Olen niin kyllästynyt mieheeni
Hänessä on se ihana puoli, johon ihastuin. On huippukokki, lapsi- ja eläinrakas, tekee tasapuolisesti kotitöitä, ahkera ja työteliäs, mukava, pitkä ja ihan komea. MUTTA. Kotona iltaisin vain möllöttää televisiota katsoen, ei puhu eikä pukahda, vastaa muutamilla sanoilla, hyvä jos vastaa lainkaan. Tätä ollut jo monta vuotta. Hän on ajoittain aivan hemmetin masentavaa seuraa.. Miten jaksaa loppuelämä tällaisen ihmisen kanssa. Voi olla, että ero joskus tulee. En kuitenkaan vain tämän vuoksi eroaisi, ensin lueteltujen syiden vuoksi.
Kommentit (7)
Monilla muilla on mukavia miehiä: eivät he tosin osaa vettä keittää, vihaavat jossain määrin sekä lapsia että eläimiä, lorvivat paljon ja ovat ihan pikkupossun näköisiä, mutta silti ihan rakastettavia säälittävyydessään:)
Oi olispa mulla tollanen mies! Mitä haluaisit mieheltäsi enemmän? Millainen vaimo itse olet? Sohvalle jämähtää helposti. Viettele miehesi. Oletko yrittänyt mitenkään houkutella häntä pois sohvalta?
Mulla samankaltainen tilanne. Joskus mies ei edes vastaa mitään mun kysymyksiin, vaikka kysyisin vain, että haluaako hänkin mehua. Olen kertonut, että ignooraaminen satuttaa ja saa mut kuvittelemaan, että hän on vihainen tai turhautunut mulle jostain. Ei auta. En tiedä pitäiskö sitten vaan lähteä lätkimään vai mitä tässä pitäisi tehdä.
Ole kiitollinen. Hänessä on kaikki näitä hyviä puolia ja jaksat vielä valittaa.
Onko muilla yhtä juntteja miehiä. ap