Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terkkari ei uskonut että kaaduin tuolilta!!!

Vierailija
07.03.2015 |

Meillä oli joku terveystarkastus ja mulla oli kädessä iso mustelma kun kaaduin tuolilta... Niin terkkari ei uskonut vaan kyseli että onko meillä väkivaltaa kotona?? Voiko se tehä jonkun ilmotuksen?? Apua!! :S

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen että välittävät. Kun kerran ei ole salattavaa tai huolia, ei tarvitse huolestua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolilta voi pudota/kaatua? Paitsi jos on jurrissa tai nukahtaa?

Vierailija
4/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se syyttää mun vanhempia että ne hakkaa mua?? Kaaduin siks tuolita kun keikuin sen kanssa....

Vierailija
5/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:31"]

Olisit iloinen että välittävät. Kun kerran ei ole salattavaa tai huolia, ei tarvitse huolestua.

[/quote]

Taitaa olla salattavaa.

Vierailija
6/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös onnistunut kaatumaan työtuolin kanssa.  Se oli uusi ja painopiste oli erikoinen, kun kurkotin sillä.  Olin varmaan näky, kun nousin lattialta.  Oppilaat pelästyivät minua enemmän:)  Ei yksi mustelma aiheuta mitään tutkimuksia.  Ole huoleti!

Vierailija
8/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne yhden mustelman takia voi alkaa syyttelemään. Väkivaltaa kokeva oireilee usein muutenkin joten jos olet muuten normaali niin tuskin lähtevät tekemään mitään ilmoituksia.

Vierailija
9/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolilla keikkuu, niin toki se voi kaatua.  Terkkarin tehtävänä nyt vain on kysyä mustemien alkuperästä!

Vierailija
10/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli voin olla rauhassa? Oli tosi ahistavaa kun yritin selittää ja tuntui siltä että se ei uskonut :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi