Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käteinen on paras

Vierailija
12.04.2015 |

Miksi ette käytä käteistä? Ostin juuri auton 13.000€ käteisellä. En luota pankkeihin enkä kortteihin. Tili on, kun on pakko olla, mutta en omista pankkikorttia. Käteinen on kätevää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu on paras.

Vierailija
2/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette käytä peppua? Ostin juuri 13000 euroa maksavan auton pepulla. En luota pankkeihin tai kortteihin. Tili on, kun on pakko olla, mutta en omista pankkikorttia. Peppu on kätevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa paikassa epäillään rahojen alkulähdettä, jos maksaa isoja ostoksia käteisellä. Minä en luottaisi käteisellä maksavaan ihmiseen, jos kyseessä olisi tuhatta euroa kalliimpi kauppa.

Vierailija
4/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:08"]Miksi ette käytä peppua? Ostin juuri 13000 euroa maksavan auton pepulla. En luota pankkeihin tai kortteihin. Tili on, kun on pakko olla, mutta en omista pankkikorttia. Peppu on kätevä.
[/quote]

xD

Vierailija
5/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ap mitä haluat. Itse käytän peppua.

Vierailija
6/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:08"]

Peppu on kätevä.

[/quote]Todellakin, kulkee aina mukana!

Vierailija
7/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen toimii aina ja sen kanssa on hyvä tinkiä hinnasta.

Vierailija
8/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:08"]Monessa paikassa epäillään rahojen alkulähdettä, jos maksaa isoja ostoksia käteisellä. Minä en luottaisi käteisellä maksavaan ihmiseen, jos kyseessä olisi tuhatta euroa kalliimpi kauppa.
[/quote]
Naurettava ajatus! Luuletko että tilillä olevat rahst ovat jotenkin puhtaita?

Vierailija
9/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepulla mäki maksan! Paitsi kerran tuli ongelmia kun Ikeassa ei käynyt peppu. :/ jäi kalusteet ostamatta.
Ärrän tädillekkää ei käy, mutta pääsääntöisesti olen pärjännyt pelkällä pepulla.

Vierailija
10/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa tulee ilmi anaaliyhdynnän hyöty. Kaikki maksavat pepulla eikä pillulla ja maksu kelpaa hyvin.

Vierailija
11/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelvannu Prismassa peppu, onneksi mulla ainakin on pankkikortti varalta.

Vierailija
12/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:13"]

Pepulla mäki maksan! Paitsi kerran tuli ongelmia kun Ikeassa ei käynyt peppu. :/ jäi kalusteet ostamatta. Ärrän tädillekkää ei käy, mutta pääsääntöisesti olen pärjännyt pelkällä pepulla.

[/quote]Pitää valita mieskassa, niin sitten helpommin käy. Pepussa on sekin hyvä puoli, että se ei mene hukkaan, tai unohdu minnekään. Ootteko kenenkään kuulleet sanovan, että hitto, multa katos peppu baarireissulla, joku varmaan varasti sen tiskillä? Tai että peppu olisi kopioitu takahuoneessa ja käytetty sitten ties mihin ostoksiin?

Vierailija
13/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:13"]

Pepulla mäki maksan! Paitsi kerran tuli ongelmia kun Ikeassa ei käynyt peppu. :/ jäi kalusteet ostamatta. Ärrän tädillekkää ei käy, mutta pääsääntöisesti olen pärjännyt pelkällä pepulla.

[/quote]Pitää valita mieskassa, niin sitten helpommin käy. Pepussa on sekin hyvä puoli, että se ei mene hukkaan, tai unohdu minnekään. Ootteko kenenkään kuulleet sanovan, että hitto, multa katos peppu baarireissulla, joku varmaan varasti sen tiskillä? Tai että peppu olisi kopioitu takahuoneessa ja käytetty sitten ties mihin ostoksiin?
[/quote]

xDD

Vierailija
14/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:15"]Tässäkin ketjussa tulee ilmi anaaliyhdynnän hyöty. Kaikki maksavat pepulla eikä pillulla ja maksu kelpaa hyvin.
[/quote]
Nimenomaan! Eikä ole sukupuolisyrjintääkään!

Vierailija
15/15 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:13"]

[/quote]

Kerran mun peppua käytettiin jossain kokaostoksissa, olin niin jurrissa etten tajunnut mitään. Harmitti vähän jälkeenpäin enkä voinut tehdä ostoksia viikkoon kun en välttynyt vaurioilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi