Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähän aikaa tapaillut miestä, joka ei tunnu tykkäävän kosketuksesta

Vierailija
27.12.2021 |

Tavatessamme hän halaa nopeasti ja antaa pusun. Siihen se jää. Jos vaikka katsomme leffaa sohvalla, hän ei hakeudu kosketuksiin. Jos itse menen kiinni viereen istumaan tai muuten kosketan, hän ei reagoi kosketukseen yhtään mitenkään. Vähän ajan päästä hän muuttaa asentoa ja asettuu niin, ettei olla kosketuksissa.

Seksissä hän koskettaa ihan normaalisti ja on oikein huomioonottava. Mutta jos jäämme makoilemaan sängylle, hän makoilee ihan erillään. Jos lähestyn, hän näyttää jopa vähän kauhistuneelta. Jos kuitenkin kosketan, hänen kehonkieli kertoo, että olo on epämukava. Minulle tulee helposti olo, että olisin jotenkin ällöttävä. Tästä päädyin kerran sanomaan hänelle, ja hän vaikutti erittäin vilpittömältä vastatessaan, että ei ole ollut tarkoitus ollenkaan aiheuttaa minulle sellaista oloa.

Tuntuu kurjalta. Ihan kuin olisimme kämppiksiä, joilla on välillä seksiä. Minun on jotenkin hankala tehdä seksiinkin aloitteita, kun tuntuu vaikealta lähestyä. Sitten päädyn odottamaan hänen tekevän aloitteet.

Ihan ohimennenkin koskettamista olen ruvennut harkitsemaan. Jos päädyn sen tekemään, en saa yhtään vastakaikua. Tästä kaikesta tulee torjuttu olo, joten tuntuu helpommalta jättää koskettelut, mutta sitten jään kovasti kaipaamaan niitä. Mies on muuten ihan normaali ja mukava ja huomioonottava.

Onko täällä jotakuta samanlaista? Haluaisin ymmärtää. Haluaisin myös ottaa asian puheeksi miehen kanssa, mutta en oikein tiedä miten. Jos hän ei tykkää kosketuksesta, niin enhän voi sitä vaatia. Tuntuu, että hän kyllä muuten tykkää minusta. Olemme vähän päälle nelikymppisiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selviää ainoastaan keskustelemalla asianomasen kanssa suoraan selkokieltä käyttäen. : )

Vierailija
2/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia selviää ainoastaan keskustelemalla asianomasen kanssa suoraan selkokieltä käyttäen. : )

Tiesin odottaa tätä vastausta. Mutta haluaisin nimenomaan kuulla muilta kokemuksia asiasta. Enkai muuten tänne kirjoittaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies Itä-Suomessa? Sellainen 40vuotias yrittäjä?

Vierailija
4/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tapailin joskus pari kuukautta samankaltaista miestä. Oli äärimmäisen mukava, avoin, huomioon ottava ja seksissä kokeilunhaluinen ja kosketusten suhteen "normaali", mutta heti kun akti loppui niin ei tykännyt enää olla lähellä. Kosketuksissa ei myöskään ollut juurikaan sellaista lämpöä ja läsnäoloa, mitä kaipaan. Kuitenkin alkoi puhua kuinka haluaisi vakiinnuttaa seurustelumme, mietti yhteistä tulevaisuutta jne.

Oli pakko kieltäytyä jatkosta. Tuntui että miehen sydämen ympärillä oli muuri ja että en koskaan päässyt henkisestikään aidosti hänen lähelleen, vaikka keskustelut meillä oli poikkeuksellisenkin avoimia ja syvällisiä. Ollaan edelleen kavereita ja sellaisena hän on mitä mainioin, mutta parisuhteessa meidän tarpeet olisi olleet liian erilaiset. Mitään traumoja hänellä ei tietääkseni ole, mutta ihmiset vaan taitaa olla niin erilaisia.

Vierailija
5/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, olet ilmeisesti yhdessä exäni kanssa? Tilanne ei tule paranemaan koskaan, sillä hänellä ei ole sisäsyntyistä tarvetta koskea keneenkään. Jos läheisyys on sinulle tärkeää, juokse lujaa.

Vierailija
6/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös seurustelen miehen kanssa, joka ei tykkää kosketuksesta. Halataan kyllä. Mut kaikki muu on no no. Suudellaan seksiä harrastaessa, hyvin harvoin muulloin. Ei seksissäkään halua koskettaa mua kuin alapäähän. Pyynnöstä koskee hetken kumpaakin rintaa, that's it.

Surullista. Muuten tykkään miehestä tosi paljon mutta tuskin tässä suhteessa muuttuu..

Vierailija
7/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tommosen kanssa. En todellakaan.

Vierailija
8/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita jatkoa tosi tarkkaan. Mulla on kumppani joka suorastaan kavahtaa kosketusta tai menee ihan jääpuikoksi. Siis kaikkea muuta kosketusta kuin just seksiä. En ole tyytyväinen, just tollanen kämppis olo mitä joku aiemmin kuvasi. Olen yrittänyt aluksi keskustella asiasta, halailla ja kosketella.. kuitenkin nyt huomaan että eipä tässä ole muutosta vuosien saatossa tullut ja itsekin olen vaan tyytynyt, unohtanut itsekin tällaisen läheisyyden olemassaolon. Roikun suhteessa muiden tekijöiden vuoksi, ne on kohdillaan, mutta en varmasti loppuelämääni.

Vierailija
9/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Se tässä mietityttääkin, että olemmekohan liian erilaisia tässä asiassa. Itse kuitenkin kaipaan kosketusta. Se myös mietityttää, että onko hän aina tuollainen, vai onko se vaan jotain alkukankeutta. Mutta ilmeisesti voi olettaa piirteen olevan aika muuttumaton osa häntä. En ole aikaisemmin törmännyt tämmöiseen mieheen, joten olen vähän ihmeissäni. En käsitä yhtään, mitä hänen päässään liikkuu kun kosketan ja hän ei reagoi siihen mitenkään, tai reagoi välttelevästi. Ja kuitenkin hän koskettaa ennen seksiä ja seksin aikana ihan ns normaalisti. On kyllä kumma juttu.

Saa nähdä mitä mies sanoo, jos koitan tästä keskustella. Mutta luulen, että kun tämä jo näin alussa häiritsee, on ehkä jätettävä tämä suhde toteutumatta. En halua tuntea itseäni tällä tavalla torjutuksi ja jäädä kaipaamaan niinkin tärkeää asiaa.

Vierailija
10/10 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Ei ole lapsena saanut läheisyyttä ja sitä on pidetty outona. Ei ole nähnyt edes vanhempiensa halaavan. Ovatkin eronneet. Alussa hän oli vähän aktiivisempi sen suhteen, kun halusi seksiäkin kokoajan. Nyt on halut vähentyneet ja sitämyöten läheisyyskin. Se vaan tuntuu hänestä oudolta. Mä kärsin ja tunnen itseni huonoksi, etten kelpaa, mutten erotakkaan halua kun muuten menee hyvin, yli 20v oltu yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi