Facebook. Miksi jotkut piilottavat profiilinsa kavereiltaan?
Itse ovat kuitenkin ensin kaveripyynnön laittaneet. :D Mikä idea on tässä toiminnassa? Ärsyttää, kun en ymmärrä! Tottahan itsekin sitten pikkumaisuuttani piilotan tältä henkilöltä omatkin julkaisuni. Sitten onkin mukavaa olla kavereita, kun kumpikaan ei näe toiselta mitään :D miksi se kaveripyyntö on alunperinkin pitänyt lähettää?
Kommentit (8)
Referoin.
Miksi joku on mielestäni törppö? Tottakai minäkin sitten olen.
Mulla omalla sivulla ei ole juuri mitään. Sitä ei ole piilotettu keneltäkään vaan se on kaikille samanlainen. En käytä fb muuta kuin yksityisviesteihin ja tapahtumien seuraamiseen en oman elämäni esittelyyn tai informointiin. Minulla on 65 kaveria, sellaisia joihin pidän yhteyttä oikeasti. Mulle on aivan ok jos joku kirjoittaa sinne kaiken mutta itse en näe tarpeellisena.
2, itse mietin ensin ihan samaa... mutta tuntui omahyväiseltä ajatella että tylsä elämäni olisi niin kiinnostavaa että joku sitä viitsisi stalkata.
3, referoin: seinän kätkeminen on siis törppöä? Kiva että joku muukin ajattelee niin! Ajattelin että olen ainoa jolle jollain noinkin suhteellisen lapsellisella asialla on sen vertaa merkitystä että sitä jaksaa miettiä. :D ja tietysti käytän tilaisuuden hyväkseni olla törppö, kun siihen kerran mahdollisuus on! :) vai miksi jakaisin asioita ihmisen kanssa, joka ei halua jakaa yhtään mitään minun kanssani?
Ap
4, ymmärrän hyvin tuon. Mutta tiedän että näillä kahdella on julkaisuja, sillä joskus olen nähnyt heidän sivunsa.
ap
Mua ärsyttää, kun joillakin on 2 facea. Toisessa edustavat firmaansa ja toisessa itseään. Tietenkin pyytävät mua firmafaceen. He näkevät mun henkilökohtaiset jutut, mä heidän ammatilliset. Kesti kauan ennen kuin tajusin että voin estää heidät näkemästä mun seinän.
Jos joku tyyppi ei juuri koskaan tykkää tai kommentoi mun postauksia, niin osan olen jättänyt kaverit-statukselle...paremmat kaverit on sitten erikseen. Toisaalta saan sillä sortattua ne henkilöt, jotka postaavat lukuisia lehtijuttuja ja testejä päivittäim veke.
Sitten on erikseen entiset koulukaverit, jotka ovat ihan samalla tasolla kuin kymmeniä vuosia sitten, ei oikeesti jaksa kiinnostaa.
Itse olen joutunut piilottamaan profiilini muutamalta facebook-kaveriltani ihan siitä syystä, etteivät he häpäisisi minua muiden nähden. Tarkoitan tällä sitä, että esimerkiksi kännissä heillä on tapana kommentoida statuspäivityksiäni tai kuviani todella urpolla tavalla, mikä sitten näkyy kaikille muillekin. Nämä tyypit siis vanhoja lapsuuden/nuoruuden aikaisia kavereita, jotka ovat nykyään wt-porukkaa, mutta joita en kuitenkaan viitsi poistaa kokonaan kavereista.
Tahtovat stalkata.