Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko myyjä pakannut ostoksesi koskaan?

Vierailija
11.04.2015 |

Välillä kun olen asioinut kaupassa tai alkossa ja on ollut hiljaista, niin myyjät ovat pakanneet ostokseni? Saa kyllä sanattomaksi minut. Kiitos. Mies21

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välillä pakkasin pieniä ostoksia jos oli hiljaista. Koskaan en kyllä kiitosta saanut

Vierailija
2/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ei vaikka siinä seisoisi toinen tyhjän panttina vieressä juttelemassa. Mutta hyvä näin, en haluaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran naismyyjä pakkasi ostokseni. Meni vissiin pienestä flirstisä vähän hämilleen ja joku refleksi. Mutta kiitos kuitenkin!

m25

Vierailija
4/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti jos edellinen ostaja vielä pakkaamassa, niin pakkaa suoraan pussiin kun enari on luettu. Muutenkin ihana ja herttainen vanhempi rouva tämä meidän lähikaupan myyjä :)

Vierailija
5/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Esim. Eurokankaassa myyjä pakkaa aina. Ruokakaupassa ei muuten kuin niihin pikkupusseihin.

Vierailija
6/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin tännekin ns. pakkaajia, joita joissakin maissa on.

Vierailija
7/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:45"]Useinkin. Esim. Eurokankaassa myyjä pakkaa aina. Ruokakaupassa ei muuten kuin niihin pikkupusseihin.
[/quote]

Minulla tosiaan on useasti käynyt ruokakaupassa näin. Unohdin mainita. Mies21

Vierailija
8/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa lähes aina. Täällä ei koskaan jos pakasteet pussiin ei lasketa

Vierailija
9/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. K-kaupan komea ja karismaattinen herrasmies Juha on ihana!

Vierailija
10/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan herkussa erityisen kiireisinä aikoina on ollut toinen ihminen pakkaamassa, jotta kassat vetäisivät paremmin. Vaateliikkeissä se on ihan normitapa.

Vierailija
11/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:46"]

[/quote]

Haluatko vielä kalliimpaa ruokaa? Vai onko tämä samanlainen toive kun kuuluisassa kahvilakyselyssä. Pöytiintarjoilu, tilava keskustasijainti ja hintaa sai olla se 2 euroa / kahvikuppi? Ei sillä, kaupan katteet kyllä kestäisivät moisen opiskelijan palkan. Toisaalta, uskon että tulevaisuudessa nykymuotoiset kassat poistuvat pitkälti koska

a) automaattikassat tulevat Suomeen väistämättä jossain kohtaa kuten ulkomailla. Ihmeellistä on että korkeiden työvoimakustannusten Suomessa, matalan tuottavuuden kaupan alalla toimijat eivät ole lähteneet tähän aggressiivisemmin. Kertonee kilpailun toimimattomuudesta.

b) ruuan nettikauppa ja kotiinkuljetus alkaa väistämättä yleistymään jossain vaiheessa jopa kivikautisessa Suomessa

c) ruuan nettikauppa + itsenouto, jopa Tallinnasta asti.

Vierailija
12/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla päivillä ;)

Vierailija
13/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan aina asiakkaan ostokset. Työskentelen kioskilla.

Vierailija
14/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran S-marketissa. Oli mukava miesmyyjä :) ällistyin ja kiitin.

Vierailija
15/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Voisi olla hyvä joissakin kaupoissa, mutta olen nähnyt monen av-mamman väittävän (toisissa ketjuissa), ettei kukaan teini koskaan osaa pakata painavia tuotteita pohjalle. On se sen verran rakettitiedettä.

Vierailija
16/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

MInä en, paitsi jos pakkaajille on ok ettei käytä heidän palveluksiaan.

Vierailija
17/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa myyjä tosiaan usien pistää pullot pussiin sillä aikaa kun itse maksaa kortilla ostoksia.

Joskus marketissa kassa pistää tarvaroita kassiin, jos edelliset hitaat ovat vielä pakkaamassa tavaroitaan.

Vierailija
18/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plantagenissa tosiaan tänään myyjä pakkasi ostokseni vaikka yleensä olen joutunut siihen itse :)

Vierailija
19/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:56"]

[/quote]

Haluatko vielä kalliimpaa ruokaa? Vai onko tämä samanlainen toive kun kuuluisassa kahvilakyselyssä. Pöytiintarjoilu, tilava keskustasijainti ja hintaa sai olla se 2 euroa / kahvikuppi? Ei sillä, kaupan katteet kyllä kestäisivät moisen opiskelijan palkan. Toisaalta, uskon että tulevaisuudessa nykymuotoiset kassat poistuvat pitkälti koska

a) automaattikassat tulevat Suomeen väistämättä jossain kohtaa kuten ulkomailla. Ihmeellistä on että korkeiden työvoimakustannusten Suomessa, matalan tuottavuuden kaupan alalla toimijat eivät ole lähteneet tähän aggressiivisemmin. Kertonee kilpailun toimimattomuudesta.

b) ruuan nettikauppa ja kotiinkuljetus alkaa väistämättä yleistymään jossain vaiheessa jopa kivikautisessa Suomessa

c) ruuan nettikauppa + itsenouto, jopa Tallinnasta asti.

[/quote]

Espanjassa pakataan aina, hedelmät punnitaan ja muutenkin on paljon ihmisillä töitä kaupoissa. Silti kaikki on halvempaa, asuminen, ruoka, terveyspalvelut. 

Viinit on ruokakaupassa, viskit siinä vieressä. Kukaan ei makaa kännissä kadulla ja kaikki on ystävällisiä.

Eikö olekin mielenkiintoista?

Vierailija
20/24 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa, Stockalla ja Lidlissä näin on käynyt. Jää mieleen positiivisena.