Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lähetys on lajiteltu samalla paikkakunnalla torstaina, niin eikö sen pitäisi tänään tulla?

Vierailija
27.12.2021 |

Mihinkään ei vain ole liikahtanut seuranta tänä aamuna.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITÄISI kyllä. Niin postin ja jakeluyhtiöiden saamattomuuteen kyllästyneenä en luota kyllä niihin pätkääkään.

Itse olin yli 10 vuotta postilla jakajana. Hävettää sanoa sitä kenellekään kasvotusten.

Nyt on useita jakeluyhtiöitä. Viime vuonna piti jokaiseen huusholliin tulla ilmoitus mikä jakeluyhtiö postin tuo. Eipä ole näkynyt. Meillä se on Posti. Itse pitää selvittää.

Katsopa jostain vanhasta lähetyksestä mikä merkintä siinä osoitelapussa on ja googlaa jakeluyhtiö. Sitten Chattaa tai jos haluat ison puhelinlaskun niin soita sinne ja kysy asiasta.

VOI olla että asia selviää.

Vierailija
2/3 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PITÄISI kyllä. Niin postin ja jakeluyhtiöiden saamattomuuteen kyllästyneenä en luota kyllä niihin pätkääkään.

Itse olin yli 10 vuotta postilla jakajana. Hävettää sanoa sitä kenellekään kasvotusten.

Nyt on useita jakeluyhtiöitä. Viime vuonna piti jokaiseen huusholliin tulla ilmoitus mikä jakeluyhtiö postin tuo. Eipä ole näkynyt. Meillä se on Posti. Itse pitää selvittää.

Katsopa jostain vanhasta lähetyksestä mikä merkintä siinä osoitelapussa on ja googlaa jakeluyhtiö. Sitten Chattaa tai jos haluat ison puhelinlaskun niin soita sinne ja kysy asiasta.

VOI olla että asia selviää.

Hengitä välillä, voi luoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seuranta tunnu ainakaan Postilla olevan oikeasti reaaliaikainen, usein on niin, että ensin ei näy mitään tapahtumia koko päivänä ja sitten yhtäkkiä illalla pärähtääkin ilmoitus, että voi hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme