Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihotteko e-pillereistä?!

Vierailija
11.04.2015 |

Elikkäs tähän mennessä olemme halunneet lapsia ja sitten käytetty kumia, mutta ei sen kumin kanssa aina jaksaisi vekslata. Mietin jos hakisi pillerit, mutta pelkään, jos ne lihottaa! Vielä olisi viitisen kiloa ylimääräistä ja olen painoa viime aikoina aika hyvin saanut laskemaan. Minkälaisia kokemuksia teillä on e-pillereistä? Onko niittä hyvä teho? Oletteko huomanneet niiden lihottavan?? :)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin pari kiloa ja ne menivät suoraan alavatsaan, järkyttävä turvotus koko ajan, näyttää kuin olisin raskaana vaikka syön todella terveellisesti plus liikun paljon... Lisäksi mielialavaihtelut ja itkuherkkyys jotain kamalaa! Selluliittiä ennen ei ollut yhtään, nyt löytyy ja paljon... Nämä oireet 1,5v käytön aikana

Vierailija
2/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas joku kokemuksia! Varmasti mlnet teistä käyttävät!! :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:04"]Lihoin pari kiloa ja ne menivät suoraan alavatsaan, järkyttävä turvotus koko ajan, näyttää kuin olisin raskaana vaikka syön todella terveellisesti plus liikun paljon... Lisäksi mielialavaihtelut ja itkuherkkyys jotain kamalaa! Selluliittiä ennen ei ollut yhtään, nyt löytyy ja paljon... Nämä oireet 1,5v käytön aikana
[/quote]

Äääk.... :/ Uskallankohan sittenkään niitä aloittaa..? Mahani tuntuu jo valmiiksi vähän liian isolta.. :(
Ap

Vierailija
4/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonut, vaikka olen popsinut niitä yhteensä 15 vuoden ajan. Eri merkkejä voi kokeilla, jos tuntuu että joku ei sovi. Mitään mielialanmuutoksia en ole kokenut. Kun olin vuoden syömättä pillereitä, en huomannut mitään eroa. Myöskään seksuaaliseen halukkuuteen ei ole ollut vaikutusta.

Kaiken kaikkiaan mahtava ehkäisykeino, jolla on vielä muitakin hyviä puolia. Voi siirtää kuukautisia  ja iho pysyy paremmassa kunnossa. Halpa tapa myös.

Vierailija
5/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja!! :)

Jos olet huomannut niistä johtuvaa lihomista tms peukku ylös, jos ei mitään vaikutusta peukku alas!

Vierailija
6/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin 40kg vuoden aikana, kokoajan kamalat mielihalut syödä, muutenkin kamalaa aikaa, pinna oli niin järettömän kireellä kokoajan.

Vierailija
8/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:20"]Lihoin 40kg vuoden aikana, kokoajan kamalat mielihalut syödä, muutenkin kamalaa aikaa, pinna oli niin järettömän kireellä kokoajan.
[/quote] Niin ja Yasminellet oli käytössä jos kiinnostaa. :)

Vierailija
9/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niidenkö takia nuoret naiset on usein hiukan turvoksissa?

Sen lisäksi ne saa naiset tykkäämään naisellisista miehistä. 

Pilaavat ympäristön. 

Miksi vitussa tollasia saa myydä :D

Vierailija
10/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Diane Novaa jo 25 vuotta, eikä ne ole lihottaneet. Eikä ole myöskään aiheuttanut mielialamuutoksia.

Vierailija
11/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:20"]Lihoin 40kg vuoden aikana, kokoajan kamalat mielihalut syödä, muutenkin kamalaa aikaa, pinna oli niin järettömän kireellä kokoajan.
[/quote]

Huh!! Tuo on jo aika iso muutos! Eli oliko sitten elämässä muitakin huolia silloin kun noin paljon lihoit? Vai laitatko kaiken pillereiden piikkiin?

Ap

Vierailija
12/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä alapeukuttajaa minussa ärsyttää? :)

Ap

Vierailija
13/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuttui miesmaku täysin kun aloin syömään e-pillereitä :D lisäksi masentaa ja vituttaa melkein päivittäin. 15 ekstrakiloa tullut myös.

Vierailija
14/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:20"]Lihoin 40kg vuoden aikana, kokoajan kamalat mielihalut syödä, muutenkin kamalaa aikaa, pinna oli niin järettömän kireellä kokoajan.
[/quote]

Huh!! Tuo on jo aika iso muutos! Eli oliko sitten elämässä muitakin huolia silloin kun noin paljon lihoit? Vai laitatko kaiken pillereiden piikkiin?

