomisesta :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:30"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:28"] Jaa että muijat saa arvostella miehiään minkä ehtii, mutta auta armias jos mies sanoo muijalle että nyt on tullu ylimäärästä!!! [/quote] Aloituksessa sanottiin puoliso, joka voi siis olla mies tai nainen. Ei tartte heti vetää herneplantaasia nekkuun. [/quote] Tää on muijan alottama!!! [/quote] Missäs niin luki?
[/quote]
Miehet käsittelee nämä asiat kasvotusten eikä juorua netti foorumilla kuten akat tekee!! Ilmiannan ketjun
Itse otin asian puheeksi, kun miehelle oli selvästi tullut painoa lyhyen ajan sisään. Oli vain liikuttunut, kun kannoin huolta hänen terveydestään. Kyllä minun mielestäni tuollaisista pitää voida keskustella, kunhan sen tekee rakentavasti ja oikeista lähtökohdista.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:30"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:28"] Jaa että muijat saa arvostella miehiään minkä ehtii, mutta auta armias jos mies sanoo muijalle että nyt on tullu ylimäärästä!!! [/quote] Aloituksessa sanottiin puoliso, joka voi siis olla mies tai nainen. Ei tartte heti vetää herneplantaasia nekkuun. [/quote] Tää on muijan alottama!!! [/quote] Missäs niin luki?
[/quote]
Miehet käsittelee nämä asiat kasvotusten eikä juorua netti foorumilla kuten akat tekee!! Ilmiannan ketjun
[/quote]
Pari kysymystä vailla mitään valmiita arvolatauksia - sekö sinusta on akkamaista juoruamista? Jospa nyt lakkaisit tuon mesoamisesi.
9 ja 10 siis ap. Unohdin laittaa viestien perään. :)
Kyllä olen. Mies lihoi 10 vuoden aikana 20 kg, joka on jo terveydelle haitallista. Nyt on pudottanut 10 kg, mikä on hieno asia.
Olen huomauttanut, ja hän on huomauttanut minulle. Eikä edes mistään 30 kg lihomisesta, vaan n. puolen vuoden aikana tapahtuneesta mahan kasvusta ja löystymisestä. Molemmin päin kuitenkin ystävälliseen ja kunnioittavaan sävyyn eikä mitenkään painostaen laihtumaan. Olemme vain todenneet, että "olen vähän huolissani, kun olen huomannut sinun olevan vähän huonommassa kunnossa ja olet napostellt paljon". Molemmilla kerroin vastaanottaja on vähän ottanut itseensä, olemme sillä tavalla herkkiä molemmat, mutta ymmärtäen kuitenkin seuraavassa hetkessä huolehtijan olleen hyvällä asialla, ja yhdessä on mietitty miten liikuttaisiin enemmän ja syötäisiin terveellisemmin
Itse kyl suuttusin jos mies sanos mulle et oon lihonu! Mun kroppa mun elämä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:01"]Itse kyl suuttusin jos mies sanos mulle et oon lihonu! Mun kroppa mun elämä.
[/quote]
Paitsi että se mies sua panee!!! Tai ei pane!
Ei, mutta puolisoni huomautti minulle, kun raskauskilot eivät karisseetkaan siihen tahtiin kuin olisi halunnut.
En, aikuinen ihminen kyllä huomaa lihomisensa ilman mun sanomisia. Mun puoliso ei ainakaan ole niin tyhmä ettei tajuais.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:36"]Haluaisin mutten tiedä kuinka tekisin sen loukkaamatta. :/ Apuja?
[/quote]
Up
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:31"]
En, aikuinen ihminen kyllä huomaa lihomisensa ilman mun sanomisia. Mun puoliso ei ainakaan ole niin tyhmä ettei tajuais.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Mun mies on lihonut, mutta kyllä hän sen itsekin huomasi ja alkoi kuntoilla ja tarkkailla ruokavaliotaan. En siis sanonut hänelle kiloista mitään. Itsestänikin huomaan, jos kiloja tulee lisää, ja tartun toimeen ihan oma-aloitteisesti.