Aiaiai, miten ihanaa on olla rakastunut!
Muistaako kukaan, miltä se tuntuu?
Hymyilyttää niin, että naama repeää, silmät tuikkii, ei paljon taudit eikä tulevaisuus pelota. Puhelimen kilahtaessa sydän hyppää kurkkuun ja pienikin asia tuntuu maailman tärkeimmältä (esim. Moi!). Ja sitten kun nähdään niin mikään määrä perhosia vatsassa ei riitä kuvaamaan sitä. Aiaiai.
Kommentit (16)
Onhan se ihaninta <3. Jo monta joulua yhdessä ja yhä vaan yhtä onnellisena mennään käsikkäin.
Olet ihastunut. Rakkaus vielä odottaa.
Te olette naiiveja. Rakkautta ei ole olemassakaan, kaikki täällä on itsekkäitä.
Minä en ainakaan ole kyynikko. Mutta en myöskään naivi.
Miksiköhän tällainen hormonimyrsky on ihmiselle kehittynyt? Onkohan jo esihistorian ihmiset tunteneet samalla lailla, hullua ajatella. Jotain sillä on tekemistä suvun jatkamisen kanssa, mutta on se aika mukava vaihe täytyy myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Te olette naiiveja. Rakkautta ei ole olemassakaan, kaikki täällä on itsekkäitä.
Aloituksen kuvailussa ei mielestäni ole kysymys niinkään pyyteettömästä lähimmäisenrakkaudesta, vaan sellaisesta rakastumisesta tai ihastumisesta toiseen, josta tulee rakastuneelle itselleen mieleinen olo.
Monta kertaa olen ollut rakastunut, mikä se ihanampaa. Olen myös ollut rakastettu, sekin on ihanaa.
Sitten kun näitä rakastumisia ei enää tule on jotain mitä muistella, kuinka ihania ihmisiä onkaan elämässäni ollut.
Ihanaa se on, niin kauan kuin kestää. Keskimäärin kaksi vuotta.
Oikeastaan aika kuluttava tunne kun ei ole koskaan saanut vastakaikua sille. Siksi pitää jatkossa ollakin varovaisempi, ettei enää synny tilanteita, joissa voisi ihastua/rakastua. Joo, ja turha tulla mussuttamaan, että kaikille on joku-ei ole.
n38 kirjoitti:
Oikeastaan aika kuluttava tunne kun ei ole koskaan saanut vastakaikua sille. Siksi pitää jatkossa ollakin varovaisempi, ettei enää synny tilanteita, joissa voisi ihastua/rakastua. Joo, ja turha tulla mussuttamaan, että kaikille on joku-ei ole.
Mutta melkein kenestä vaan voi tulla jollekkin se joku! Ei ole vaan yhtä.
Samat sanat kulti! Oletko mun rakkauden kohteeni? Mulla on samankaltaisia oireita.