Käteinen on paras
Miksi ette käytä käteistä? Ostin juuri auton 13.000€ käteisellä. En luota pankkeihin enkä kortteihin. Tili on, kun on pakko olla, mutta en omista pankkikorttia. Käteinen on kätevää.
Kommentit (15)
Miksi ette käytä peppua? Ostin juuri 13000 euroa maksavan auton pepulla. En luota pankkeihin tai kortteihin. Tili on, kun on pakko olla, mutta en omista pankkikorttia. Peppu on kätevä.
Monessa paikassa epäillään rahojen alkulähdettä, jos maksaa isoja ostoksia käteisellä. Minä en luottaisi käteisellä maksavaan ihmiseen, jos kyseessä olisi tuhatta euroa kalliimpi kauppa.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:08"]Miksi ette käytä peppua? Ostin juuri 13000 euroa maksavan auton pepulla. En luota pankkeihin tai kortteihin. Tili on, kun on pakko olla, mutta en omista pankkikorttia. Peppu on kätevä.
[/quote]
xD
Käytä ap mitä haluat. Itse käytän peppua.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:08"]
Peppu on kätevä.
[/quote]Todellakin, kulkee aina mukana!
Käteinen toimii aina ja sen kanssa on hyvä tinkiä hinnasta.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:08"]Monessa paikassa epäillään rahojen alkulähdettä, jos maksaa isoja ostoksia käteisellä. Minä en luottaisi käteisellä maksavaan ihmiseen, jos kyseessä olisi tuhatta euroa kalliimpi kauppa.
[/quote]
Naurettava ajatus! Luuletko että tilillä olevat rahst ovat jotenkin puhtaita?
Pepulla mäki maksan! Paitsi kerran tuli ongelmia kun Ikeassa ei käynyt peppu. :/ jäi kalusteet ostamatta.
Ärrän tädillekkää ei käy, mutta pääsääntöisesti olen pärjännyt pelkällä pepulla.
Tässäkin ketjussa tulee ilmi anaaliyhdynnän hyöty. Kaikki maksavat pepulla eikä pillulla ja maksu kelpaa hyvin.
Ei kelvannu Prismassa peppu, onneksi mulla ainakin on pankkikortti varalta.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:13"]
Pepulla mäki maksan! Paitsi kerran tuli ongelmia kun Ikeassa ei käynyt peppu. :/ jäi kalusteet ostamatta. Ärrän tädillekkää ei käy, mutta pääsääntöisesti olen pärjännyt pelkällä pepulla.
[/quote]Pitää valita mieskassa, niin sitten helpommin käy. Pepussa on sekin hyvä puoli, että se ei mene hukkaan, tai unohdu minnekään. Ootteko kenenkään kuulleet sanovan, että hitto, multa katos peppu baarireissulla, joku varmaan varasti sen tiskillä? Tai että peppu olisi kopioitu takahuoneessa ja käytetty sitten ties mihin ostoksiin?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:13"]
Pepulla mäki maksan! Paitsi kerran tuli ongelmia kun Ikeassa ei käynyt peppu. :/ jäi kalusteet ostamatta. Ärrän tädillekkää ei käy, mutta pääsääntöisesti olen pärjännyt pelkällä pepulla.
[/quote]Pitää valita mieskassa, niin sitten helpommin käy. Pepussa on sekin hyvä puoli, että se ei mene hukkaan, tai unohdu minnekään. Ootteko kenenkään kuulleet sanovan, että hitto, multa katos peppu baarireissulla, joku varmaan varasti sen tiskillä? Tai että peppu olisi kopioitu takahuoneessa ja käytetty sitten ties mihin ostoksiin?
[/quote]
xDD
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:15"]Tässäkin ketjussa tulee ilmi anaaliyhdynnän hyöty. Kaikki maksavat pepulla eikä pillulla ja maksu kelpaa hyvin.
[/quote]
Nimenomaan! Eikä ole sukupuolisyrjintääkään!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:13"]
[/quote]
Kerran mun peppua käytettiin jossain kokaostoksissa, olin niin jurrissa etten tajunnut mitään. Harmitti vähän jälkeenpäin enkä voinut tehdä ostoksia viikkoon kun en välttynyt vaurioilta.
Peppu on paras.