Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla roskaruoan syöminen näkyy heti naamassa?

Vierailija
12.04.2015 |

Turhauttaa, kun aina jos erehdyn syömään karkkia, suklaata, sipsejä tms. niin seuraavana päivänä naama on ihan turvoksissa, erityisesti alaosasta, jolloin näytän ihan bulldogilta. Syön yleensä ihan perusterveellisesti mutta sen kerran kun herkuttelen, niin seuraavana päivänä näyttää siltä etten ole terveellistä ruokaa ikinä nähnytkään. Lisäksi 1-2 päivän päästä naamaan ilmestyy kamalia finnejä. Pitäis varmaan vetää vaan rahkaa ja tonnikalaa lopun elämää :P Onko muita joilla heti naamasta näkyy pienikin huono syöminen? Onko teillä tähän jotain pikakonsteja, miten saada naaman turvotus pois jos pitää mennä jonnekin, missä pitää näyttää ihmiseltä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. Siksi en syö mitään finnejä aiheuttavia.

Vierailija
2/5 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei riitä itsekuri että pystyisin elämään kokonaan ilman herkkuja :( En niitä hirveästi syö nytkään, mutta joskus kuitenkin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasten sipsien jälkeen jo seuraavana aamuna alkaa tuleva finni tykyttää leuassa.

Vierailija
4/5 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedät saavasi esim suklaasta finnejä,niin miksi syöt sitä jos tarvitsee näyttää normaalilta?

Vierailija
5/5 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy myös sipsit ja suklaa ihossa heti. Ja jotenkin suuri hiilarimäärä ja iltasyöpöttelyyn liittyvä heikompi unenlaatu saa vielä silmäpussit näkyviin ja silmänaluset on tummat, silmät sameat ym. Joskus myös karkeista tulee sellaista pientä "ihottumaa", tai naama punottaa rumasti lisäaineiden takia.

Olisihan se hienoa, että pääsisi kokonaan herkkukoukusta, mutta nykyisin en syö herkkuja ikinä viikolla ja jos joskus tulee syötyä, pitää sitten seuraavana päivänä vaan syödä erityisen terveellisesti, juoda paljon vettä, paljon kasviksia ja ulkoilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi