Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihosta parempi säännöllisellä kuorinnalla?

Vierailija
11.04.2015 |

Olen laiminlyönyt kasvojenkuorinnan, kuorin vain silloin tällöin kun muistan. Nyt kutenkin heräsin ajattelemaan, että voisiko ihosta saada heleämmän ja tasaisemman jos kuorisin säännöllisesti 1-2 kertaa kuukaudessa. Onko jollain kokemuksia, että kasvojen iho on oikeasti parantunut kuorinnan tuloksena?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan! -ap

Vierailija
2/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakon kiinnostaa, onko niiden kuorivien pesuaineiden päivittäinen käyttö (siis ihan kasvojenpesuaine, missä on niitä pieniä rakeita; ei kuorina-aine) parantanut ihon kuntoa verrattuna niihin sileisiin kasvojenpesuaineisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kuorintaa suositella tehtäväksi kerran viikossa vai muistanko väärin? Mulla on sellaista ihanan tuoksuista kuorintavoidetta (Nivea?) jota muistan ehkä kerran kuukaudessa käyttää, mutta kyllä heti huomaa eron! Ihanan pehmeä ja puhtaan tuntuinen iho tulee!

Vierailija
4/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on suositeltu kuorintaa pari kertaa viikossa, tosin mulla on erittäin kuiva iho. Vaatii sitten toki kunnon kosteutustakin sitten, varsinkin sen kuorinnan jälkeen.

Vierailija
5/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eroja kemiallisen ja rakeita sisältävän kuorinta-aineen käytön suhteen? Siis että jompikumpi esim toimisi paremmin?

Vierailija
6/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt 35%:n vetyperoksidia ihonkuorintaan jo kaksi vuotta, ja hyvin on toiminut. Sitä täytyy kyllä mäjäyttää ihoa kunnolla että siitä tule jotakin. Onnistumisen merkkejä ovat ihon hilseily parin päivän päästä, ja ärtyminen alussa. Ja ei kun uuttaa kerrosta päälle. Lähtee kyllä lopulta rypytkin, ja nenän saa kutistettua. T. mies.

Vierailija
7/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ihon kunnon paremmaksi, kun alotin käyttämään kuorintaa, ja kasvonaamiota kerran viikossa.

Vierailija
8/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että pitäisi alkaa kuoria 1-2 kertaa viikossa (ei kuukaudessa!)... -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan