Jos olet sairas, ottaako miehesi hoitaakseen kodin silloin?
Mun vastaus: ei ota. Ruokaa voi kyllä tehdä, muttei viitsi olla lasten kans.
Kommentit (11)
Jos ei es. olisi lasten kanssa, jäisi ne hoitamatta.
hoitaa lapset, ruuan, pyykit, kaikki ja mieheni ei edes ole lasteni biologinen isä....
ja kehtaa vielä siitä valittaa. nyt tuntuu ettten jaksa, kaikki kaatuu päälle, onneksi en ole ainoa, voimia kanssasisaret
Ei ota. Ruokaa saattaa laittaa, mutta pyykinpesusta tai siivoamisesta ei ole tietoakaan. Sitten ihmettelee että mitähän lapsille laittaisi päälle kun ei ole puhdasta vaatetta..
Pihalle leikkimään saattaa mennä jos monta kertaa komennan ja puen lapset valmiiksi ovelle odottamaan. Minä sitten koitan parhaani mukaan siirrellä teräviä tai vaarallisia juttuja ylemmäs lasten ulottuvilta.
Useinmiten ottaa ainakin lapsen viihdyttämisen kontolleen kun tulee töistä, silloin laitan ruokaa ja siivoilen.
Ja olen kyllä onnellinen että on fiksu mies, on niitä ehtinyt olla poikaystävinä niitä mammanpoikiakin jotka ei kotona laittaneet rikkaa ristiin.
Muuten ei kyllä sitten siivoakaan, mutta nämä mainitsemani asiatkin ovat jo paljon. Itse asiassa näin meillä on muulloinkin, mutta sairastaessani hoitaa mies minunkin osuuden näistä.
Mieheni hoitaa tasavertaisesti KAIKKIA kotitöitä jokapäivä!!!
Jos olen sairaana, arki pyörii täysin normaalisti ja kaikki kotityöt tulee moitteettomasti hoidettua. Viime syksynä olin monta kuukautta tosi sairaana, ja mies hoiti työnsä lisäksi koko kodinhoidon, koska en todellakaan pystynyt tekemöään yhtään mitään.
Osaan olla hänestä todella onnellinen ja kiitollinen.
En kestäisi luuserimiestä, joka ei tee mitään, vaikka olisi terve ja " kykenevä" .
eilenkin kun minä tulin räkätautisena (ei kuumetta) töistä, mies lähti samalla ovenavauksella ryyppäämään. En saanut eilen hetkenkään huilia, kun ensin aamun olin lapsen kanssa, päivän töissä ja illan taas lapsen kanssa. Miehen koko eilisen päivän kotityösaldo oli yksi koneellinen pyykkiä kuivamaan (minä laitoin koneeseen). Kaiken paskan ja siivoomisen jätti mulle vielä illaksi. Eiku olihan se tehny ruokaa, itelleen ja lapselle, mutta ei sen vertaa enempää viittiny tehä että sitä olis mullekin riittäny.
Nytkin se makaa krapulaansa sohvalla muka kuumeisena (tarkistin kuumemittarista edellisen lukeman ja se oli 37,2). Ja minä saan pää täynnä räkää hoitaa kodin ja lapsen.
Tää siis yks esimerkki miten mies osallistuu, kun minä olen kipeenä. Nyt tosin mulla suht helppo tauti, mutta auttaminen on samaa luokkaa vaikka mulla olis 40 astetta kuumetta ja oksennustauti.
työt, kyllä ukko istuu ihan samalla tavalla sohvalla ja katsoo töllöä
Vierailija:
Hoitaa mua, pyykit, ruuat, kodin, kaupassa käynnit ja lapset yms. Ja on paljon hellempi silloin