Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä kivaa kun puhutaan tuntemattomista osallistujista halventavaan ja ällöttävään sävyyn "nussivat varmasti joka asennossa kun kamerat sammuvat", "vaikuttaa aika kiimaiselta" vaikka todellisuudessa ohjelmassa on nähty vain pussailua. Onneksi normaalin läheisyyden näkeminen ei minulla laukaise tuollaisia seksipakkomielteisiä mielikuvia ja pakkoa kommentoida heti likaisesti kuin joku veeti 14 v, eihän näitä ohjelmia voisi muuten katsoa lainkaan.
Tuotanto voisi kyllä editoida äänimaailmaa hiljaisemmaksi tai peittää sitä musiikin alle mitä tulee kosteisiin pusutteluääniin :D
Taitaa tuo pakkomielle seksistä olla enemmän sun päässä, vrt normaaleihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi itseäkin ahdistaa se kohtaus, jossa Annika vahtasi Vesselin kanssa laidunta. Miksi edes sanaili jäävänsä tuonne maatilalle töihin, ahdistava ajatus.
Oliko se Vesseli joku niistä lehmistä tai lampaista vai niiden koira?
Mitä Asgeir mahtoi tarkoittaa, että muut kaksi ovat varmasti huomanneetkin, että hänellä on yhteen naisista erityisen lämmin kontakti. Jotain tuollaista siellä kävelyllä sanaili Vapulle. Eli kameroitten ulottumattomissa on tapahtunut asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Asgeir mahtoi tarkoittaa, että muut kaksi ovat varmasti huomanneetkin, että hänellä on yhteen naisista erityisen lämmin kontakti. Jotain tuollaista siellä kävelyllä sanaili Vapulle. Eli kameroitten ulottumattomissa on tapahtunut asioita.
Varmasti tarkoitti sitä, että Elinan kanssa asuvat skumppapullo kyljessä koko loppuelämänsä, vai mitä Elina?
Vierailija kirjoitti:
Asgeir vain luuli.
Analla on hamsteriposket liioista fillereistä. Myös leukaa on saatettu muotoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia, mitä puolessa vuodessa on tapahtunut? Eli mitä näytetään viimeisessä jaksossa.
Luulen, että alussa Asgeirilla ja Analla oli pientä romanssinpoikasta, mutta se kaatui sitten välimatkaan ja muuton mahdottomuuteen mm. Anan ala-ikäisen pojan takia.
Anni ja Erkki asuvat yhdessä, mutta ystävyyspohjalta. Erkki auttaa maatilan töissä ja nauttii asumisesta Islannissa. "Saatan viipyä vielä muutaman kuukauden", Erkki tuumailee.
Sinan suunnittelee muuttoa Suomeen vuoden, pari sisällä. Elinan kanssa he ovat yhteydessä, muttei nyt ihan lähiviikkoina ole kuulleet toisistaan.
Francesco ja Annika eivät olleet missään vaiheessa pari, pelkästään kaverit tai pikemminkin tuttavat. Annika tapasi heti Suomeen lennettyään miehen, jonka kanssa ovat olleet siitä lähtien yhdessä.Mitäs Francesco sitten Suomessa teki viimeisessä jaksossa?
No varmaan Pisneksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia, mitä puolessa vuodessa on tapahtunut? Eli mitä näytetään viimeisessä jaksossa.
Luulen, että alussa Asgeirilla ja Analla oli pientä romanssinpoikasta, mutta se kaatui sitten välimatkaan ja muuton mahdottomuuteen mm. Anan ala-ikäisen pojan takia.
Anni ja Erkki asuvat yhdessä, mutta ystävyyspohjalta. Erkki auttaa maatilan töissä ja nauttii asumisesta Islannissa. "Saatan viipyä vielä muutaman kuukauden", Erkki tuumailee.
Sinan suunnittelee muuttoa Suomeen vuoden, pari sisällä. Elinan kanssa he ovat yhteydessä, muttei nyt ihan lähiviikkoina ole kuulleet toisistaan.
