Saitko joululahjan valitultasi tai puolisoltasi?
Minä en. Hän ei edes kommentoinut sitä, miksei muistanut minua tänä jouluna edes suukolla tai halauksella.
Kommentit (12)
Sain, vaikka ei olla vielä tapailtu kauan.
Huolellisesti mietityt ja valitut lahjat kuten joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
En, sovittiin ettei osteta.
Tuo on ymmärrettävä tapa aikuisilla, joilla on jo kaikkea.
Tilanne on vaikeampi jos ei ole sovittu mitään ja itse antaa toiselle rakkaudella valitun tai tehdyn lahjan ja itse ei saa mitään.
Ollaan sovittu jo 20 vuoden ajan, että emme osta toisillemme joululahjoja. Meillä on muutenkin kaikki yhteistä, niin olisi hassua mennä ostamaan jotain yllätykseksi toiselle. Ostamme niin paljon kaikkea kotiin muutenkin, että jouluna keskitymme ruokaan ja lasten iloon.
En, me ei koskaan vietetä joulua. Samanlainen päivä kuin muutkin
Ostetaan vain tarpeeseen eikä kalenterin mukaan.
En, ollaan sovittu ettei osteta joululahjoja ja useimmiten vietetään joulu eri paikkakunnilla. Yhdessä ollaan silti oltu yli 40 v ja joskus ostellaan toisillemme yllätyksiä spontaanisti ilman että on mikään merkkipäivä.
Sain ja ihanan lahjan sainkin <3 Oli selkeästi nähnyt vaivaa ja miettinyt mistä tykkäisin. Ensimmäinen joulu yhdessä. Ollaan seurusteltu 5 kk.
En ole saanut miesystävältäni kertaakaan. Viides yhteinen joulu. En ole kysynyt miksi. Toisaalta yhtään joulu ei yhdessä ole vietetty. Minulla on omat lapset, hällä omansa.