Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2

Vierailija
27.12.2021 |

Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉

Kommentit (3826)

Vierailija
721/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kun on mukana iäkkäämpiä ihmisiä.

Vierailija
722/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille valkataan aina ensin ne vähiten kiinnostavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Asgeir ja ryhmätreffipusut kaikille naisille! Pusut on sitä varten, että nainen voi tuntea itsensä erityiseksi. Ei pusuja jaella kaikille ja varsinkaan niin, että neljälle naiselle jaetaan pusut vuorotellen toisten seuratessa toimitusta sivusta (!) Huomaa kyllä, ettei tämä mies oikein ymmärrä naisista mitään. Vaikka mitä voi odottaa mieheltä, joka valmistautui pikatreffeihinkin lukemalla kalakirjaa hotellihuoneessaan. ;) Olipa kiusallinen kohtaus jo ihan täältä kotisohvalta käsin.

Jos olisin ollut yksi Asgeirin treffinaisista, olisin itse viheltänyt pelin poikki siinä vaiheessa, kun joudun katselemaan häntä pussaamassa kolmea muuta naista. Ei tyylikästä.

Samaa katsoin, hyh 👎

Vierailija
724/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpakalastaja taitaa digata ryhmäpanoistakin.

Vierailija
725/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yhtään kiinnosta nää ulkkikset. Jotenkin teennäistä ja pintapuolista jutella vieraalla kielellä tunteista.

Turha ohjelma.

Vierailija
726/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morsianehdokas kysyy Sinanilta Mitä teet vapaa-ajallasi ja sinulla sitä, kun hoidat yritystä ja vanhempiasi? Kyllä minulla on, paljon. Haluan olla YKSIN! Whaaat!

Joo, samaan kiinnitin huomiota. Sinan tahtoo mennä yksin rannalle tuolinsa kanssa ja laulaa! Että nauratti. Jotenkin eksyneen oloinen koko mies. Ei natsaa oikein kene kään kanssa. Mua vaivaannutti.

Vierailija
727/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Asgeir ja ryhmätreffipusut kaikille naisille! Pusut on sitä varten, että nainen voi tuntea itsensä erityiseksi. Ei pusuja jaella kaikille ja varsinkaan niin, että neljälle naiselle jaetaan pusut vuorotellen toisten seuratessa toimitusta sivusta (!) Huomaa kyllä, ettei tämä mies oikein ymmärrä naisista mitään. Vaikka mitä voi odottaa mieheltä, joka valmistautui pikatreffeihinkin lukemalla kalakirjaa hotellihuoneessaan. ;) Olipa kiusallinen kohtaus jo ihan täältä kotisohvalta käsin.

Jos olisin ollut yksi Asgeirin treffinaisista, olisin itse viheltänyt pelin poikki siinä vaiheessa, kun joudun katselemaan häntä pussaamassa kolmea muuta naista. Ei tyylikästä.

Lisään vielä, että olisin ehkä kestänyt tilanteen, jos kyseessä olisi ollut Brad Pitt. Sitten olisin voinut kertoa saaneeni pusun Brad Pittiltä. Norjalaisen kalastajan karisma ei ihan riitä siihen, että suostuisin pussausjonoon. Kun Asgeir kertoi pussaavansa kaikkia, oletin ilman muuta poskipusuja. Mutta ei, suulle vaan hermostuneen hekotuksen saattelemana. :)

Vierailija
728/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetti, apua.

Vierailija
729/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ann on todella kiva ihminen, fiksu ja hauska. Tollasen ihmisen ottais mielellään luottokaveriksi, toivottavasti saa arvoisensa miehen tuolta reissulta.

Vierailija
730/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olisin kokenut tuollaisen pussausjonon painostavana. Suulle pussaaminen on muutenkin sellaista, mihin ryhdyn vasta kun molemminpuoleinen kiinnostus on selvästi syttynyt. Olikohan Asgeirillä ajatuksena kokeilla, miltä suutelu jokaisen kanssa tuntuu? Jotkut aiempien kausien jussit ovat tehneet saman kahden kesken jokaisen kanssa. Sitä pidän ehkä jopa vielä huonompana vetona, koska kumppaniehdokas voi hyvinkin luulla olevansa ainoa, josta maajussi on kiinnostunut.

Vierailija
731/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asgeir kertoi etsivänsä itselleen naista, kun lapset kasvavat, mutta kuitenkin treffeillä puhui haluavansa viedä lapsensa matkoille näkemään toisenkinlaista maailmaa. Näillä treffinaisilla taitaa itselläänkin olla lapsia, joten heille ok. Itse lapsettomana naisena miettisin, että mihin minua sitten tarvitaan? Matkustele lapsinesi.

Vierailija
732/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olisin kokenut tuollaisen pussausjonon painostavana. Suulle pussaaminen on muutenkin sellaista, mihin ryhdyn vasta kun molemminpuoleinen kiinnostus on selvästi syttynyt. Olikohan Asgeirillä ajatuksena kokeilla, miltä suutelu jokaisen kanssa tuntuu? Jotkut aiempien kausien jussit ovat tehneet saman kahden kesken jokaisen kanssa. Sitä pidän ehkä jopa vielä huonompana vetona, koska kumppaniehdokas voi hyvinkin luulla olevansa ainoa, josta maajussi on kiinnostunut.

Sori, mutta ei tuo mitään suutelua sentään ollut. Silti ällöttävä hetki, kun aikuiset naiset jonottaa lumihangessa samalta ukolta pusua.

Vierailija
733/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Ann siedä miehen ottavan tippaakaan alkoholia? Esimerkiksi saunaolutta?Voi olla liian tylsää monelle ukolle.

Vierailija
734/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun heille sponssataan kunnon ulkoiluvarusteet, majoitus ja ruoka.

Vierailija
735/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asgeir kertoi etsivänsä itselleen naista, kun lapset kasvavat, mutta kuitenkin treffeillä puhui haluavansa viedä lapsensa matkoille näkemään toisenkinlaista maailmaa. Näillä treffinaisilla taitaa itselläänkin olla lapsia, joten heille ok. Itse lapsettomana naisena miettisin, että mihin minua sitten tarvitaan? Matkustele lapsinesi.

No eihän ne lapset vielä ole niin aikuisia, etteikö niiden kanssa matkustaisi? Sunko mielestä ei sais enää tehdä asioita lastensa kanssa, kun löytää uuden naisen?

Vierailija
736/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, kun heille sponssataan kunnon ulkoiluvarusteet, majoitus ja ruoka.

No, aika kalliiksi tulisi osallistujille itse joutua hommaamaan kaiken maailman pilkkihaalareita ja suksia. Moni joutuisi jäämään kotiin.

Vierailija
737/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Ann siedä miehen ottavan tippaakaan alkoholia? Esimerkiksi saunaolutta?Voi olla liian tylsää monelle ukolle.

Kuulosti siltä, että entiset miehet käytti sitä runsaasti. Tuskin kohtuukäyttö on ongelma.

Vierailija
738/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asgeirilla ei oikein taida olla tuota sosiaalista älyä. Siksi varmaan jäänyt yksinkin ja kadehtimaan Johannan onnea.

Erosta tuntuu olevan aika katkera.

Vierailija
739/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti siltä, että entiset miehet käytti sitä runsaasti. Tuskin kohtuukäyttö on ongelma.

Vai onko jäänyt niin paha viinakammo, ettei kukaan saa ottaa pisaraakaan Annin läsnäollessa?

Vierailija
740/3826 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun mielestä toi Sinan komea tai ihana ? Itse en näe hänessä mitään. On varmaan myös hyvin vaativa parisuhteessa. Onko taustalla pitkiä parisuhteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi