Onko tällainen deitin käytös normaalia? (kivun aiheuttaminen)
Oltiin deitin kanssa sängyssä. Mukana oli jotain kiusottelua, minä mm. kutsuin häntä joillain haukkumasanoilla.
Mies halusi sitten "kostaa" tämän. Kun hän oli päällä, hän survoi peniksellään niin kovaa että huudahdin. Se oli todella kivuliasta, ja hän teki sen tarkoituksella. Hän myös tiesi, että tunnen herkästi kipua siinä asennossa, koska olimme harrastaneet ennenkin seksiä.
Myöhemmin halusin puhua tästä. Sanoin, että tuollainen on periaatteessa rikos ja se täyttää pahoinpitelyn kriteerit. Mies suivaantui tästä ja piti kunnon monologin siitä miten MINUN pitäisi KESKUSTELLA asioista. Olin kuulemma liian "raju", kun sanoin että tuollainen on rikos.
Mitä ihmettä tämä on? Tiedän että kyseinen ihminen manipuloi, mutta silti tällainen tuntuu todella oudolta.
Mitä ajatuksia tämä herättää? Onko tuollainen normaalia?
Kommentit (25)
Kyllähän tuo on väkivaltaa ja sen vähättelyä
Seuraava deitti. Idioottien kanssa kannata seurustella.
Tuosta voisi tehdä rikosilmoituksen, jos haluaa.
Olisikohan sinulla jädyytä harkita joitain muita vaihtoehtoja kuin tämä tyyppi?
No jos noin pienestä kostaa jo heti ensimetreillä kivulla ja vieläpä syyttää AP:a koko hommasta, voi vaan kuvitella mihin tuo johtaa. Ei kannattane kokeilla, miksi deittailet enää jos kerran tiedät, että mä manipuloi?
Sinä aiheutit henkistä kipua ja mies fyysistä. Ei ole hyväksyttävää kumpikaan. Kannattaisi miettiä myös omia tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä aiheutit henkistä kipua ja mies fyysistä. Ei ole hyväksyttävää kumpikaan. Kannattaisi miettiä myös omia tekemisiä.
Miten niin?? Sanoin vaan faktan eli sen, että kivun aiheuttaminen on pahoinpitelyä. Mitä helvettiä nyt? Tuskinpa sinäkään pitäisit, jos sinua potkaistaisiin kiveksille..?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?? Sanoin vaan faktan eli sen, että kivun aiheuttaminen on pahoinpitelyä. Mitä helvettiä nyt? Tuskinpa sinäkään pitäisit, jos sinua potkaistaisiin kiveksille..?
Ap
Onkohan kummallakaan kaikki OK? Siten niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja minä sanoin sen faktan, että myös puhe voi satuttaa. Eikä tarkoituksellinen satuttaminen millään tavalla ole hyväksyttävää.
Tykkäätkö sinä siitä, että puolisosi loukkaa sinua sanoillaan tarkoituksellisesti seksinne aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja minä sanoin sen faktan, että myös puhe voi satuttaa. Eikä tarkoituksellinen satuttaminen millään tavalla ole hyväksyttävää.
Tykkäätkö sinä siitä, että puolisosi loukkaa sinua sanoillaan tarkoituksellisesti seksinne aikana?
Sanoilla "loukkaaminen" ei ole rikos. Väkivalta on aina rikos. Varsinkin intiimialueelle kohdistettu kipu on äärimmäisen sadistista. Se on seksisadismia. Ap voisi tehdä rikosilmoituksen miehestä, mutta mies ei ap:sta.
Olet järkyttävä ihminen.
Saatanan sairas mies. Tee rikosilmoitus.
Väkivalta on rikos. Tuo on käytännössä raiskaamista, vaikka seksi olisikin ollut alun perin vapaaehtoista. Hän halusi nöyryyttää ja alistaa rumimmalla tavalla mitä keksi.
Joo raiskausmentaliteetilta kuulostaa. Hän ylitti rajasi. Ja häntä taida edes kiinnostaa.
Hän vaikuttaa sellaiselta tyypiltä, joka voisi pakottaa seksiin ihan alusta asti. Häntä ei kiinnosta muiden rajat ja että miltä muista tuntuu. Juokse vielä kun voit, ja rikosilmoitus kannattaisi myös.
Kannattaa hankkia pienemmällä varustettu mies. Sellaisia varmasti löytyy, vaikka täällä ovatkin harvassa. Mulle on tullut penismurtuma naisen holtittomasta ratsastuksesta, vaikka häntä kehotinkin hiljentämään tahtia. Olisiki pitänyt tehdä rikosilmoitus?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia pienemmällä varustettu mies. Sellaisia varmasti löytyy, vaikka täällä ovatkin harvassa. Mulle on tullut penismurtuma naisen holtittomasta ratsastuksesta, vaikka häntä kehotinkin hiljentämään tahtia. Olisiki pitänyt tehdä rikosilmoitus?
Jos hän teki sen tarkoituksella, niin kyllä tuosta voisi tehdä rikosilmoituksen. Mun deitti aiheutti kipua tarkoituksella (hän jopa myönsi sen myöhemmin). Ajattelin tehdä rikosilmoituksen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän teki sen tarkoituksella, niin kyllä tuosta voisi tehdä rikosilmoituksen. Mun deitti aiheutti kipua tarkoituksella (hän jopa myönsi sen myöhemmin). Ajattelin tehdä rikosilmoituksen.
Ap
Sitten teet, eihän se ole tae mistään. Onko sinulla myöntäminen nauhalla? Ei tuosta oikein saa oikein muutoin juttua aikaiseksi. Sinä olet vastuussa elämästäsi ja teet kuten parhaaksi näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten teet, eihän se ole tae mistään. Onko sinulla myöntäminen nauhalla? Ei tuosta oikein saa oikein muutoin juttua aikaiseksi. Sinä olet vastuussa elämästäsi ja teet kuten parhaaksi näet.
Miksei uhreille osoiteta myötätuntoa, edes paksan vertaa? Mikä ihme on tuo "no sittenpähän teet rikosilmoituksen, tee jos teet" -asenne? Mitäs helvettiä??
Jos minä olisin vaikka potkaissut häntä kiveksille, niin varmasti hän olisi raivostunut. Tuntuu että kyseinen ihminen ei ymmärrä tätä asiaa.
Ap