Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Fransesco ja Sinan vaikuttivat opportunisteilta. F, really? tuot jotain makaronia ja oliiveja kun tarkoitus oli etsiä rakkautta? No, sitähän tää maa kaipaakin lisää. Onnea kuitenkin yritykselle. Ehkä minä alan viemään Italiaan perunoita ja makkaraa. You know Sininen lenkkhi?
Sinan, mene jo turkkiin tai muuhun maahan. Ei me tykätä sunlaisista täällä vaikka tykkäätkin Suomesta. Hyi. Elä esitä, nähdään sun läpi. Voisitko käydä suihkussa useammin kuin kerran viikossa? Elinaakin ällötti.
Vierailija kirjoitti:
Voi lässähdysten lässähdys. Vaikka lopputulos oli arvattavissa en olisi uskonut, että noin kertakaikkisen valju. Selitykset oli vähintäänkin outoja. Yhtäkkiä tajuttiin, että kummallakin on lapsia, eihän tässä nyt suhdetta voi tulla, kun jommankumman pitäisi muuttaa. Sinan kertoo hämmästyneenä, kuinka Elina lopetti yhteydenpidon, kun hän vei isänsä hospitaaliin eikä sen takia(!) voinut viestitellä viiteen päivään. Viisi viestitöntä päivää ja bänet, bäng.
Francescon keissi oli selvä alusta alkaen, turha sitä oli selitellä. Hän haistoi, että mimmillä on toinen.
Paljonkohan hän on maikkarille maksanut tuotteidensa mainostamisesta.Islannissa isäntä Eki miettii vielä, tuleeko suhteeseen romantiikkaa, tulevaisuus näyttää, sanoo Eki. Vasta yhdeksän kuukautta mietitty tätä.
Norskin juttukin lässähti. Se täytyy sanoa, että kun Anaa on arvosteltu täällä paljon, niin katsoin häntä erityisen tarkkaan. Todella hyvännäköinen nainen joka suhteessa, vielä paremman näköinen kuin kuvauksissa.
No, Asgeir on varmaan jo ilmoittautunut johonkin seuraavaan hölynpölyparisuhdeohjelmaan. Ja tiedoksesi Asgeir, viisikymppiset naiset ei ole girls. Argh.
Itse en arvostele kenenkään ulkonäköjä rumaksi, mutta tiesin jo heti sen jälkeen kun jatkoonmenijät oli valittu että ketkä tullaan valitsemaan. Arvattekos millä perusteella arvasin? No ulkonäöonpä tietenkin ;)
Olen taipuvainen ajattelemaan niin että eki ja ann voisivat jatkaa yhdessä ilman kummankaan pakkomuuttoa, kun ainakin eki eläkkeellä on. Mikäs siinä viettää muutama kuukausi vuodesta kullan luona ulkomailla?
Ana vaikutti tehneensä tarkoituksella itsestään epäviehättävemmän. Muuten miehet juoksee koko ajan perässä kuin kulkukoirat. Niinku tuo kalastajakin. Rasittavaa.
Typerää leikkiä koko ohjelma. Lähetellään kirjeitä ja kikatellaan kun pikkulapset. Sitten huomataan et oho mulla onkin tämmöstä lapsia, en tajunnu aikaisemmin. Eihän tästä mittään tuu. Tai oho me siis asutaan eri maissa? No huhhuh. En kyllä ikinä ois arvannu. Miksei tätä kerrottu heti aloitusjaksossa?
Tuon kuulumisjakson kuvauksistakin on pian vuosi, tuskin noista kukaan on kenenkään kanssa enää tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Sinanin selitys 5 päivän radiohiljaisuudesta olisi saattanut toimia lankapuhelinaikaan muttei nykyään. Jokaisella on nykyään luuri kädessä jopa paskalla ja kirkossa. Ei tärkeää tyyppiä sulje pois elämästään vaikka jotain dramaattista tapahtuisikin. Päiväksi ehkä muttei melkein viikoksi.
Olisi sanonut, että (kulku)koira söi puhelimen. Yhtä uskottava selitys. 😄
Kaunis Elina löytää ihanan suomalaisen miehen aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuon kuulumisjakson kuvauksistakin on pian vuosi, tuskin noista kukaan on kenenkään kanssa enää tekemisissä.
Asgeir kertoi 29.6. MTVUutisille mm. että hänen lapsensa eivät ole katsoneet yhtäkään jaksoa sarjasta.
Asgeir kertoi myös:
Asgeir on edelleen yhteyksissä Anan sekä kahden muun puolisoehdokkaansa, Sarin ja Elinan kanssa. Hän kertoo olevansa edelleen läheinen myös Francescon, Sinanin ja Annin kanssa.
– Lähettelemme viestejä ja kyselemme kuulumisia, hän valottaa viitaten sekä puolisoehdokkaisiinsa että muihin maajusseihin ja -jussittareen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-asgeir-kertoo-mita-hanen-j…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä en vaan usko tuon Sinan selityksiin. Aikuinen mies ei ehdi viestitellä kun iskä kipeä. Alusta alkaen miehessä jotain outoa. Elina löytää varmasti sen oikean vielä. Parasta tälle ohjelma oli Anni ja Erkki. Onnea paljon tulevaisuuteen. Huumori oli parasta.
Ei niitä kukaan muukaan usko. Tuskin edes Sinan itse. Toki erikoista, että viisissäkymmenissä oleva mies ei osaa olla rehellinen ja sanoa vaikka "huomasimme pian ettei välillämme olekaan mitään kipinää" tms.
Sen mitä olen saurannut noiden tiettyjen tyyppien parinvalintoja mm tässä, edellisellä kaudella se libanonilainen jota ei ehdokkaat ottaneet jatkoon, ja 90 päivää morsian maailmalla, marokkolaiset, ja egyptiläinen, niin ihan samanlaista sumuttamista ja venkoilua ja suoroanaista aggressiivista huutovalehtelua näyttää kaikilla olevan.
Plus ne muutamat joiden edesottamuksia olen seurannut ystävieni kautta. Nainen ei mennyt influenssakuumeessa kauppaan ostamaan illaksi saapuvalle sulholleen muutamaa ruoka-ainetta joita ilmankin olisi pärjännyt, niin se täysilaidallinen mitä sieltä ystäväni korville tuli veti kyllä hiljaiseksi.
Mies oli kerännyt mielensä arkistoon kaikki ystäväni heikkoudet ja asiat joista hän oli aroin sydämin puhunut miehelle, niin mies heitti ne ilkeiksi väännettynä ystäväni naamalle kun hän oli 40 asteen kuumeessa eikä siksi hakenut kaupasta hummusta ja porkkanaa herralle, kaupungissa jossa hän olisi itse voinut ne hakea 24/7 kaupasta.
Sinan, kun kuitenkin luet tätä, niin Vappu on naimisissa, hänellä on komea ja rikas mies, kaksi lasta ja hieno summer cottage in Salo. Hän ei ole jättämässä miestään, varsinkaan tuommoisen liuhuletin takia. So stop dreaming!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ana ei ollutkaan enää kovin kaunis vaaleammilla hiuksilla, vaan ihan tavallisen näköinen. Ei yhtään sen erityisempi kuin muutkaan kilpailijat.
No olihan, kivan vaalennuksen tehnyt kesällä/syksyllä. Kyllä oli upein kaikista naisista ihan ylivoimaisesti.
Sikäli sillä nyt merkitystä on..
Kertokaa nyt mikä siinä Anan ulkonäössä on niin ihmeellistä, kun sitä koko ajan ylistätte.
Minusta tuntuu, että ainakin kolme näistä neljästä maajussista ei hakenut tosissaan puolisoehdokasta vaan näkyvyyttä itselleen ja/tai bisneksilleen.
Fransescohan on ihana!
Ann vaikutti vähän kyllästyneeltä Erkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Fransescohan on ihana!
Ann vaikutti vähän kyllästyneeltä Erkkiin.
En tiedä onko näin mutta sain vaikutelman että Ann kaipaisi vähän puuhakkaampaa kaveria ja Erkki taas tykkäisi enempi oleskella.
Kiva kun olivat Veikonkin luona käyneet.
Jostain syystä en usko tuohon Sinanin ja Annin ystävyyteen, että Ann olisi käynyt Sinaninkin luona. Mutta kyllähän Annilla on suuri sydän ja sinne mahtuu uusia ystäviä. Tämmöisiä ihmisiä on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Ana löytänyt miehen?... Vai toisinpäin, Asgeir naisen? Oli niin kylmänviileä heidän kohtaaminen.. Asgeir kyllä näytti herkistyneeltä kun hyvästeli Anan.
Yllättävän tunteettomalta nainen vaikutti.
Veikkaan että Asgeir tutustunut Anaan sängyssä ja sen jälkeen kertonut ettei suhteesta tulekaan mitään. Sellainen kylmentää sydämen. Mutta aikuinen ihminen toivottaa silti hyvää loppuelämää.
Ehkä he eivät olleet soveltuvia toisilleen seksin suhteen.
Voisi olla todellinen syy.
Vierailija kirjoitti:
Valittaessa pitäisi olla joku seula ja siinä pitäisi ottaa huomioon hakijoiden elämäntilanteet eli alaikäiset lapset nyt ainakin. Silloin ei voisi ollenkaan osallistua maajussit maailmalla -ohjelmaan. Tätä mieltä olen.
Kyllähän ihmiset muuttaa jatkuvasti lasten kanssa pitkin maailmaa. Ystävänikin lähti tyttärensä kanssa Meksikoon.
Lapset on vaan tekosyy, kun ei suuria tunteita tullutkaan.
Ja saattoi olla Annikinkin tapaama uusi tyyppi vain keino päästä Francescosta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun on varmaan syystä ollut koko elämänsä sinkkuna.
En viehäty miehistä, jotka kovasti itseään koristelevat (koruilla, lävistyksillä, kalanruotoviiksillä, pörröisillä hiuskuontalolla). Makunsa tietysti kullakin.
Ei kai tässä sinun viehtymyksilläsi mitään merkitystä ollutkaan?
Kunhan tulin tuumineeksi, Sinanin yhteydessä. Viimeisen lauseeni lisäsin, kun vain minun tykkäämisestäni tosiaan oli kyse.
Pitäiskö kaikkien muidenkin alkaa viehtymyksistään jaarittelemaan?
Ei liity mitenkään asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ana ei ollutkaan enää kovin kaunis vaaleammilla hiuksilla, vaan ihan tavallisen näköinen. Ei yhtään sen erityisempi kuin muutkaan kilpailijat.
No olihan, kivan vaalennuksen tehnyt kesällä/syksyllä. Kyllä oli upein kaikista naisista ihan ylivoimaisesti.
Sikäli sillä nyt merkitystä on..
Kertokaa nyt mikä siinä Anan ulkonäössä on niin ihmeellistä, kun sitä koko ajan ylistätte.
Ei hän tietenkään maailman kaunein nainen ole.
Todella viehättävä kuitenkin kun vertaa kilpakumppaneihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Fransesco ja Sinan vaikuttivat opportunisteilta. F, really? tuot jotain makaronia ja oliiveja kun tarkoitus oli etsiä rakkautta? No, sitähän tää maa kaipaakin lisää. Onnea kuitenkin yritykselle. Ehkä minä alan viemään Italiaan perunoita ja makkaraa. You know Sininen lenkkhi?
Sinan, mene jo turkkiin tai muuhun maahan. Ei me tykätä sunlaisista täällä vaikka tykkäätkin Suomesta. Hyi. Elä esitä, nähdään sun läpi. Voisitko käydä suihkussa useammin kuin kerran viikossa? Elinaakin ällötti.
Sinan on täysverinen elähtänyt playboy, ei sillä ollut tarkoitustakaan mitään vakavaa suhdetta löytää. Saapahan siellä Izmirin basaarissa kertoa seuraavat kymmenen vuotta, kuinka on esiintynyt lähes näyttelijänä Suomen telkkarissa naisten jahdatessa , mutta hänpä ei ottanut ketään. Toi isän sairaalareissu on jo huvittava keksintö, mutta sopii täydellisesti hänenlaisen ihmisen kertomaksi. Sillä mitään bisneksiä ole yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osasta tuli mieleen, että halusivat vain telkkariin? Vähän kuin tinder, saivat näkyvyyttä ja kenties kiinnostuneita yhteydenottoja ohjelman tiimoilta?
Francesco halusi telkkariin, jotta voisi mainostaa tuotteitaan ja matkailubisnestään. Ilmainen mainos sadoille tuhansille suomalaisille.
En usko tuohon ollenkaan, Francescohan tuli suomeenkin viikoksi sen valitun perässä, Annikako se oli, mutta tytöllä olikin jo säätöä muiden miesten kanssa, ja F vaikutti siitä vähän surulliselta, että näin kävi.
Luulen että oli aidosti ihastunut ja olisi halunnut jatkaa tutustumista ja suhdetta.Toivottavasti Francescolla oli muitakin bisneksiä Suomessa. Kyllä tympäisisi turhaan matkata toiseen maahan asti viikoksi ja kuulla, että hellalla on toinen. Tai ehkä lentoja ei voinut peruuttaa.
Hänhän sanoi itse, että piti naisia siskoinaan, tämähän näkyi selvästi koko ajan. Tottakai Francesco oli mennyt ohjelmaan omat bisnekset edellä, toivottavasti saa tai on saanut tuotteitaan Suomen markkinoille. Onnea siihen, käytän itsekin mielelläni italialaisia tuotteita. Naiset oli tässä vaan pakollinen sivujuonne.
Ja mä en taas luota tuon turkkilaisen puheisiin pätkääkään. En tiedä miksi, mutta mulla tulee huonot vibat siitä, vaikka se miten hunajaisella ja empatiaa onkivalla tavalla kertookin parisuhteen loppumisesta.
En hoe narskuleimaa monien kohdalla mutta tuon pers.häiriön omaavilla on tapana korostaa, että He kyllä pyytävät anteeksi, jos ovat tehneet jotain väärää (mikä ei voisi olla kauempana totuudesta). Mutta ei hän vain "yhtään" ymmärrä mitä on tehnyt väärin. Näennäisesti voi pyytää anteeksi jos se tilanteessa hyödyttää, mutta ei aidosti koe ikinä tehneensä mitään väärin. Ei ikinä oikeasti ole pahoillaan eikä välitä toisen tunteista.
Kuumaa ja kylmää -leikkiäkin tykkäsi harrastaa. Se radiohiljaisuus oli kylmää (kuten valintatilannekin kahdesta naisesta). Jotenkin on paksu maski tolla tyypillä, ihan kuin vetäisi vahvasti jotain roolia, mutta pinnan alla voi olla mitä vain.