Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kyllästynyt mieheeni

Vierailija
11.04.2015 |

Hänessä on se ihana puoli, johon ihastuin. On huippukokki, lapsi- ja eläinrakas, tekee tasapuolisesti kotitöitä, ahkera ja työteliäs, mukava, pitkä ja ihan komea. MUTTA. Kotona iltaisin vain möllöttää televisiota katsoen, ei puhu eikä pukahda, vastaa muutamilla sanoilla, hyvä jos vastaa lainkaan. Tätä ollut jo monta vuotta. Hän on ajoittain aivan hemmetin masentavaa seuraa.. Miten jaksaa loppuelämä tällaisen ihmisen kanssa. Voi olla, että ero joskus tulee. En kuitenkaan vain tämän vuoksi eroaisi, ensin lueteltujen syiden vuoksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla yhtä juntteja miehiä. ap

Vierailija
2/7 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo. jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla muilla on mukavia miehiä: eivät he tosin osaa vettä keittää, vihaavat jossain määrin sekä lapsia että eläimiä, lorvivat paljon ja ovat ihan pikkupossun näköisiä, mutta silti ihan rakastettavia säälittävyydessään:)

Vierailija
4/7 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi olispa mulla tollanen mies! Mitä haluaisit mieheltäsi enemmän? Millainen vaimo itse olet? Sohvalle jämähtää helposti. Viettele miehesi. Oletko yrittänyt mitenkään houkutella häntä pois sohvalta?

Vierailija
5/7 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samankaltainen tilanne. Joskus mies ei edes vastaa mitään mun kysymyksiin, vaikka kysyisin vain, että haluaako hänkin mehua. Olen kertonut, että ignooraaminen satuttaa ja saa mut kuvittelemaan, että hän on vihainen tai turhautunut mulle jostain. Ei auta. En tiedä pitäiskö sitten vaan lähteä lätkimään vai mitä tässä pitäisi tehdä.

Vierailija
6/7 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen. Hänessä on kaikki näitä hyviä puolia ja jaksat vielä valittaa.

Vierailija
7/7 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso ämmä