Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omicronin oireet tällähetkellä

Vierailija
27.12.2021 |

Minulla on korona viidettä päivää. En tiedä mikä variantti on kyseessä (omicron/delta) - lievien oireiden perusteella epäilen että kyseessä on omicron. Oireena on vuotava nenä ja kutitus kurkussa - eli ei edes kurkkukipua, eikä kuumetta. On kyllä todella mieto tapaus, miedompi mitä normi vilustuminen.

Toivon hartaasti, että tämän takia ei suljeta firmoja/oteta lisää velkaa/ aiheuteta lisärasitteita tuleville sukupolville. Pelkään, että koronahysteria tulee jatkumaan, vaikka vain harvat poikkeustapaukset joutuvat sairaalaan 🙁 Kuka johtajista lopettaa tämän hysterian?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol miksi se olisi omikron. Onhan nenä vuotanut vaikka kuinka kauan ihmisillä kautta historian.

Vierailija
2/12 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol miksi se olisi omikron. Onhan nenä vuotanut vaikka kuinka kauan ihmisillä kautta historian.

Testissä tuli positiivinen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun sulla on lievä niin kaikilla on lievä? Minä minä minä.

Vierailija
4/12 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colastakin saatiin positiivinen, että joo... 

Vierailija
5/12 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colastakin saatiin positiivinen, että joo... 

Tottahan se on että testit on epäluotettavia. Itävallassa saatiin todistettua, että koka kolastakin saatiin positiinen koronatesti, mutta näinhän saadaan mukavasti feikki pandemia ylläpidettyä.

Vierailija
6/12 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, meille juuri tullut tartunta. Toivon että selvitään yhtä lievällä.

Vierailija
7/12 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omikron

Vierailija
8/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kuinka kävi?

Mulla sama nyt, lisänä lievä vilu ja päänsärky. Ja pms. Huomenna kotitestiä metsästämään tuskin oikeeseen testiin pääsee.

Vierailija
9/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Kuinka kävi?

Mulla sama nyt, lisänä lievä vilu ja päänsärky. Ja pms. Huomenna kotitestiä metsästämään tuskin oikeeseen testiin pääsee.

Paranemisia, soittelethan ensin liikkeisiin mistä saisit testin, ettet turhaan tautisena kuljeskele ympäriinsä.

Onko täällä joku rokottamaton yli 50 vee, terve, jolla olisi ollut Omikron? Jos, niin millaiset oireet?

Vierailija
10/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä on juttu missä teinit väärentää hanavedellä korona testejä näyttämään positiivista. Siis vedellä tulee positiivinen tulos.. voi luoja.

Vierailija
11/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun sulla on lievä niin kaikilla on lievä? Minä minä minä.

Ihan on olemassa dataa siitä, että omikronin oireet on useimmilla paljon lievemmät kuin esim. deltassa.

Vierailija
12/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tää korona vouhotus loppuu. Korona sitä korona tätä apua me kaikki kuollaan. Siis oikeesti?