Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihotteko e-pillereistä?!

Vierailija
11.04.2015 |

Elikkäs tähän mennessä olemme halunneet lapsia ja sitten käytetty kumia, mutta ei sen kumin kanssa aina jaksaisi vekslata. Mietin jos hakisi pillerit, mutta pelkään, jos ne lihottaa! Vielä olisi viitisen kiloa ylimääräistä ja olen painoa viime aikoina aika hyvin saanut laskemaan. Minkälaisia kokemuksia teillä on e-pillereistä? Onko niittä hyvä teho? Oletteko huomanneet niiden lihottavan?? :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei e-pillerit sisällä kaloreita, on omasta tahdonvoimasta kiinni syökö enemmän vai ei jos tulee mielitekoja. Olen syönyt kolme vuotta kolmea eri merkkiä, Yazia, Zoelyä sekä tällä hetkellä Gestinyliä.

Vierailija
22/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä te, joilla paino on noussut ja mieliala vaihdellut, että liittyisikö ne yhteen ihan ilman pillereitäkin? On hirveän helppoa laittaa tällaisen legendan piikkiin omat virheet. Kun ennakkoasenne on jo että pillerit lihottaa, niin silloin sitä myös helposti alkaa toimia sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:20"]Lihoin 40kg vuoden aikana, kokoajan kamalat mielihalut syödä, muutenkin kamalaa aikaa, pinna oli niin järettömän kireellä kokoajan. [/quote] Huh!! Tuo on jo aika iso muutos! Eli oliko sitten elämässä muitakin huolia silloin kun noin paljon lihoit? Vai laitatko kaiken pillereiden piikkiin? Ap [/quote]No siis... Olin niihin aikoihin oikeestaan ihan täysin eri ihminen mitä ennen ja jälkeen pillereitä. Ihan pikkuasiasta saatto lentää vaikka tuoli seinään. Esimerkiksi, katkasin puhelimeni kun siinä ei ollu kenttää, kannettava lagas vähän niin heitin sen seinään, revein keittiön kaapinoven irti ku keittiössä oli kärpänen ja mua ärsytti se. Ja sit toi syöminen, kokoajan oli sellanen himo syödä jotain niinku yleensä pahimpina menkkapäivinä, ihan järkkyä siis. . Kyllä mää ton aika pitkälti pillereiden piikkiin laitan, jotenkin ihan sumuset muistikuvat muutenkin niiltä ajoilta, ihan ku se vuosi ois ollu unta. En tiiä, kai siinä ois saattanu jotain masennustakin olla taustalla mutta toisaalta toi kaikki loppu heti kun lopetin pillerit. [/quote] Kuulostaapa ikävälle. Olen kyllä aika luonteikas persoona jo valmiiksi ja menkkojen aikaan varsinki minussa on oikeasti kestämistä. Taidan vielä harkita koko pillereitä... :/ Ap

[/quote]

Sen huomaa että sulla on ongelmia ittes kans.
[/quote]
Miksi näin?

Vierailija
24/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lihonut, mutta tulin niistä huolimatta raskaaksi. Seuraavaksi kierukka ja miehelle vasektomia.

Vierailija
25/34 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä joku kyrpiintynyt veijo alapeukuttamassa.. Saan mä varmaan kokemuksia kysellä... ;)

Ap

Vierailija
26/34 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollinen lihominen johtuu e-pillereiden vaikutuksesta mm. insuliinitoimintaan. Lisäävät riskiä jopa II tyypin diabetekselle, jos sille on jo alttius olemassa.

Vierailija
27/34 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:43"]

Nyt on kyllä joku kyrpiintynyt veijo alapeukuttamassa.. Saan mä varmaan kokemuksia kysellä... ;) Ap

[/quote]

no mitä sä niitä peukkuja kyttäät, anna olla

Vierailija
28/34 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:43"]

Nyt on kyllä joku kyrpiintynyt veijo alapeukuttamassa.. Saan mä varmaan kokemuksia kysellä... ;) Ap

[/quote]

[/quote]
Kunhan odottelen lisää kokemuksia. Siinä odotellessa huomaan peukut. ;)

Ap

Vierailija
29/34 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:20"]Lihoin 40kg vuoden aikana, kokoajan kamalat mielihalut syödä, muutenkin kamalaa aikaa, pinna oli niin järettömän kireellä kokoajan.
[/quote]

Miksi jatkoit syöntiä jos huomasit muutokset? Siis miksi et lopettanut aiemmin pillereiden syöntiä?

Vierailija
30/34 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:43"]

[/quote]

[/quote]
Kunhan odottelen lisää kokemuksia. Siinä odotellessa huomaan peukut. ;)

Ap
[/quote]

Ne kokemukset eivät juurikaan hyödytä sinua. Vain kokeilemalla selviää miten ne juuri sinulle sopivat. Sama koskee esim.kierukkaa

Vierailija
31/34 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:58"]Elikkäs tähän mennessä olemme halunneet lapsia ja sitten käytetty kumia, mutta ei sen kumin kanssa aina jaksaisi vekslata. Mietin jos hakisi pillerit, mutta pelkään, jos ne lihottaa! Vielä olisi viitisen kiloa ylimääräistä ja olen painoa viime aikoina aika hyvin saanut laskemaan. Minkälaisia kokemuksia teillä on e-pillereistä? Onko niittä hyvä teho? Oletteko huomanneet niiden lihottavan?? :)
[/quote]

Siis haluatte lapsia ja mietit pillereiden hakua? En nyt oikein tajunnut

Vierailija
32/34 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:58"]Elikkäs tähän mennessä olemme halunneet lapsia ja sitten käytetty kumia, mutta ei sen kumin kanssa aina jaksaisi vekslata. Mietin jos hakisi pillerit, mutta pelkään, jos ne lihottaa! Vielä olisi viitisen kiloa ylimääräistä ja olen painoa viime aikoina aika hyvin saanut laskemaan. Minkälaisia kokemuksia teillä on e-pillereistä? Onko niittä hyvä teho? Oletteko huomanneet niiden lihottavan?? :)
[/quote]

Siis haluatte lapsia ja mietit pillereiden hakua? En nyt oikein tajunnut
[/quote]
Niin siis suhteemme aikana emme ole tarvinneet vielä aiemmin miettiä ehkäisyä kun halusimme lapsia, ja saimme. Kumia käytetty väleissä. Nyt kuitenkaan ainakaan vähään aikaan ei uusia lapsia toivota.

Vierailija
33/34 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit voivat lisätä ruokahaluja ja mielitekoja ja turvottaa, mutta kaloreita niissä ei mielettömiä (eli lihottavia) määriä ole. Itse en ole pillereiden takia lihonut, ihan itse olen sohvalla maannut ja sipsejä syönyt.

Vierailija
34/34 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-25 kiloa vuoden aikana. Aamu- ja iltapainot vaohtelee 0,5-1,5 kiloa, viikon aikana vaihtelu jopa 5 kiloa.