155-160 cm pitkät naiset, joilla vaatekoko XS/S - paljonko painatte?
Kyseleet M/L-kokoinen hukkapätkä, jolla on laihdutusprojekti kesken.
Kommentit (86)
Olen 160/53, enemmänkin kyllä kokoa S kuin XS, varsinkin yläosien suhteen.
163/56 yläosat xs ja alaosat vaihtelee enemmän s
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:38"]
157cm/42kg
[/quote]
Minulla näyttää olevan vielä duunia edessä T.toinen laihduttaja 157/62kg
158cm / 50kg. Yleensä XS, välillä S.
156,5 cm 43kg vaatteet joko XS tai S (olen isorintainen ja aikuisten housut taas ovat lähes aina liian pitkiä)
Aikuisen painoraja on 50 kg. Alle sen ei esim. tehdä joitain lääketieteellisiä juttuja, eikä saa mm. luovuttaa verta, kun ei ole mitä luovuttaa.
Joten alle tuon en minä ainakaan missään tapauksessa haluaisi painaa. Ihan himpula poikatyttö ei ole kovin kauniskaan.
160cm/53kg lähinnä vaatteet kokoa s
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:52"]Aikuisen painoraja on 50 kg. Alle sen ei esim. tehdä joitain lääketieteellisiä juttuja, eikä saa mm. luovuttaa verta, kun ei ole mitä luovuttaa.
Joten alle tuon en minä ainakaan missään tapauksessa haluaisi painaa. Ihan himpula poikatyttö ei ole kovin kauniskaan.
[/quote]
Kertoisitko lisää näistä lääketieteellisistä jutuista, mitä ei tehdä painon perusteella? Itse en tiedä muita, kuin tuon verenluovutuksen.
160-161 ja 53kg. Vaatteet aina kokoa xs-s. Olen isorintainen, joten kaikki xs-paidat ei mahdu. Riippuu myös mallista, sillä rintani eivät yleensä mahdu s-kokoisinkaan (m-koosta en tiedä, mutta se onkin muuten jo liian iso) paitoihin, silloin jos paidassa on rinnoille paikat erikseen, kuten esim tuubitopit, tai paidat joissa menee saumat rintojen alla
160cm/45-47kg. Yleensä xs on parempi kuin s, mutta riippuu tietysti ihan vaatteesta. Toisinaan xs vaatteet näyttävät päällä ihan teltalta.
160cm ja 53kg, kokoa s, housut usein m.
159cm/46kg. Ei tää oikeesti mitään kivaa ole. Näytin paljon paremmalta ja vaatteet istui paremmin raskauksien jälkeen kun painoin 50-55kg. Kolme kertaa siis olen saanut nauttia kiloista mutta aina se paino sitten vaan on pudonnut vaikka yritin syödä paljon.
Olen 160 cm ja painan 50kg