Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2

Vierailija
27.12.2021 |

Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉

Kommentit (3826)

Vierailija
961/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, täytyy myöntää, että ohjelmaan jää hieman koukkuun varsinkin sen koomisuuden vuoksi.  Viboja tunnetaan jo parin rallienglanti virkkeen jälkeen. Sinan komentaa naisia sivummalle kuin koiria. Tosin Sinanin englannin kielen taito pesee muut.  Asgeirin naiset tuijottavat lumihankeen ja ovat sen jälkeen täysin myytyjä. Olisi nyt Asgeir saanut kirjeen joltakin joka puhuisi edes ruotsia.  Francescoa ei ymmärrä kukaan, tuskin hän itsekkään. Repesin täysin kun Francesco sai sen tunnekiven, ei varmaan ymmärtänyt pätkääkään asiasta. Ann on paras, toivottavasti ei valitse tätä pelleä, joka ei pääse paikalle. Tyypin "kaikista asioista huumoria" jutustelua en itse voisi kuunnella minuuttia kauempaa.

Tosin meille katsojillehan näytetään vain palanen tästä touhusta.

Tässä geimissä jo ymmärrettävä englannin kielen taito takaa palkintosijan katsojien silmissä. Hyvä Sinan!

Mä toivon, että Ann valitsee Erkin. Miehen koko olemus henkii hyväntahtoisuutta. Parasta ovat hänen hymyilevät silmänsä, oletteko huomanneet? Francesco on nuori ja ehtii vielä parantamaan englannin kielen taitoaan,

Asgeir odottanee, että uusi puoliso opettelee nopeasti norjan, kuten edellinenkin Suomi-nainen. Hän ei taida ihan ymmärtää, että parikymppinen Johanna, joka nuoruudeninnossaan alkoi kutsumaan itseään Kalastajan vaimoksi jo ennen papin aamenta, on kielen oppimisen suhteen helpompi keissi kuin elämää nähnyt aikuinen nainen. Vielä tuohon Asgeirin Elina-kommenttiin: Hän taisi todeta että "eLina WERE one of my favorites. She still ARE". Olla-verbin taivutustalkoot Asgeirille!

Asgeir tulee aivan hyvin ymmärretyksi, vaikka verbien taivutusmuodot eivät oikein olisikaan. Pääasia ei ole ihmisten täydellinen kielitaito, vaan ihminen itse.

Tässähän ihmetellään, miten paljon matkustanut ja kansainvälisessä avioliitossa ollut ihminen puhuu noin huonoa englantia. Ei tätä ihmeteltäisi, jos kyseessä olisi ihan peruskalastaja Norjasta.

Vierailija
962/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää herättää kaikkien näiden reppanaosallistujien tankeroenglanti, jolla he _eivät nyt vain pärjää. Turha näin ollen sössöttää mistään ujouksista, kemioista tai yhtäläisyyksien puutteesta, koska kielipuolisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asgeirin naisista Ana on ollut joku Mrs. Finland aikoinaan. Elina taas kahvilayrittäjä, kahvila näyttää kivalta ja ruuat herkullisilta, mutta pienen googlettelun jälkeen selvisi, että hän on yrittänyt viime syksynä myydä kahvilaa tuloksetta ja joutunut/päässyt alkuvuodesta yrityssaneeraukseen. Elina vaikuttaa ohjelman ja kahvilan haastatteluiden perusteella mukavalta ihmiseltä, toivottavasti asiat järjestyvät.

Olisiko sinulla linkkiä, en ole Instagramissa.

Vierailija
964/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu ole miettinyt, että miten se yksi Annin sulhasehdokas on niin tutunnäköinen...?

Googlailin ja hän oli tavoittelemassa maajussitarta kyseisessä kotimaan versiossa jo v. 2014....

Mulla on hyvä kasvomuisti!

Vierailija
965/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, täytyy myöntää, että ohjelmaan jää hieman koukkuun varsinkin sen koomisuuden vuoksi.  Viboja tunnetaan jo parin rallienglanti virkkeen jälkeen. Sinan komentaa naisia sivummalle kuin koiria. Tosin Sinanin englannin kielen taito pesee muut.  Asgeirin naiset tuijottavat lumihankeen ja ovat sen jälkeen täysin myytyjä. Olisi nyt Asgeir saanut kirjeen joltakin joka puhuisi edes ruotsia.  Francescoa ei ymmärrä kukaan, tuskin hän itsekkään. Repesin täysin kun Francesco sai sen tunnekiven, ei varmaan ymmärtänyt pätkääkään asiasta. Ann on paras, toivottavasti ei valitse tätä pelleä, joka ei pääse paikalle. Tyypin "kaikista asioista huumoria" jutustelua en itse voisi kuunnella minuuttia kauempaa.

Tässä geimissä jo ymmärrettävä englannin kielen taito takaa palkintosijan katsojien silmissä. Hyvä Sinan!

Mä toivon, että Ann valitsee Erkin. Miehen koko olemus henkii hyväntahtoisuutta. Parasta ovat hänen hymyilevät silmänsä, oletteko huomanneet? Francesco on nuori ja ehtii vielä parantamaan englannin kielen taitoaan,

Asgeir odottanee, että uusi puoliso opettelee nopeasti norjan, kuten edellinenkin Suomi-nainen. Hän ei taida ihan ymmärtää, että parikymppinen Johanna, joka nuoruudeninnossaan alkoi kutsumaan itseään Kalastajan vaimoksi jo ennen papin aamenta, on kielen oppimisen suhteen helpompi keissi kuin elämää nähnyt aikuinen nainen. Vielä tuohon Asgeirin Elina-kommenttiin: Hän taisi todeta että "eLina WERE one of my favorites. She still ARE". Olla-verbin taivutustalkoot Asgeirille!

Asgeir tulee aivan hyvin ymmärretyksi, vaikka verbien taivutusmuodot eivät oikein olisikaan. Pääasia ei ole ihmisten täydellinen kielitaito, vaan ihminen itse.

Tässähän ihmetellään, miten paljon matkustanut ja kansainvälisessä avioliitossa ollut ihminen puhuu noin huonoa englantia. Ei tätä ihmeteltäisi, jos kyseessä olisi ihan peruskalastaja Norjasta.

Koita nyt päästää irti siitä Johannasta. Kukaan ei jaksa jauhaa toisten existä sivu tolkulla.

Vierailija
966/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu ole miettinyt, että miten se yksi Annin sulhasehdokas on niin tutunnäköinen...?

Googlailin ja hän oli tavoittelemassa maajussitarta kyseisessä kotimaan versiossa jo v. 2014....

Mulla on hyvä kasvomuisti!

Asia on tässä ketjussa jo tullut ilmi.

Vierailija
967/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmmm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmmm kirjoitti:

klassinen nainen miehenä kirjoitti:

hmmm kirjoitti:

Näin alle nelikymppisenä miehenä voisin ihastua keneen tahansa Asgeirin ehdokkaista, klassisen kauniita. Kauniit kasvonpiirteet, elegantteja, luonnollisia. Sianin ehdokkaissa paljon mukavia, nättejäkin ehdokkaita, upeita persoonia. Italialainen lähetti kotiin klassisen kauniit naiset. Esimerkiksi se fitness muija on kyllä tosi kaunis, mutta näkee meikkienkin kanssa, että ei ole klassisen kaunis kasvojen muodoltaan, nenästä yms, eli normaali perusnätti tusinanainen. Punatukkainenkin perusnätti mutta ei kaunis. Se jäänyt blondi (ei fitness) klassisemman kaunis. En usko että italiainen olisi kiinnostunut, jos otetaan pois tekoripset, jatkeet, huulentäytteet ja oma hiusväri päähän. Ann ja Asgeir vaikuttavat ihanilta ihmisiltä, myös Sian (tosin hänestä olen jollain lailla epävarma). Italiaano on ihan normaalin näköinen mies, italiassa tulee komeampia vastaan joka toinen.

En ymmärrä kommenttiasi. Joka tapauksessa itse pidän naisista, joilla kauniit kasvonpiirteet. Esimerkiksi se fitness muija on ihan perusnätti kuten se punatukka myös, eivät ole ns. kauniita. Sirot kasvonpiirteet, poskipäät, kauniit silmät, siro nenä jne, niihin piirteisiin itse usein ihastun. Nämä löytyvät Asgeirin ehdokkailta ja myös italialaisen hylkäämiltä. Tekoripset, huulentäytteet, pottunenä, ei ole niitä joihin ihastun. Kenet tahansa saa jollain tapaa näyttäväksi ripsien, meikin ja jatkeiden avulla, mutta näkee silti että kasvonpiirteet ole niin viehättävät kummallakaan.

Ei tekoripset muuta kasvojen piirteitä mitenkään. Huulitäytteet yleensä vain rumentaa. Luultavasti fitness pimu olisi vain paremman näköinen ilman tekoripsiä ja huulitäytteitä. Kyllä hänestä näkee että on kaunis. Epämiellyttävistä kasvoista ei kauniita saa vaikka laittaisi kuinka tekoripset ja huuliin täytettä. Toki sinulla saa olla mielipide ettei hänen kasvonsa viehätä, mutta nuo mainitsemasi asiat eivät sinänsä vaikuta kasvojenpiirteisiin.

Eri

Tarkoitin sitä että kaikkien meikkienkin ja tekoripsien kanssa näkee kyllä kasvojen muodon ja sen, ettei ole ns. klassisen kaunis vaan perusnätti ja aika suuret kasvot. Kenet tahansa nuoren suomalaisen naisen saa näyttämään samalta jatkeilla ja ripsillä yms. Kasvojen, nenän yms. muodon näkee vaikka kuinka olisi pakkelia. Toki hän on juuri sellainen joka on nätti myös ilman meikkiä, samalla tavalla nätti kun kaikkin muutkin nuoret naiset, ei erotu joukosta. Usea Asgeirin ehdokkaista olisivat sirojen piirteidensä, poskipäiden, siron nenän kanssa voineet nuorempana käydä missistä, kun taas nämä italiaisen valitsemat eivät. Italialaisellakin oli todella kauniita vaihtoehtoja. 

Ymmärrän mitä haet takaa ja ymmärrän eron klassisen kauniissa kasvoissa ja ns. söpöissä kasvoissa. Itseäni taas tämän fitness tytön kasvot miellyttävät todella paljon koska on juuri sellaiset söpöt tyttömäiset kasvot ja itse pidän sellaisista enemmän. Makuasioita. Mutta höpsis, ei kaikki parikymppiset naiset ole noin nättejä, tänäänkään ei kävellyt kadulla vastaan kuin pari kaunokaista, ainakin meidän kaupungissa suurin osa on mitäänsanomattoman näköisiä. Helsingin keskustassa meno on jo vähän eri.

Olisi kiva tietää, että minkä näköinen mahdat olla itse..?

Ai olisi. Noh, olen kolmekymppinen ihan kaunis nainen ja itselläni on juurikin enemmän klassisen kauniit kasvot, mutta olen aina pitänyt sellaisia söpöjä tyttömäisiä kasvoja kauniimpana. :) Riittikö tämä vai haluatko vielä tarkempia kuvauksia kasvojeni piirteistä?

Ja minä en ole juuri minkään näköinen mies/tavallinen suomalainen näöltäni, mutta eipä se Laila Snellmankaan ulkonäönsä avulla arvostellut malleja. Lisäksi ei kai naismaku riipu omasta ulkonäöstä? Rumatkin ihmiset voivat pitää kauniista.

Vierailija
968/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaisella oli outoja. Kun pyysi lähdetäänkö juttelemaan, "pitääpä harkita" tjsp. kahdesti piti kysyä. Kai piti itseään vitsikkäänä.

Vierailija
969/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt päästää irti siitä Johannasta. Kukaan ei jaksa jauhaa toisten existä sivu tolkulla.

Häh? Eihän tuossa kommentissa edes mainittu Johannaa. Samalla tavalla on ihmetelty miksei Sinan puhu suomea.

Vierailija
970/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeää herättää kaikkien näiden reppanaosallistujien tankeroenglanti, jolla he _eivät nyt vain pärjää. Turha näin ollen sössöttää mistään ujouksista, kemioista tai yhtäläisyyksien puutteesta, koska kielipuolisuus.

Kanukkien kanssa oli vähän eri meno. Nyt ei osaa jussit eikä morsiot.

Vierailija
971/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, joka ihmettelee eräiden osallistujien itsevarmuutta? 

Keiden?

Tarkoittaisikohan norjalaisen yhtä ehdokasta, joka on vaatimattomimman näköinen, vähän sellainen hiirulainen ja jo tuulettelee voittoaan.

Vierailija
972/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussille pesää- olisi todempi nimi !

Vierailija
973/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormikkaan neuloja?

Vierailija
974/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkkilaisella oli outoja. Kun pyysi lähdetäänkö juttelemaan, "pitääpä harkita" tjsp. kahdesti piti kysyä. Kai piti itseään vitsikkäänä.

Pääsikö tämä reissuun? entä se kiven antaja?

Vierailija
975/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit eivät ummikoilla onnistu vieraalla kielellä kun on vaikeuksia ilmaista itseään mitenkään muutenkaan.

Vierailija
976/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sinänsä kauniin naivi ajatus pätisi jos puolisot ja puolisoehdokkaat puhuisivat samaa yhteistä kieltä.

Vierailija
977/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on aivan typerä tämän ohjelman formaatti. Ihmisiä tulee maapallon toiselta puolelta ja heidät raahataan Lappiin kylmyyteen ja tuiskuun. Siellä pitää ensin viidessä minuutissa huonolla kielitaidolla tehdä päätös jatkoon pääsijöistä. Mikä ihmeen kiire siinä on, ettei voida antaa edes viittätoista minuuttia? Sitten pitää jatkoon päässeiden kanssa pakertaa jossain lumihangessa ja siellä palellessa pitää sitten yrittää keskustella kunnolla. Miksi tämä pitää kuvata talvella, jos on pakko mennä Lappiin? Vaikka ruska-aikaan olisi ihan erilaista. Tosi outo koko systeemi!

Vierailija
978/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole tutustuneet kuvaustauoilla ja illallisilla kameroiden ulkopuolella ihan vapaamuotoisesti. Turkkilainenkin kysyi hangessa tarpomisen tauolla naiseltaan "treffeillä" mitä mieltä tämä on hänestä kun tuntevat nyt paremmin.

Vierailija
979/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialainen on kuin pikku poika. Valitsee ulkonäön perusteella. Onko hänellä seurustelu historiaa takana ? Tai Turkkilaisella ? 

Vierailija
980/3826 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen fiilis, että Francesco saattaisi tykätä enemmän miehistä.