Francesco ja Annika eivät olleet missään vaiheessa pari, pelkästään kaverit tai pikemminkin tuttavat. Annika tapasi heti Suomeen lennettyään miehen, jonka kanssa ovat olleet siitä lähtien yhdessä.Mitäs Francesco sitten Suomessa teki viimeisessä jaksossa?
Löytyiköhän siitä kirjepinosta vielä joku tosivahva nainen
Oiskohan sillä vahvalla naisella möreä ääni ja kikuli pöksyssä.
Vierailija kirjoitti:
Analla on hamsteriposket liioista fillereistä. Myös leukaa on saatettu muotoilla.
Mitä väliä? Suu pelitti hienosti, kun suutelivat. Sehän on tärkeää, että toimintakyky säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Suu pelitti hienosti, kun suutelivat. Sehän on tärkeää, että toimintakyky säilyy.
No onhan Ana paljon haluttavampi kuin kalkkunan näköinen Elina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan Pisneksiä.
Mä toivon, että Vappu tarkoitti sitä, että se on elämää kun laitetaan maatila pakettiin ja myydään, ja muutetaan Suomeen Annikan kanssa, joka olisi jo kolmannella kuulla raskaana ja häätkin jo pidetty =)). Että kyllä Vappu on nyt yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asgeir ei ollut kiinnostunut kenestäkään. Kehui Elinaa kakkien miesten unelmanaiseksi ja Saria lastensa äidiksi, jos olisivat tavanneet aiemmin, koska näki, että he olivat eniten ihastuneet, eikä halunnut satuttaa heitä valitsemalla jommankumman. Valitsi siksi Anan.
En nähnyt mitään tunteita Asgeirin puolelta heidän halatessaan ja suudellessaan. Lähinnä näytti siltä, että Asgeir halusi vaan nopeasti pois kameroiden edestä.Asgeir haluaa nuorempaa naista kuin ohjelmassa olleet kääkät, ymmärrettävästi.
Ja Elina on kaukana kaikkien miesten unelmanaisesta.
Samaa mieltä. En usko, että Asgeir tyytyy ikäiseensä naiseen. Nyt sai paljon julkisuutta avec äppinsä. Ja lisää naisia pyörii ympärillä. Itse en 50-kymppisenä lähtisi tuollaista miestä tavoittelemaan: 'Järki se pitää olla kerjätessäkin'.
50-kymppisenä, eli 500-vuotiaana? ;-)
Noista Asgeirin pussauskohtauksista eri naisten kanssa sais muuten oivat meemit. Äänet täysille, slurps slurps!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asgeir ei ollut kiinnostunut kenestäkään. Kehui Elinaa kakkien miesten unelmanaiseksi ja Saria lastensa äidiksi, jos olisivat tavanneet aiemmin, koska näki, että he olivat eniten ihastuneet, eikä halunnut satuttaa heitä valitsemalla jommankumman. Valitsi siksi Anan.
En nähnyt mitään tunteita Asgeirin puolelta heidän halatessaan ja suudellessaan. Lähinnä näytti siltä, että Asgeir halusi vaan nopeasti pois kameroiden edestä.Asgeir haluaa nuorempaa naista kuin ohjelmassa olleet kääkät, ymmärrettävästi.
Ja Elina on kaukana kaikkien miesten unelmanaisesta.
Samaa mieltä. En usko, että Asgeir tyytyy ikäiseensä naiseen. Nyt sai paljon julkisuutta avec äppinsä. Ja lisää naisia pyörii ympärillä. Itse en 50-kymppisenä lähtisi tuollaista miestä tavoittelemaan: 'Järki se pitää olla kerjätessäkin'.
50-kymppisenä, eli 500-vuotiaana? ;-)
Noista Asgeirin pussauskohtauksista eri naisten kanssa sais muuten oivat meemit. Äänet täysille, slurps slurps!
No mitä matemaattista kykyä sä odotat näiltä 65-mummeleilta ja 30-40 v junteilta palstalla, jotka ovat niin "nuoria" :D :D
Mun mielestä meni ihan hyvin valinnat.
