EN tiedä mitä mun elämästä tulee
En tiedä mitä pitäs enää tehdä.. terapeutti ei jaksa mua.. vanhemmat ei jaksa mua.. töitä on.. yli 20 tonnia velkaa.. voin todella huonosti ja olen yksinäinen.. mitä tehdä?
t. allu
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäs saada naista ja naisen pitäs säälistä tulla antamaa läheisyyttä ja mun vieree nukkumaan
Ei kellään ole tollasta velvollisuutta. Sä oot todella sairas ihminen. Syö itse sitä paskaas ja ui omassa ripulissas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain koska teen itsemurhan kun se päivä koittaa mua ei ole olemassa.
Joo ollaan kuultu 1000 kertaa että tapat itsesi mutta et sitä silti ikinä tee. Voit lopettaa ton itsemurhaulinan, todella säälittävää. Vaikutat aivan hirveältä ihmiseltä, ansaitset kaiken ikävän mitä elämässäsi on.
Sinä ansaitset omaa paskaa suuhus.. säälittävä pelle
Aina kun sulle vastaa jtn niin sinä vammainen aloitat ton syö paskaa hakkaan sut-sönkötyksen. Sitten ihmettelet kun kukaan ei halua olla sun kanssa :D mikään ei tule muuttumaan sun elämässä, koska et itse pysty edes myöntämään miten vammainen olet.
Pahasti kehitysvammainen mieslapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäs saada naista ja naisen pitäs säälistä tulla antamaa läheisyyttä ja mun vieree nukkumaan
Ei kellään ole tollasta velvollisuutta. Sä oot todella sairas ihminen. Syö itse sitä paskaas ja ui omassa ripulissas.
Kyllä on.. olen komea pitkä mies.. todellaki tarvin koskea naista ja läheisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko itse säälistä läheisyyttä toiselle ihmiselle?
,
tottakai antaisin läheisyyttä naiselle
Entäs miehelle ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.. ratkaisu on ettei mua ole olemassa.. niin pahasti velkaantunut.. rahat aina loppu.. olen naisten silmissä aivan pohjalla oleva luuseri.
Kyllä sä oot miestenkin silmissä pohjalla oleva luuseri.
siinähän olen täys pelle peloton luuseri.. 20 tuhatta velkaantunut.. ei paljo kiinnosta.. romu paska auto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,
Entäs miehelle ?
ei kiinnosta.. haluan naista.. olen komea ja pitkä mies.. naiset on aivan sekasin.. antakaa säälistä mulle seksiä ja koskea ja läheisyyttä?
Et todellakaan ole edes komea. Katso peiliin, tissiposki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha sairas ihminen ja epävakaa mieslapsi... kiitos että mut synnytettiin tälläseksi
En pysty kuvittelemaan tilannetta, jossa kukaan säälistä suostuisi jonkun käsiteltäväksi.
Epärealistinen kuvitelma.
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan ole edes komea. Katso peiliin, tissiposki.
Olen komea.. sähän et ees tiedä miltä näytän.. syö omaa paskaas
Oolisi kiva saada läheisyyttä koskea naista.. koskea naisen tiukkaa pehmosta pyllyä.. paljo naisia on mitä haluaisin.
Haluaisin säälistä läheisyyttä muuten en kelpaa naisille millään.. olen pohjasakkia.. haluaisin vaa kovasti naista
Täällä syötellään paljon kakkaa taas
Tiedän ihmisiä joilla on velkaa monta kertaa enemmän kuin sinulla.
Kerropa mikä palkkasi on kun verojakin menee 25 prosenttia. Siihen vielä sosiaaliturva ym pakolliset maksut niin käteesi jää 2000 euroa? Eli yli 3000 euroa brutto.
Tää nyt ei ole kauhean monimutkainen laskutoimitus. Tosin et taida kertoa totuutta palkastasi. Luulenpa että se on enemmän!
Vertaistukea saa Peluurista. He tukevat myös netin kautta.
Niin ja palkkasi voi kiinnostaa naisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,
Paitsi et kehitysvammaiselle naiselle. Normaalit naiset suhtautuvat sinuun kuten sinä vammaisiin naisiin. Eli että ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oolisi kiva saada läheisyyttä koskea naista.. koskea naisen tiukkaa pehmosta pyllyä.. paljo naisia on mitä haluaisin.
Asutko kerrostalossa? Eikö naapurinasi asu ketään, joka antaisi koskea?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin säälistä läheisyyttä muuten en kelpaa naisille millään.. olen pohjasakkia.. haluaisin vaa kovasti naista
En usko että kukaan säälistä tekisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ihmisiä joilla on velkaa monta kertaa enemmän kuin sinulla.
Kerropa mikä palkkasi on kun verojakin menee 25 prosenttia. Siihen vielä sosiaaliturva ym pakolliset maksut niin käteesi jää 2000 euroa? Eli yli 3000 euroa brutto.
Tää nyt ei ole kauhean monimutkainen laskutoimitus. Tosin et taida kertoa totuutta palkastasi. Luulenpa että se on enemmän!Vertaistukea saa Peluurista. He tukevat myös netin kautta.
Niin ja palkkasi voi kiinnostaa naisia!
150 euroa kk.. jää 200 e kk käteen ruoka ja bensat
Yritä jaksaa. Makselet pikkuhiljaa velkaa pois. Älä nyt ainakaan velkojen takia tapa itteäs. Toivon sinulle ystävää elämääsi. Parempaa uutta vuotta sinulle.
,