Yle: Kirkonmenojen häirintää ja Jeesus-patsaan turmelua – Intian kristityt harjoittivat jouluperinteitään hindunationalismin varjossa
Kommentit (10)
Kristityt ovat maailman vainotuin ihmisryhmä, vaikka asiaa yritetään usein peitellä mediassa.
Olen hämmentynyt, että yle tekee jutun.
T. Ilahtunut kristitty
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."
Vierailija kirjoitti:
Miksi yle on näin rasistinen?
Eli ideologiallesi ei-mairittelevat tosiasiat pitäisi siis salata, jep jep. :)
Intiakin on loppujen lopuksi aika Persläpistan, joten annetaan samaa hoitoa kuin Afgoissa - hoitakoot keskenänsä koko sotkun minkä ovat itse keittäneet. Juujuu Bangaloren IT-gurut jne....
Kristittyjen vainoista puhutaan hyvin vähän mediassa, vaikka sitä tapahtuu maailmalla jatkuvasti. Myös siis ihan väkivaltaista vainoa, ei pelkästään kirkonmenojen häirintää yms.
Hindunationalistien joukossahan mm. ihannoidaan Hit leriä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Nauru uskovaisille kirjoitti:
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."
Juuri näin, hehehheh!
Luulin hinduja hyvinkin suvaitsevaksiksi.