Mainostaako teillä Google sellaista, jota olette katselleet incognito-tilassa?
Kommentit (8)
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eihän selaimen incognito-tilan pitäisi olla mikään anonyymitila netissä?
Sitä varten kannattaa hankkia vaikkapa F-securen Freedome.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:57"]
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eihän selaimen incognito-tilan pitäisi olla mikään anonyymitila netissä?
[/quote]
Tarkoitan siis, että vaikka selaimen incognito-tila ei tallenna selaustietoja, IP-osoite näkyy ja tallentuu silti niille sivustoille, joilla käyt.
Periaatteessa mainoksia varten pitäisi kyllä tallentua ne evästeet, mutta voiko tässä olla jokin sellainen porsaanreikä, että olet ollut kirjautunut Googleen hakiessasi jotain Googlesta silloin kun olit incognitona, ja Google mainostaa niiden tekemiesi hakujen ja klikkausten perusteella? Ei siis selaintietojen.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:57"]Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eihän selaimen incognito-tilan pitäisi olla mikään anonyymitila netissä?
[/quote]
Oho,niinpäs onkin, en ole tajunnutkaan! Luulin,että koska tietokoneelle ei jää jälkiä selatuista sivuista,ei niistä jää jälkiä minnekään. T.2
Kun Firefoxiin asentaa Ghostery -lisäosan, huomaa että tämänkin forumin kävijöitä seurataan monella taholla.
Minulla mainostaa. Ihmettelen kyllä.