Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2

Vierailija
27.12.2021 |

Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉

Kommentit (3826)

Vierailija
3101/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Asgeir oli todella ahdistuneen ja hermostuneena näköinen halatessaan Anaa. Ei näyttänyt onnelliselta mieheltä ollenkaan. Päinvastoin.

Vierailija
3102/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Anahan oli varmaan kiinnostavin noista, muut noita-akkoja. Mutta eiköhän norskilla ole tähtäimessä nuoremmat, vähemmän elttaantunet tortut.

Mene huoneeseesi! Jäät tänään ilman iltapalaa. Aamulla saat ensimmäiseksi siivota huoneesi ja sitten leikkaat nurmikon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3103/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle muulle tulee vaikutelma että tuo Francesco olisi lapsi ja nuo naiset lapsenvahteja?😂 Hauskan näköistä kun istuivat pöydän ääressä nelistään, Francesco istui melkein leuka pöydän korkeudella ja hekotteli pahaenteisesti, ja pidemmät naiset istuivat ylväänä ympärillä.

En yhtään osaa kuvitella ketään heistä naisista jatkamaan pojan kanssa.😀

Vierailija
3104/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Ana tuli valituksi, niin hänellä naama venähti kun Asgeir sanoi yllättäen Sarille, että jos olisi tavanneet 15 vuotta aiemmin, niin Sari olisi lapsiensa äiti. Sari meni ihan hämilleen ja kulki taas pää pilvissä ja omissa ajatuksissaan pitkän aikaa. Sari myös yritti virittää jotain ohjelman jälkeistä ystävyyttä Anaan. Ana hövelisti lupaili muttei enää kovin vakuuttavasti. Elina otti kaiken reippaasti ja kypsästi vastaan. Aikuinen nainen.

Vierailija
3105/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä filmattiin 2v sitten. Onko Ssgeir NA HHDESSÄ

Vierailija
3106/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mode voi poistaa tuon henkisen jonnen typeryydet tästä ketjusta? MODEE; sua tarvitaan!

Vierailija
3107/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä karmiva hetki, jolloin Sinan sanoi "Teija". Olin jo, että ai jaa, valitsi sittenkin Teijan. Sitten tauon jälkeen sanoi "sorry".

Siis ei noin!!! Tuo oli todella tarpeettoman julmaa ;(

Sopii hyvin tuon karmean äijän tyyliin kyykyttää naisia 😠

Mulla on turkkilaisia ystäviä, sanovat yleensä etunimeni ensin kun puhuvat minulle, jos paikalla on useita ihmisiä. Ja usein vaikka olemme kahdenkin.

Esim. Minna, miten voit? Minna, olet aika hiljainen tänään. Minna, oli todella mukava tavata!

En näe tuota minään kyykyttämisen, vaan tapanaan puhutella.

Tää tieto lohdutti vähän. Toivon todella että selittyisi kulttuurisella ilmaisutyylillä.

Koska itse en voinut välttyä tunteelta, että siinä harhautettiin ja satutettiin tarkoituksella. Ja mielestäni Sinan on koko kauden osoittanut piirteitä, että on välillä jotenkin tahallaan ikävä ja kova toiselle, ja välillä taas ihan miellyttävä.

Toivon että tuossa on alku aidolle hyvälle rakkaustarinalle.

Minut tuo mies olisi pelottanut pakoon jo varhaisessa vaiheessa.

Vierailija
3108/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Francescon rakkausasioista, mutta hän oli juuri vähän aikaa sitten Helsingissä markkinoimassa omaa tuotetaan Italian Boxia, joka sisältää italialaisia maataloustuotteita. Voisin hyvinkin tilata niitä herkkuja. Veikkaan, että häntä kuvattiin samalla matkalla tulevaa jaksoa varten. hän myös tapasi viime kauden Royn Helsingissä käydessään. Businekset mielessä Francescolla, ei niinkään rakkausasiat. Nuori mies, ehtii vielä.

Vierailija
3109/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annin molemmat ehdokkaat oli ihania. Italialaisen sekoilusta ei tuu mitään syvää tai kestävää. Asgeir on niin ällöttävä, meinas tulla oksennus ku katoin sen suutelua. Sinanin valinta ei yllättäny, mutta uskon, että Teija olis ollu sopivampi. Ei tuu Elinan kans onnistumaan.

Vierailija
3110/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman myötä mulla meni maku norjalaiseen. Ei ollutkaan sellainen, miksi olin antanut itseni kuvitella.

Vierailija
3111/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman myötä mulla meni maku norjalaiseen. Ei ollutkaan sellainen, miksi olin antanut itseni kuvitella.

Limainen ukko.

Vierailija
3112/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mode voi poistaa tuon henkisen jonnen typeryydet tästä ketjusta? MODEE; sua tarvitaan!

Tyypin viestit kannattaa ilmoittaa asiattomaksi klikkaamalla viestien alapuolella olevaa lippua. Selitystä ei tarvita, menee ilman läpi. Kun tarpeeksi moni ilmoittaa, ne poistetaan/poistuvat. Ilmoitin jo muutaman. Ei niitä jaksa, ja ovathan ne asiattomia.

Vierailija
3113/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Ana tuli valituksi, niin hänellä naama venähti kun Asgeir sanoi yllättäen Sarille, että jos olisi tavanneet 15 vuotta aiemmin, niin Sari olisi lapsiensa äiti. Sari meni ihan hämilleen ja kulki taas pää pilvissä ja omissa ajatuksissaan pitkän aikaa. Sari myös yritti virittää jotain ohjelman jälkeistä ystävyyttä Anaan. Ana hövelisti lupaili muttei enää kovin vakuuttavasti. Elina otti kaiken reippaasti ja kypsästi vastaan. Aikuinen nainen.

Miten niin kulki pää pilvissä. Mukavan oloinen nainenhan Sari on, niin kuin Anakin.

Vierailija
3114/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kulki pää pilvissä. Mukavan oloinen nainenhan Sari on, niin kuin Anakin.

Vierailija
3115/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi vähän itkettää, kun Veikko sai pakit :( Tiesin kyllä, että niin käy, mutta hän on jotenkin niin ihana tyyppi. Niin sympaattinen. (Mutta niin toki myös Erkkikin on :)

Vierailija
3116/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin yllättynyt Asgeirin valinnasta. Hän vaikutti todella vaivaantuneelta ollessaan Anan kanssa lähikontaktissa sen valinnan jälkeen. Vältteli jatkuvasti katsekontaktia ja vaikutti siltä, että halusi pois tilanteesta ja vähän äkkiä, vaivautuneen oloista hymyilyä ja vastailua...

Ehkä niistä naisista ei sitten oikeasti kukaan napannut. Mutta kenen vaaleahkon naisen kanssa hän halaili siinä ensi jakson teaserissa? Oliko se Ana?

Olen ujo ihminen ja käyttäydyn juuri noin kun olen ihastunut. Meininki on todella vaivautunutta. Muiden ihmisten kanssa pystyn olemaan normaalisti.

Mummeli 65 v alapeukutti, koska oli jo unohtanut suomalaiset sanat. (tämähän on vakiovitsi näidän ULKOMAILLA käyneiden kohdalla. Ja eräs jopa ollut 29 vuotta, vau! :D )

Ei mikään vau, mutta kun puhuit parista ulkomailla vietetyistä viikoista, sanoin, että viikkoja on kertynyt hieman enemmän. Silti olen suomalainen ja silti seuraan joitakin suomalaisia tv-ohjelmia ja silti koen voivani kommentoida tänne.

No sen kun kommentoit, luuletko ettei sun väsyneitä juttuja kukaan kommentoi?

Alennuin itsekin tekemään niin, toki hymy huulilla ja vähän yksinkertaisemmalle naureskellen.

Se on hyvä ominaisuus ihmisessä, että osaa nauraa itselleen. Jatka samalla linjalla.

Vierailija
3117/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ensi jaksossa Asgeirin luona Elina???

Vierailija
3118/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin yllättynyt Asgeirin valinnasta. Hän vaikutti todella vaivaantuneelta ollessaan Anan kanssa lähikontaktissa sen valinnan jälkeen. Vältteli jatkuvasti katsekontaktia ja vaikutti siltä, että halusi pois tilanteesta ja vähän äkkiä, vaivautuneen oloista hymyilyä ja vastailua...

Ehkä niistä naisista ei sitten oikeasti kukaan napannut. Mutta kenen vaaleahkon naisen kanssa hän halaili siinä ensi jakson teaserissa? Oliko se Ana?

Olen ujo ihminen ja käyttäydyn juuri noin kun olen ihastunut. Meininki on todella vaivautunutta. Muiden ihmisten kanssa pystyn olemaan normaalisti.

Mummeli 65 v alapeukutti, koska oli jo unohtanut suomalaiset sanat. (tämähän on vakiovitsi näidän ULKOMAILLA käyneiden kohdalla. Ja eräs jopa ollut 29 vuotta, vau! :D )

Ei mikään vau, mutta kun puhuit parista ulkomailla vietetyistä viikoista, sanoin, että viikkoja on kertynyt hieman enemmän. Silti olen suomalainen ja silti seuraan joitakin suomalaisia tv-ohjelmia ja silti koen voivani kommentoida tänne.

No sen kun kommentoit, luuletko ettei sun väsyneitä juttuja kukaan kommentoi?

Alennuin itsekin tekemään niin, toki hymy huulilla ja vähän yksinkertaisemmalle naureskellen.

Se on hyvä ominaisuus ihmisessä, että osaa nauraa itselleen. Jatka samalla linjalla.

Niin, kuten sun kohdallasi, naura itsellesi, niin muutkin tekevät. :D

Vierailija
3119/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikko ja Erkki oli suloiset!

Vierailija
3120/3826 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei täällä puhuta enää maajusseista, täällä on kaikenmaailman appelsiinipyllyt kuhmosta smägmäilyineen siirtämässä keskustelua väärään suuntaan! Ihan epistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi