Miehen paras ystävä!! apua!
Tykkää jokaisesta kuvastani facebookissa, laittelee viesteihin ;) ja sydämiä, kirjoittelee kuviin että olen kaunis/upea/kuuma. Ja eilen olimme viettämässä iltaa niin tämä ystävänsä laittoi mieheni huomaamatta kättään reidelleni ja kun kävimme tupakalla kuiskutti että pitää minusta. Mitä helvettiä teen? En todellakaan halua olla se mimmi joka rikkoo ystävysten välit kertomalla.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:48"]Oisit sanonu "mennäänx panee" :)
[/quote]
No en todellakaan, rakastan miestäni ihan oikeasti ja tämä ystävänsä ei ota kuuleviin korviinsa kuinka ahdistavaa tämä on!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:48"]Oisit sanonu "mennäänx panee" :)
[/quote]
No en todellakaan, rakastan miestäni ihan oikeasti ja tämä ystävänsä ei ota kuuleviin korviinsa kuinka ahdistavaa tämä on!
[/quote]
no poista se fb-kavereista
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:48"]Oisit sanonu "mennäänx panee" :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sitten mieheni kysyis miksi olen poistanu..
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:48"]Oisit sanonu "mennäänx panee" :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
no sit vastaat sille
no sanot sille, että alko lähentelee.
Eipä se turhan paljon miehen kaveruudesta välitä, jos sua yrittää
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:48"]Oisit sanonu "mennäänx panee" :) [/quote] No en todellakaan, rakastan miestäni ihan oikeasti ja tämä ystävänsä ei ota kuuleviin korviinsa kuinka ahdistavaa tämä on! [/quote] no poista se fb-kavereista [/quote] Sitten mieheni kysyis miksi olen poistanu..
[/quote] rajaa julkaisujesi yleisöä
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:48"]Oisit sanonu "mennäänx panee" :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
seli seli, haluat vaan, että se kehuu sua..
Eikö miehesi yhtään ihmettele sydämiä ja aktiivisuutta?
No vastaa kun ärsytti toi ainainen kommentointi jos mies kysyy miksi poistit ja mistä mies sen muka huomaa jos poistat, huoh. Ei mun miestä ainakaan kiinnosta mun fbook käyttö että on tietoinen jos poista sieltä jotain pois. Ja pitäiskö avat se suu ja sano sille miehen kaverille että lopettaa tuon että et todellakana ole kiinnostunut ja on ahdistavaa ja välttelet miehen seuraa ja mikset voi miehellesi kertoa koska ei tuollanien ole mikään ystävä miehellesi.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:40"]
No vastaa kun ärsytti toi ainainen kommentointi jos mies kysyy miksi poistit ja mistä mies sen muka huomaa jos poistat, huoh. Ei mun miestä ainakaan kiinnosta mun fbook käyttö että on tietoinen jos poista sieltä jotain pois. Ja pitäiskö avat se suu ja sano sille miehen kaverille että lopettaa tuon että et todellakana ole kiinnostunut ja on ahdistavaa ja välttelet miehen seuraa ja mikset voi miehellesi kertoa koska ei tuollanien ole mikään ystävä miehellesi.
[/quote]Tulipas kirjoitettu hieman yksinkertaiseen tyyliin, mutta mun pointti kuitenkin on että sano sille miehen kaverille että lopettaa välittömästi, en tajua miksi olet täällä itkemässä mutta et ole voinut sanoa sille mitään. Minkä ikäisiä olette?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:40"]
[/quote]Tulipas kirjoitettu hieman yksinkertaiseen tyyliin, mutta mun pointti kuitenkin on että sano sille miehen kaverille että lopettaa välittömästi, en tajua miksi olet täällä itkemässä mutta et ole voinut sanoa sille mitään. Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
ja näköjään tökkii luetun ymmärtäminenkin. Olen sanonut, ei ota kuuleviin korviinsa, olemme hieman alle 25v.
Oisit sanonu "mennäänx panee" :)