Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkkilaiselle ei kelvannut kun kaksi vaan. Nirso ukko. Valitut naiset tulevat pian takaisin kotiin , kun näkevät tuo äijä on oikeasti.
Miksi ihmeessä hänen olisi pitänyt ottaa himaansa jotain kielitaidottomia höppänöitä jotka eivät kolahda pätkääkään? Säälistä vissiin?
Ehkä se asuu jossain kopissa, jonne ei mahdu. Onhan ne tosin hotellissa yöpyneet ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä ihmisen iällä tai ulkonäöllä ole juurikaan merkitystä ihmissuhteessa, eiköhän ne ihan muut asiat ratkaise loppupeleissä, ainakin jos kyse on ihan oikeasti aikuisista ihmisistä. Ja tuolla norjalaisellahan oli jo yksi ns. kaunis kumppani, ja mites siinä sitten kävikään?! Joten ehkä osaa jo katsoa vähän sen pinnan allekin, ja haluaa ehkä jotain muuta kuin kaunista bloggaria. Vaikka toisaalta, voisihan Kalastajan vaimo kakkonen olla ihan kiinnostava blogi.
Muutenkin nuo maajussit olisi voineet jo alunperin antaa tarkat määritelmät siitä mitä ne etsii, niin ei olisi tullut kirjeitä vääriltä tyypeiltä. Seuraavalle tuotantokaudelle kannattaa varmaan laatia tarkemmat hakulomakkeet joissa kumppaniksi haluavat ilmoittavat tarkasti niin ikänsä painonsa, pituutensa, hiusten ja silmän värin ym vastaavan niin ei vääränkokoiset ja väriset erehdy kirjeitä laittelemaan.
On myös vähän hassua että lähes 5-kymppinen odottaa saavansa lapsenteko iässä olevilta naisilta kirjeitä. Jos se ei ole tähän mennessä tavannut yhtään naista jonka kanssa voisi ajatella lapsentekoa, niin milläköhän logiikalla se olettaa että nyt sellainen löytyy, vieläpä ulkomailta. Jotenkin luulisi että viimeisen 30 vuoden aikana olisi Turkissa tavannut jonkun naisen joka on valmis perheen perustamiseen.
Kalastajan vaimo kakkonen 😂
hmmm kirjoitti:
Näin alle nelikymppisenä miehenä voisin ihastua keneen tahansa Asgeirin ehdokkaista, klassisen kauniita. Kauniit kasvonpiirteet, elegantteja, luonnollisia. Sianin ehdokkaissa paljon mukavia, nättejäkin ehdokkaita, upeita persoonia. Italialainen lähetti kotiin klassisen kauniit naiset. Esimerkiksi se fitness muija on kyllä tosi kaunis, mutta näkee meikkienkin kanssa, että ei ole klassisen kaunis kasvojen muodoltaan, nenästä yms, eli normaali perusnätti tusinanainen. Punatukkainenkin perusnätti mutta ei kaunis. Se jäänyt blondi (ei fitness) klassisemman kaunis. En usko että italiainen olisi kiinnostunut, jos otetaan pois tekoripset, jatkeet, huulentäytteet ja oma hiusväri päähän. Ann ja Asgeir vaikuttavat ihanilta ihmisiltä, myös Sian (tosin hänestä olen jollain lailla epävarma). Italiaano on ihan normaalin näköinen mies, italiassa tulee komeampia vastaan joka toinen.
Olenko ainoa, joka ihmettelee eräiden osallistujien itsevarmuutta?
klassinen nainen miehenä kirjoitti:
hmmm kirjoitti:
Näin alle nelikymppisenä miehenä voisin ihastua keneen tahansa Asgeirin ehdokkaista, klassisen kauniita. Kauniit kasvonpiirteet, elegantteja, luonnollisia. Sianin ehdokkaissa paljon mukavia, nättejäkin ehdokkaita, upeita persoonia. Italialainen lähetti kotiin klassisen kauniit naiset. Esimerkiksi se fitness muija on kyllä tosi kaunis, mutta näkee meikkienkin kanssa, että ei ole klassisen kaunis kasvojen muodoltaan, nenästä yms, eli normaali perusnätti tusinanainen. Punatukkainenkin perusnätti mutta ei kaunis. Se jäänyt blondi (ei fitness) klassisemman kaunis. En usko että italiainen olisi kiinnostunut, jos otetaan pois tekoripset, jatkeet, huulentäytteet ja oma hiusväri päähän. Ann ja Asgeir vaikuttavat ihanilta ihmisiltä, myös Sian (tosin hänestä olen jollain lailla epävarma). Italiaano on ihan normaalin näköinen mies, italiassa tulee komeampia vastaan joka toinen.
Onpa mahtava tietää! Arvostatko naisessa muitakin piirteitä kuin ulkonäköä? Hirveä paasaus jostain piirteistä, who cares :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norski pienine kasvoineen ja eemelimäisellä tukallaan näytti tosiaan ihan poikaselta kypsien naisten rinnalla vaikka heitä tytötteleekin. Italiaano on hassu. Turkkilainen on yllättäen kielimies tässä joukossa. Ihmeen huonoa englantia puhuvat suomalaiset koulua käyneet naiset, tietysti jänskätys voi vähän vaikuttaa..
Mummelin näköinen mies 70-l hiustyylillä ei ehkä houkuttele nuorempia. Liiankin hyvät ehdokkaat omaan tasoonsa nähden.
Puhumattakaan siitä, että herran ex, lasten äiti, asuu 200 metrin päässä Norjassa😅 Ei oo helppo paikka mennä tuohon settiin..
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Joillakin ei kait ole mitään itsekritiikkiä. Pokkana lähdetään tyrkylle. Vieläpä telkkariin.
Francescosta ei uskoisi, että on fitness-harrastaja
Musta olisi kyllä jotenkin vaikeaa olla ulkomailla niin lähellä toista suomalaista naista olematta kontaktissa. Mutta mikä estää vaikka ystävystymästä? Sehän olisi upeaa!
Vierailija kirjoitti:
Aistin vahvaa kemiaa ja ihastusta Annin ja Pekan välillä. Itsekin kelpuuttaisin tuonoloisen miehen, tosin parta pitäisi ajaa pois ;).
Italiaano ihastuu vaaleaan tyttöön, joka vaikuttikin ihan mukavalta ja fiksulta. Harmi vain että on tekotukka, täytetyt huulet, tekoripset ja kulmatkin käsitelty. Olisi nätti luonnostaankin.
Norjalaiselle kaikki kolme vaikuttavat ihan sopivilta. Ihanan aikuisia hyväitsetuntoisia ja viehättäviä naisia.
Turkkilainen jo hyvin ihastunut hoikkaan tummaan naiseen, luulen että molemminpuolista on jo nyt.
Että ainoa jännitysmomentti ohjelmassa on norjalaisen lopullinen valinta. Vähän viitteitä jo näkyi, mutta
Kuka Pekka?
hmmm kirjoitti:
En ymmärrä kommenttiasi. Joka tapauksessa itse pidän naisista, joilla kauniit kasvonpiirteet. Esimerkiksi se fitness muija on ihan perusnätti kuten se punatukka myös, eivät ole ns. kauniita. Sirot kasvonpiirteet, poskipäät, kauniit silmät, siro nenä jne, niihin piirteisiin itse usein ihastun. Nämä löytyvät Asgeirin ehdokkailta ja myös italialaisen hylkäämiltä. Tekoripset, huulentäytteet, pottunenä, ei ole niitä joihin ihastun. Kenet tahansa saa jollain tapaa näyttäväksi ripsien, meikin ja jatkeiden avulla, mutta näkee silti että kasvonpiirteet ole niin viehättävät kummallakaan.
hmmm kirjoitti:
hmmm kirjoitti:
En ymmärrä kommenttiasi. Joka tapauksessa itse pidän naisista, joilla kauniit kasvonpiirteet. Esimerkiksi se fitness muija on ihan perusnätti kuten se punatukka myös, eivät ole ns. kauniita. Sirot kasvonpiirteet, poskipäät, kauniit silmät, siro nenä jne, niihin piirteisiin itse usein ihastun. Nämä löytyvät Asgeirin ehdokkailta ja myös italialaisen hylkäämiltä. Tekoripset, huulentäytteet, pottunenä, ei ole niitä joihin ihastun. Kenet tahansa saa jollain tapaa näyttäväksi ripsien, meikin ja jatkeiden avulla, mutta näkee silti että kasvonpiirteet ole niin viehättävät kummallakaan.
Tosin kaikki italiaanon naiset valovuosia edellä italialaisen itsensä tasoa. Asgeirillakin naiset edellä hänen tasoaan, mutta naiset katsovatkin enemmän luonnetta. Annilla ja Sianilla sopivan tasoiset ehdokkaat.
Vaikea on suhdetta lähteä rakentaman, kun kielitaito on noin heikolla tolalla. Pätee sekä Jusseihin että ehdokkaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ihailen suuresti heitä! Itse olen niin nössö etten ikimaailmassa uskaltaisi mennä tuollaiseen ohjelmaan, vaikka kuinka joku maajusseista kiinnostaisi. Upeaa, että he ovat osallistuneet ohjelmaan ja meillä on jotain katsottavaa telkkarissa, kiitos heille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ihailen suuresti heitä! Itse olen niin nössö etten ikimaailmassa uskaltaisi mennä tuollaiseen ohjelmaan, vaikka kuinka joku maajusseista kiinnostaisi. Upeaa, että he ovat osallistuneet ohjelmaan ja meillä on jotain katsottavaa telkkarissa, kiitos heille :)
Kyllä. Pomokin kattelee telkkarista kun alainen imuttelee Asgeiria. Erityisesti siis ihailen noita viisikymppisiä naisia, jotka ovat rohjenneet mukaan. Hienoa!
Asgeirin kielitaito on kyllä käsittämättömän huono. "eLina was one of my favorites, she still ARE". Luulisi, että suomalaisen kanssa monta vuotta naimisissa ollut, Suomessa useasti vieraillut mies tietäisi edes sen, että suomen kielessä paino on aina sanan ensimmäisellä tavulla. Ei eLina vaan Elina. Miehen koko olemus huutaa, että tervetuloa vaan mun elämään, mutta sinä olet sitten se joka sopeudut mun kulttuuriin ja elät mun tavoillani. Minä elän kuten aina ennenkin.
Francesco vaikuttaisi olevan kiinnostunut ainoastaan Annikasta, joka taas suhtautuu Francescoon kädenlämpöisesti. En usko, että Italiaan saadaan morsianta. Tämä on minusta hiukan yllättävää, sillä luulin Francescon hurmaavan suuren joukon naisia.
Annilla synkkaa Erkin ja Laurin kanssa, mutta luulen että Erkistä tulee sulhanen. Suhteella on mielestäni hyvä ennuste.
Asgeirilla kipinöi Anan ja toisen tämänpäiväisen treffikumppanin kanssa. Saa nähdä. Ainakin naiset ovat hullaantuneita. Minustakin Asgeirista on ohjelmassa välittynyt hyvä kuva (ehkä poislukien viime viikon pusujono).
Sinan on yllättävän intuitiivinen ja tekee aika pitkälle meneviä tulkintoja morsianehdokkaistaan. Jotenkin näen, että heillä voisi Elinan kanssa olla edellytykset pidempäänkin parisuhteeseen. Sinan on ohjelmassa vaikuttanut vähemmän menevältä kuin esittelyvideossaan.
Nää vois vähän sekottaa pakkaa eikä aina valita viimeiseksi treffeille sitä, josta ovat eniten kiinnostuneita.
Tässä jo tietää, että jos "pääsee" ekojen joukossa treffeille, et ole jussin tai jussittaren mielestä kiinnostava. Aina sama juttu.
hmmm kirjoitti:
sinä et kyllä oo mies
Vierailija kirjoitti:
hmmm kirjoitti:
sinä et kyllä oo mies
Ainakin viimeksi kusella käydessä oli ihan miehen vehkeet. Minulla kyllä useampi sisko ja työura liittynyt tähän asti pitkälti vaatteisiin ja muotimaailmaan, homokaan en silti ole. Mikä se sinä sitten olet?
Miksi ihmeessä hänen olisi pitänyt ottaa himaansa jotain kielitaidottomia höppänöitä jotka eivät kolahda pätkääkään? Säälistä vissiin?