Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksusta kutoisi mulle villapaidan

Vierailija
12.04.2015 |

Sellaisen isohkon?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, paljonko olet valmis maksamaan villapaidan neulomisesta?

100 euroa?
200 euroa?
300 euroa
400 euroa?

Vierailija
22/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hemmetissä kudotaan villapusero? Mä voisin neuloa sulle sellaisen 500 euron hintaan. Joutuisin vain ensin opettelemaan neulomisen jalon taidon itse. :p

Jos sopimukseen päästään niin kusetan sua ostamalla halpahallin ruman villapuseron jota väitän itse tekemäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitystehtävässä ’valmistaa langasta vaatekappale puikoilla’ on länsimurteissa kutoa, itämurteissa neuloa. Pohjalaismurteissa esiintyvät myös tikuta ja tikata. Rajalinjaa on kartassa melkoisesti oiottu yleiskuvan selkeyttämiseksi. Kartta viittaa siihen, että vähemmistö on voittanut enemmistön, kun neuloa on päässyt kyseisessä merkityksessä ammatti- ja yleiskieleen. Länsisuomalaisten ei pidä silti huolestua, sillä useimmat kirjakielen piirteiden ja sanojen valintakiistat on ratkaistu länsimurteiden kannan mukaan.

http://www.kielikello.fi/contentimages/2_81_neuloa.jpg

Vierailija
24/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neulomisesta saa pyytää mitään älyttömiä, koska kiva harrastushan se näille neulojille on.

50 villapaidasta on maksimi.

Vierailija
25/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 14:33"]

Miten hemmetissä kudotaan villapusero? Mä voisin neuloa sulle sellaisen 500 euron hintaan. Joutuisin vain ensin opettelemaan neulomisen jalon taidon itse. :p

Jos sopimukseen päästään niin kusetan sua ostamalla halpahallin ruman villapuseron jota väitän itse tekemäksi. 

[/quote]

Siinä sen jo huomaa kun ei termitkään mene oikein ettei tekstiilityöt ole minua varten! :) Parempi vain tilata ne sellaiselta joka osaa.

Ap

Vierailija
26/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 14:09"]

Kysy Facebookin ommeltujen vaatteiden kirpputorilta. Siellä on paljon tekijöitä.

[/quote]

En kuulu facebookiin :/ Mutta hyvä vinkki. Voisin pyytää ystävää laittamaan puolestani ilmoituksen. Toria myös ajattelin.

Ap

Vierailija
27/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 14:27"]

Vitsit kun on ärsyttävä keskustelu ihme nokittelua.

En ymmärrä. Yksi haluaa ostaa ja etsii myyjää.

Eikö ihminen saa tässä maassa hommata itselleen villapaitaa ilman että on korppikotkalauma nokkimassa.

Painukaa kaatopaikalle mihin kuuluttekin.

t. yrittäjä

[/quote]

Tämä on av ... tällaista meininki täällä on. Kauhean negatiivinen ilmapiiri, ihmiset purkaa pahaa oloaan sättimällä muita :( Ei nuo ikävät kommentit minua haittaa, ei ne pääse ihoni alle. Sivuuttaa ne kokonaan :)

Ap

Vierailija
28/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos turusta löytyy osaava halukas tekijä, niin ota yhteyttä ja sovitaan hinnat sun muut tarkemmin

villapaita1(at)gmail.com

Ja haluaisin tosiaan nähdä aiempia töitäsi, että varmasti on taito hallussa :)

Ap

Vierailija
29/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990-luvulla neuloin miehelleni villapaidan. Yksi miehen sukulainen näki se ja hän pyysi, että neuloisin hänelle samanlaisen. Hän olisi ostanut langat ja maksanut lisäksi 100 markkaa. En suostunut. Nykyisin saattaisin sadalla eurolla neuloakin, jos aikaa saisin ainakin kuukauden.

Vierailija
30/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:03"]

1990-luvulla neuloin miehelleni villapaidan. Yksi miehen sukulainen näki se ja hän pyysi, että neuloisin hänelle samanlaisen. Hän olisi ostanut langat ja maksanut lisäksi 100 markkaa. En suostunut. Nykyisin saattaisin sadalla eurolla neuloakin, jos aikaa saisin ainakin kuukauden.

[/quote]

Olisi kyllä kiva jos olisi tuo taito hyppysissä :) Nyt niin kiire työelämässä ettei tähän hätään kerkeä alkaa opettelemaankaan.

Mielestäni oli 100mk tai 100e, niin molemmat alihinnoittelua :/

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi