Voiko Pohjois-Koreaan muuttaa asumaan?
Kommentit (54)
Mammat hei oikeesti, lähtiskö joku mun kanssa Pohjois-Korea-seikkailulle? Ehkä jopa koko loppuelämän kestävälle sellaiselle? :)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:53"]
Mut jos ap pääsis niille kuuluisille työ-/uudelleenkoulutusleireille, niin sieltähän ei juuri koskaan käytännössä vapaudu, et siinä mielessä toive toteutuis :)
[/quote]
Niin, olisko tää mahdollista? :)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:56"]
Mammat hei oikeesti, lähtiskö joku mun kanssa Pohjois-Korea-seikkailulle? Ehkä jopa koko loppuelämän kestävälle sellaiselle? :)
[/quote]
Hei oikeesti, ensi kerralla parempi provo.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:56"]
[/quote]
Hei oikeesti, ensi kerralla parempi provo.
[/quote]
Ja millähän perusteella sinä määrität tämän provoksi? Jos joku paikka kiehtoo mua, mutta sua ei, niin se on provo, niinkö?
Ja miettikää, ne äijät siellä ei oo koskaan nähneetkään pohjoismaalaisia vaaleita blondeja. Häkeltyisivät ja luulisivat törmänneensä taivaasta pudonneisiin enkeleihin. Pitäisivät meitä jumalina. Sittenhän me voitaisiin vapauttaa se kansa kun ne tottelisivat meitä! Vaihtaisivat satavarmasti heti pullukan Kim Jong-unin hehkeisiin kaunottariin. Kuka mamma on messissä?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:28"]
Ok, milloin lähdetään?
[/quote]
Ajattelin että aluksi olisi hyvä käydä muutama korean kurssi. Lisäksi pitäisi hankkiutua eroon omaisuudestaan yms. Toimenpiteisiin menisi jonkin aikaa. Mites olis joskus vuoden-parin päästä? :)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:37"]
Ok, milloin lähdetään?
[/quote]
Ajattelin että aluksi olisi hyvä käydä muutama korean kurssi. Lisäksi pitäisi hankkiutua eroon omaisuudestaan yms. Toimenpiteisiin menisi jonkin aikaa. Mites olis joskus vuoden-parin päästä? :)
[/quote]
Ootpa tylsä nynnykkä, kun pitää noin kauan valmistautua. Elekielellä ja sanakirjan kanssa pärjää vallan hyvin. Itse ajattelin lähteä jo heti kesällä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:37"]
Ok, milloin lähdetään?
[/quote]
[/quote]
Ootpa tylsä nynnykkä, kun pitää noin kauan valmistautua. Elekielellä ja sanakirjan kanssa pärjää vallan hyvin. Itse ajattelin lähteä jo heti kesällä.
[/quote]
Itse asiassa olet oikeassa, mitäpä sitä jarruttelemaan! Nähdään siellä sitten kesällä.
Onhan siellä ulkomaalaisia jonkun verran.
Tilataas nyt se matka ja pakaasit mukaan.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:01"]
Tilataas nyt se matka ja pakaasit mukaan.
[/quote]
Mä arvasin että täällä on myös niitä jotka ymmärtää hyvän päälle! Jes, jes, jes! Rakastan teitä!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:36"]
Entä jos matkustan Pohjois-Koreaan, enkä suostu poistumaan maasta?
[/quote]
Mites sitä 9 mm buranan saaneena mihinkään enää poistuisikaan? Jos eivät sitten pakkaa raatoa säkkiin ja lähetä postikoneella takaisin suomeen...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:36"]
Entä jos matkustan Pohjois-Koreaan, enkä suostu poistumaan maasta?
[/quote]
Mites sitä 9 mm buranan saaneena mihinkään enää poistuisikaan? Jos eivät sitten pakkaa raatoa säkkiin ja lähetä postikoneella takaisin suomeen...
[/quote]
Mikä burana täh?
Haet turvapaikkaa vaan ei taida irrota suurlähetystöstä ja P-Korean rajalle asti et pääse ilman viisumia ts. papereita. Avioliiton kautta, vähissä vaan ovat maailmalla. Työpaikka, eli yrittää vaan nyt.sitten.
Sieltä et voi sitten kertoa kuulumisia av:lla :(
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:50"]
Totta vitussa ne voi pidättää kenet haluaa. Nehän just voi!
Ei kauppaa, ei vaikutusvaltaa. PK päästää aina amerikkalaisetkin vapaaksi vasta kun usa maksaa niistä tarpeeksi. Muita keinoja ei kertakaikkiaan ole. PK on maailman eristäytynein valtio. Ulkomailla Kiinaa ja vähän Venäjää lukuunottamatta on hyvin vähän mahdollisuuksia vaikuttaa PK:n päätöksentekoon.
[/quote] Älähän sano, ei kantsi aliarvioida. Aasiassa pystytään liki ihmeisiin.
[/quote]
Älä nyt jaksa jankuttaa, vajokki.