Avautumista kannabiksesta
kaverini tarina kannabiksesta
olimme viettämässä tavallista perjantai iltaa baarissa ja koittamassa iskeä naisia kunnes yksi kaverini tuttu tuli baariin ja sanoi että tulkaa ulos röökille. Me ajattelematta menimme ulos mutta kaverini tuttu ottikin röökin sijasta kannabis sätkän taskustaan ja sytytti sen myöhemmin hän tarjosi myös minulle ja ystävälleni hatsit kannabis savukkeesta. itse kieltäydyin ja poistuin paikalta takaisin baariin mutta kaverini jäi sen paskaisen nistin kanssa ulos ja tyhmyyttään otti hatsit siitä kannabis savukkeesta. Seuraavana aamuna kun heräsin huomasin että kaverini äiti oli soittanut minulle ja päätin soittaa hänelle takaisin. Kun ystäväni äiti vastasi hän kysyi minulta että onko ystäväni kanssani ja vastasin että ei ole ja tässä kohtaa huolestuin. Päätin lähteä katsomaan sammuiko hän esimerkiksi sinne baarin taakse mutta kun saavuin baarin pihaan huomasin järkytyksekseni että kaverini makasi maassa ja soitin hätänumeroon. kun ambulanssi vihdoin saapui kaverini todettiin kuolleeksi ;__;
tästä tapahtumasta on jo pari vuotta aikaa mutta silti kaduttaa että jätin hänet yksin sinne baarin taakse sen paskaisen nistin kanssa :(
Kommentit (8)
Ja oli koko yön makoillut kuolleena siellä?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:41"]Ja oli koko yön makoillut kuolleena siellä?
[/quote]
Niin, baarin edessä? Kukaan ei ollut kulkenut siitä ohi, ei edes baarin henkilökunta kotiin lähtiessään?
Joo, jo eka kannabispiikki tappaa. Miks sä keksit tällasta?
Kaverisi oli siis koko yön ja seutaavan aamun maannut siellä kuolleena kenenkään siihen puuttumatta???
Siis mitä paskaa :D , mitä sä oot vetäny?
Provohan tämä on. Ja vielä paskimmasta päästä :D Yritähän uudelleen.
Melkein yhtä hauska kuin ne "testasin kannabista ja aloin himoita piikkiä käsivarteen"-läpät.
?Kannabista poltettu... Mitähän lie myrkkyjä oikeasti. Mihin oli kuollut jos saa kysyä?Ihme tarina kyllä. Ja otan osaa. Joskus tullut polteltua