Someketutus
Milloin viimeksi olet tullut huonolle tuulelle somen selailusta?
Mulla viimeisin tältä aamupäivältä. Olin aloittamassa etätyöpäivää ja sain tietää että materiaalit ovat myöhässä, joten mulle siunaantui puoli päivää vapaata. Tämähän on hienoa hei!
Kävin tekemään leppoisia kotihommia, siivosin joulukuusta pois ja kävin läpi oman ja lapsen vaatekaapin, ja sain lapsen pieneksijääneet jo eteenpäin facen lahjoitusryhmässä. Erittäin hyvä ja touhukas fiilis! Mutta mutta, facesta putkahtaa esiin kahden kaverin täydelliset lapinlomakuvat. Tunne ei ole kateus, (tiedän että ovat limilla ja oikeasti toivon heille hyviä reissuja!) vaan just se tietynlainen somevitutus.
Jatkoin touhujani vessanpönttöjen pesulla.
Kommentit (2)
Jäin vielä miettimään mistä tässä on kyse, ja se on ajoitus. Miettikää miten boooooring oli se hetki ennen vanhaan, kun kyläpaikassa työnnettiin lomakuvakansio syliin. No nyt se kansio, tai useampi, tulee mihin tahansa hetkeen muun asiainhoidon (mulla vaikka tuo vaatelahjoituksen hoito) oheen.
Nyt niissä ketuttaa se, että tietää kavereiden vilkuilevan päivitystään ja odottavan tykkäyksiä. Se ON niin, turha väittää muuta.
Ap
limilla = lomilla
Ap