Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä tossa Asgeirissa vähän mietityttää, että ex-vaimonsa oli aika pirun kaunis. Voi olla kova paikka sille tulevalle naiselle että ex on niin kaunis ja mietin myös että ymmärtääkö mies että ihan yhtä kaunista ei välttämättä ole enää tulossa.
Kuvakulmat, muiden ottamista näkee erilaisen naisen. Niinkuin meistä kaikista, pointti vaan se että omin käsin valitut ja kenties silotellut kuvat ei ole koko totuus. Lisäksi miehetkin tolkkuuntuu kun kerran eroavat, ei se ulkonäkö tietyn viehätystason jälkeen enää mitään pelasta.
Turkkilainen vaikutti kyllä vähän pettyneeltä. Halusiko vielä lapsia?
Näyttää kyllä todella kauniilta kaikissa kuvissa jotka googlella tulee vastaan. Toivotaan kaikkea hyvää kummallekkin.
Katsokaapa tästä ensimmäinen kuva (jonkun muun ottama) ja alla olevat kuvat (Johannan itsensä ottamia). Ero on kyllä melkoinen.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-suosikkibloggaaja-Kalastajan-vaimo-er…
Jep, mutta voihan kuvia käsitellä toiseenkin suuntaan...
Mä oon nyt aivan pihalla. Tää ketju on tehty vuonna 2021 ja nyt tuli eilen jokin esittelyjakso telkkarista.
Onko siis uusintana telkkarissa vai mitä mä en nyt ymmärrä? :D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nyt aivan pihalla. Tää ketju on tehty vuonna 2021 ja nyt tuli eilen jokin esittelyjakso telkkarista.
Siinä kävi niin, että jostakin syystä ohjelman tuotantoaikataulu viivästyi ja vasta tänä talvena saatiin nuo kuvaukset tehtyä loppuun. Eli eilen näytettiin se v.2021 tehty esittelyjakso uudelleen ja tästä lähtien torstaisin ohjelma jatkuu. Mtv3Ruudussa on jo nähtävänä kakkosjakso, jossa ulkomaalaiset maajussit availevat saamiaan kirjeitä. Se jakso tulee telkkarista ensi torstaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kävi niin, että jostakin syystä ohjelman tuotantoaikataulu viivästyi ja vasta tänä talvena saatiin nuo kuvaukset tehtyä loppuun. Eli eilen näytettiin se v.2021 tehty esittelyjakso uudelleen ja tästä lähtien torstaisin ohjelma jatkuu. Mtv3Ruudussa on jo nähtävänä kakkosjakso, jossa ulkomaalaiset maajussit availevat saamiaan kirjeitä. Se jakso tulee telkkarista ensi torstaina.
Ookoo, kiitokset sinulle vastauksesta =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä just. Maajusseja haastateltiin ohjelmaa varten syksyllä 2021. En tiedä millaisia sopimuksia maikkari tekee, mutta oletan kuitenkin, että nuo neljä ohjelmassa mukana olevaa maajussia ovat "pakotettuja" tulemaan ohjelmaan mukaan, vaikka aikataulu myöhästyi pahasti. Eivätköhän nuo kaikki neljä ja nekin, jotka ovat heille kirjeen lähettäneet, ole jo "pariutuneet" - tuskinpa kuitenkaan niiden kanssa, jotka kirjeitä lähettivät. Venähti turhan pitkäksi tuo odotusaika...
ihana tuo italialainen huijari, joka halusi vaan mainosta maatilan tuotteilleen. ihan vitsillä osallistui koko ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
ihana tuo italialainen huijari, joka halusi vaan mainosta maatilan tuotteilleen. ihan vitsillä osallistui koko ohjelmaan.
Katkera morsianehdokas?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo kaikki ole "vitsinä" osallistuneet. Teatteriahan tuo ohjelma on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tämä Kalastajan vaimo mikään huikea kaunotar ole, jos ei katsota hänen itse käsittelemiään kuvia.
https://images.cdn.kodinkuvalehti.fi/PudEivBL9tn3fnMflDipKGhMlMg=/1200x…
No mutta onhan hän tosi kaunis! Harva keski-ikäistyvä suomalainen nainen näyttää noin hyvältä ilman paksua meikkiä ja sitä kuvankäsittelyä.
Johanna on täydellinen esimerkki laatunaisesta. Hän on tuota harvinaista täydellistä naistyyppiä, vertaapa sitten suomalaisiin tai ulkomaan ihmeisiin. Miksihän erosivat ja vielä riitaisasti?! Tämä kalastaja selvästi toi vain niitä hyviä puoliaan esille, totuus voi osoittautua muuksikin, kuten on tietysti aina tavallista lähes kellä vaan. Elämä yhdessä vasta näyttää mikä on miehiään. Nyt sai miellyttävän, tervehenkisen kuvan hänestä.
Asgeir oli ilmeisesti paljon poissa kotoa työreissuilla, eikä muutenkaan kai osallistunut arjen pyöritykseen tarpeeksi. Sain kuvan, että Johanna tunsi itsensä yksinäiseksi. Ero oli ensin sopuisa, mutta kun Johanna löysi uuden rakkaan, asiat mutkistuivat. Ehkä Asgeir oli elätellyt toivoa yhteen paluusta.
Ja Johannahan on kaunis, toimiihan hän myös mallina. Hän on tosiaan täydellinen nainen, kaunis, lapsirakas, sporttinen, neuloo, sisustaa eli rakentaa viihtyisän kodin, pitää huolta itsestään ja muista, on kiva ja empaattinen.
En käsitä, miksi Asgeir lähti tähän mukaan. Miksi uusi nainen taas Suomesta?!
Vierailija kirjoitti:
En käsitä, miksi Asgeir lähti tähän mukaan. Miksi uusi nainen taas Suomesta?!
Ei ole päässyt irti Johannasta? Tietää olevansa Johannan kautta jonkin verran tunnettu Suomessa?
Tuo Ann oli niin ihanan onnellinen saamistaan kirjeistä! Toivottavasti hän löytäisi ihanan kumppanin itselleen<3
Kyllähän tuo turkkilainen sai ihan hyvin kirjeitä. Mutta vähän särähti korvaan kun moitti vanhoiksi. Vaikka puhui kaikki diipadaapaat sisäisestä kauneudesta yms. Kuvitteliko taas että suomalaiset nuoret naiset huokailee ihastuksesta kun olis turkkilainen 50v tarjolla? Kuten se libanonilainen viime kaudella. Jos suomalainen nainen on kiinnostunut turkkilaisesta miehestä, niin joka kylässähän niitä on tarjolla pizza- ja kebab-paikoissa, ja paljon nuorempia.
Onko Asgeir vielä ammattikalastaja? Hehän ovat kuukausia merellä kalastamassa. Yle Areenassa on nähtävissä dokumentti "Fiskerne", joka kertoo norjalaisista ammattikalastajista. Miehet joutuvat olemaan pitkiä aikoja erossa puolisoistaan ja lapsistaan, ikävä on molemminpuolista. Miehet aloittavat kalastuksen nuorena, eivät juuri opiskele, mutta tienaavat hyvin kovalla ja vaarallusella työllään. Toi Asgeirin englanti voisi selittyä koulutustasolla . En tiedä hänen taustojaan, juolahti vain mieleeni.
Asgeir ei ole oikeasti kalastaja vaan toimii urheilukalastustuotteiden markkinoinnissa ja vetää sen tiimoilta kalastusreissuja lämpimiin maihin. Eli ei puksuttele troolarilla kumihaalareissa myrskyä uhmaten.
Googlasin, eipä Asgeir Alvestad ainakaan enää ole ammattikalastaja, vaan jonkinlainen kalastusopas, norjalaisen luonnonkalastuksen myyntimies, joka matkustelee ympäri maailmaa. Ex-vaimon mukaan lähti reissuilleen juuri kuten itse halusi. Tummatukkainen vaikuttaa olevan olleen nuorena, nyt on raidoitetut/vaalennetut hiukset. No, eipä erotu harmaat hiukset. Mitä ihmettä hän vakituisella kumppanilla tekee, kun on aina menossa, ja miksi uutta kumppania ei ole reissuiltaan löytänyt? Tuo linkki on norjaksi, mutta senhän voi konekääntää.
https://fishinginnorway.org/the-art-of-inspiring-others-to-discover-and…
Vierailija kirjoitti:
Asgeir ei ole oikeasti kalastaja vaan toimii urheilukalastustuotteiden markkinoinnissa ja vetää sen tiimoilta kalastusreissuja lämpimiin maihin. Eli ei puksuttele troolarilla kumihaalareissa myrskyä uhmaten.
Huomasin itsekin👍
Vierailija kirjoitti:
Fransesco saa 10.000 kirjettä.
Onhan hänellä niiiiiiinh ihana italialainen nimikin!!!! IIIKKKK!!!
Nimi ja silmien väri on ne aivan tärkeimmät naisten puolisovalinnoissa - PASKALLA VÄKIVALTAISELLA luonteella ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo turkkilainen sai ihan hyvin kirjeitä. Mutta vähän särähti korvaan kun moitti vanhoiksi. Vaikka puhui kaikki diipadaapaat sisäisestä kauneudesta yms. Kuvitteliko taas että suomalaiset nuoret naiset huokailee ihastuksesta kun olis turkkilainen 50v tarjolla? Kuten se libanonilainen viime kaudella. Jos suomalainen nainen on kiinnostunut turkkilaisesta miehestä, niin joka kylässähän niitä on tarjolla pizza- ja kebab-paikoissa, ja paljon nuorempia.
Ikärasismiin törmää monessa paikassa.
Ei ole Johannan nykyinenkään.