Hyviä naislaulajia automusaksi
Mulla on Adelea, Tina Turneria, Aretha Franklinia, Norah Jonesia, Suzi Quatroa ja Alannah Mylesia ainakin. Jotain uutta tekisi mieli, suosittele, jotain listojen ulkopuolelta. Ajan paljon pitkiä matkoja maantiellä ja radiokanavia tympii vähän väliä etsiä, kun taajuudet muuttuvat. Jostain syystä tykkään autossa kuunnella enemmän naisia. Myös hyvin luettuja äänikirjoja saa suositella. Mielensäpahoittajat olen jo kuunnellut. Tykkään lukea dekkareita; löytysikö sieltä jotain? Äänikirjat saa olla miestenkin lukemia.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:47"]
Emelie Sande, vaikka hän ei olekaan listojen ulkopuolelta.
[/quote]
Kiitos nappasi! Kuullut olen, mutta on mennyt nimi ohi. Tää taisi olla jossain lesmillsjumpassakin, mutta en ole saanut aikaiseksi tarkistaa kuka on. Ei tuu seurattua ihan tarkkaan listojakaan, tai kuuntelen "vääriä" kanavia.
Diana Ross
Darlene Love
Gwen McRae
Janis Joplin
Nina Simone
Minnie Riperton
Janelle Monáe
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:56"]
runk runk
[/quote]
Mikä tämä on? En ole koskaan kuullut, eikä googlellakaan tullut ilmi. Tuli vain muutamien Runk sukunimeltään olevien facebook-profiileita.
Kiitos, osa ennestään tuttuja, osasta en ennestään tykkää ja löytyi myös mielenkiintoisia uusia tuttavuksia. Eiköhän näistä jo jotain ostettavaa löydy.
Emelie Sande, vaikka hän ei olekaan listojen ulkopuolelta.