Asgeiristä en osannut arvata mitään joten Anan valinta oli vähän yllätys mutta toisaalta taas ei, se Elinan kova päsmäröinti ja itsensä emännäks teko vei niin paljon huomiota muilta että sekotti vähän katsojaakin, ja Elina tais saada eniten myös ruutuaikaa.
Oliko sillä Sinanilla ja Elinalla ollut jo romanssiakin ennen valintaa, yllätyin kun vaikutti heillä olevankin ihan syviä tunteita,
symppiksiä molemmat niin kiva jos tulis oikea pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Anan ulkonäön ylistämistä täällä. Ei mun mielestä sen kauniimpi kuin kaksi muutakaan.
Onhan Analla hyvä runko ja hän on kuvauksellinen.
Kaksi muuta melko taviksia, vaikkakin hoikkia keski-ikäisiksi suomalaisnaisiksi.
Ana on selkeästi kaunein noista. Muut korkeintaan taviksia, ainoana erona muihin suomimummeleihin hoikkuus.
Mutta tämä ei ole kauneuskilpailu, vaan etsitään elämänkumppania. Keski-ikäisenä tietää, millä asioilla on merkitystä.
Keski-ikäisenä Asgeir tiesi että Ana on kaunein ja valitsi tämän.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas! Asgeir valitsi Anan, Ann Erkin, Francesco Annikan ja Sinan Elinan. Ja sitten tätä sarjaa TAAS venytetään, missään ei kerrottu koska tulee jakso "kuinkas sitten kävikään". Oh sh*t.
Arvasin jälleen kerrran oikein, en ole koskaan erehtynyt näiden parien suhteen.
Ja arvaukseni olen perustanut tadaa- ulkonäköön! Ihminen valitsee aina parhaimman näköisen kumppanin, ellei kyseinen vaihtoehto ole täysin dorka. Joskus jopa silloinkin tulee valituksi.
Ja siinä kohtaa kun alatte vinkua että Ei ollut minun mielestä kainein, niin parhaimman näköinen=terveimmän näköinen
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Asgeir ei valinnut Elinaa?! Sari ja Elina olivat niin ihastuneita, Ana sitä vastoin oli koko ajan varovainen, että joo vähän tunteita ehkä alkaa nousta (mutta kovin epävarmalla äänellä) ja sitten A. valitsee hänet! Voi ei, todella. Ei tuosta mitään tullut :(
Tottakai näin kävi. Miehet on metsästäjiä, eivät halus itseään tyrkyttävät naista, vaan valloittaa sen salaperäisimmän kaunottaren.
Elina sanoi lopussa olevansa jatkossakin rehellinen tunteistaan. Ihan väärä taktiikka kuten tässä juuri todettiin, eikö hän oppinut yhtään mitään?
Tunnusta miehelle tunteesi ennenkuin hän tekee niin, ja mies juoksee karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina kaunistuisi huimasti, kun putsauttaisi hampaansa kunnolla.
Itse sanoisin, että valkaisu tekisi terää. Valkaisuja voi ottaa turvallisesti hammaslääkärillä, Virosta saa edullisemmin.
Kaikkien hampaat ei kovin valkoisiksi vaalene, vaikka tekisi mitä. Ja laminaatit on kallis ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Sinan oli julma loppuun asti, molemmille. Piti sanoa nimi niin sanoi Teija ja sitten sorry. Elina itki, kun säikähti niin paljon. Ei ainakaan minun pisteissä noussut turkkilaisten pisteet Sinanin vuoksi niinkuin hän itse mainosti tekevänsä. Naisparat, molemmat.
No ei se kyllä julmuutta ollut, Sinanin ääni särkyi ja oli itkun partaalla. Eikä se ollut teeskentelyä, kyllä hän oli aidosti pahoillaan.
Vaikea sanoa kuinka smoothisti itse tuollaisen tilanteen vetäisi.
Ajatella, jos ihan seksiäkin harrastivat!