Ap
[/quote]No siis... Olin niihin aikoihin oikeestaan ihan täysin eri ihminen mitä ennen ja jälkeen pillereitä. Ihan pikkuasiasta saatto lentää vaikka tuoli seinään. Esimerkiksi, katkasin puhelimeni kun siinä ei ollu kenttää, kannettava lagas vähän niin heitin sen seinään, revein keittiön kaapinoven irti ku keittiössä oli kärpänen ja mua ärsytti se.
Ja sit toi syöminen, kokoajan oli sellanen himo syödä jotain niinku yleensä pahimpina menkkapäivinä, ihan järkkyä siis.
.
Kyllä mää ton aika pitkälti pillereiden piikkiin laitan, jotenkin ihan sumuset muistikuvat muutenkin niiltä ajoilta, ihan ku se vuosi ois ollu unta. En tiiä, kai siinä ois saattanu jotain masennustakin olla taustalla mutta toisaalta toi kaikki loppu heti kun lopetin pillerit.

Vierailija
15/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:20"]Lihoin 40kg vuoden aikana, kokoajan kamalat mielihalut syödä, muutenkin kamalaa aikaa, pinna oli niin järettömän kireellä kokoajan.
[/quote]

Ap
[/quote]No siis... Olin niihin aikoihin oikeestaan ihan täysin eri ihminen mitä ennen ja jälkeen pillereitä. Ihan pikkuasiasta saatto lentää vaikka tuoli seinään. Esimerkiksi, katkasin puhelimeni kun siinä ei ollu kenttää, kannettava lagas vähän niin heitin sen seinään, revein keittiön kaapinoven irti ku keittiössä oli kärpänen ja mua ärsytti se.
Ja sit toi syöminen, kokoajan oli sellanen himo syödä jotain niinku yleensä pahimpina menkkapäivinä, ihan järkkyä siis.
.
Kyllä mää ton aika pitkälti pillereiden piikkiin laitan, jotenkin ihan sumuset muistikuvat muutenkin niiltä ajoilta, ihan ku se vuosi ois ollu unta. En tiiä, kai siinä ois saattanu jotain masennustakin olla taustalla mutta toisaalta toi kaikki loppu heti kun lopetin pillerit.
[/quote]
Kuulostaapa ikävälle. Olen kyllä aika luonteikas persoona jo valmiiksi ja menkkojen aikaan varsinki minussa on oikeasti kestämistä. Taidan vielä harkita koko pillereitä... :/

Ap

Vierailija
16/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:20"]Lihoin 40kg vuoden aikana, kokoajan kamalat mielihalut syödä, muutenkin kamalaa aikaa, pinna oli niin järettömän kireellä kokoajan. [/quote] Huh!! Tuo on jo aika iso muutos! Eli oliko sitten elämässä muitakin huolia silloin kun noin paljon lihoit? Vai laitatko kaiken pillereiden piikkiin? Ap [/quote]No siis... Olin niihin aikoihin oikeestaan ihan täysin eri ihminen mitä ennen ja jälkeen pillereitä. Ihan pikkuasiasta saatto lentää vaikka tuoli seinään. Esimerkiksi, katkasin puhelimeni kun siinä ei ollu kenttää, kannettava lagas vähän niin heitin sen seinään, revein keittiön kaapinoven irti ku keittiössä oli kärpänen ja mua ärsytti se. Ja sit toi syöminen, kokoajan oli sellanen himo syödä jotain niinku yleensä pahimpina menkkapäivinä, ihan järkkyä siis. . Kyllä mää ton aika pitkälti pillereiden piikkiin laitan, jotenkin ihan sumuset muistikuvat muutenkin niiltä ajoilta, ihan ku se vuosi ois ollu unta. En tiiä, kai siinä ois saattanu jotain masennustakin olla taustalla mutta toisaalta toi kaikki loppu heti kun lopetin pillerit. [/quote] Kuulostaapa ikävälle. Olen kyllä aika luonteikas persoona jo valmiiksi ja menkkojen aikaan varsinki minussa on oikeasti kestämistä. Taidan vielä harkita koko pillereitä... :/ Ap

[/quote]

Sen huomaa että sulla on ongelmia ittes kans.

Vierailija
17/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lihonut eikä mitään muitakaan sivuoireita. Heti palaan pillereihin, kun taas pystyn.

Vierailija
18/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liho.

Vierailija
19/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pillerit n. 6 kk sitten ja ennen niitä en lihonut geenien vuoksi millään, vaikka söin todella paljon, mutta nyt aloituksen jälkeen on tullut 4kg ylimääräistä. Ruokahalun nousun huomasin todella nopeasti aloittamisesta. Luulen, että lihominen johtuu osittain omasta syömisestäni, mutta varmasti myös siitä, että pillerit vaikuttavat hormonien kautta aineenvaihduntaan, koska ennen pystyin todellakin syömään suuria määriä ruokaa lihomatta yhtään. Täytyy vain toivoa, että lihominen jäisi tähän...

Vierailija
20/34 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistaakseni lihonut. Syönyt niitä jonkun 7v ja nyt lopetan, saa nähdä kuinka siinä käy..