Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinulle aiheuttaa eniten epävarmuutta, kun menet ensimmäistä kertaa miehen kanssa sänkyyn?

Vierailija
26.12.2021 |

- alaston vartalosi, onko se miehen mielestä haluttava?
- pahanhajuinen hengitys läheisyydessä?
- onko omat seksitaidot riittäviä miehen miellyttämiseksi?
- pelottaa, pystytkö ja uskallatko heittäytyä nauttimaan jännittämäät?
- omat läskimakkarat ja selluliitti?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavan vuoksi pidättyväinen ja varjelen mainettani mutta jos päätän jollekulle raottaa salaisuuksieni verhoa en jännitä mitään, vaan halu ylittää häpeän. Silloin jännitän että pystyykö mies.

Joskus mies hämmentyy ja lerpahtaa mutta on kuitenkin rohkaistavissa. Ja joskus lerpahtanut mies on herrasmies ja hyväilee ja sormettaa minulle orkun. Sellainen saa yrittää niin kauan kuin haluaaMutta jos joku sammahtaa tai ei muuten kykene eikä jaksa eikä edes viitsi, niin saattaa olla että tuuppaan ovesta ulos korvasta taluttaen.

Vierailija
2/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehdottomasti kroppani. On pahasti paskoja piirteitä siinä, joten siksi mun täytyy olla jo valmiiksi suht varma siitä, että mies hyväksyy minut ja tykkää minusta tosi paljon. Näin ollen en myöskään ole koskaan halunnut/pystynyt harrastamaan yhden yön juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän uutta kumppania, sitä miten ja millaisista otteista kumpikin pitää, ja miltä uusi mies tuntuu sisälläni. Kun kerran siihen vaiheeseen on päästy, että molemmat haluaa seksiä niin on aivan yksi ja sama miltä kroppa ilman vaatteita näyttää. Halu on luotu jo ne vaatteet päällä, eikä kukaan ole kuminuken näköinen.

Vierailija
4/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppaan liittyviä. En ole teini-iässä joten ikämuutoksiakin jo on. Ainahan vieraan miehen edessä riisuuntuminen jännittää.

Vierailija
5/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppaan liittyviä. En ole teini-iässä joten ikämuutoksiakin jo on. Ainahan vieraan miehen edessä riisuuntuminen jännittää.

Tuttu tunne etenkin tuo viimeinen lause

Vierailija
6/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään näyttäväni kasvoista jotenkin luotaantyöntävältä seksin aikana. Jännittää myös että olenko riittävän tiukka, mitä mieltä mies on mun tisseistä ja sovitaanko yhteen seksuaalisesti.

Vierailija
7/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika hyvä seksuaalinen itsetunto ja se ei niinkään ole se juttu joka vaivaisi.

Eniten ehkä pelkään sitä miten se mies reagoi meidän ekaan seksikertaan. Monesti olen kokemuksen kautta oppinut että miehen tunnetila menee suoraan hänen jalkojen väliin. Jos esimerkiksi jännittää, on huonoja kokemuksia ja on suorituspainetta (vaikka ei tarvitsisi olla) niin se vaikuttaa peniksen toimintakykyyn ja laukeamiseen.

Ja sehän on miehelle ihan super ahdistava tilanne että pelit ja vehkeet ei toimi vaikka haluaisi. Pelkään vaan että mies säikähtää tätä toimimattomuutta niin paljon että ei halua enää nähdä. voi vain vakuuttaa ymmärrystään ja ottaa kainaloon ja toivoa että mies ymmärtää ettei se ole maailmanloppu.

Mulla ainakin jokainen parisuhdekumppani on omannut jotain haasteita ekalla seksikerralla joko kovana pysymisen tai laukeamisen osalta mutta kun on jatkanut tapailua ja ymmärtänyt niin kaikki on normalisoitunut ajan kanssa. Eka seksikerta on vaan aina vähän pelottava uuden ihmisen kanssa.

Vierailija
8/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännitän uutta kumppania, sitä miten ja millaisista otteista kumpikin pitää, ja miltä uusi mies tuntuu sisälläni. Kun kerran siihen vaiheeseen on päästy, että molemmat haluaa seksiä niin on aivan yksi ja sama miltä kroppa ilman vaatteita näyttää. Halu on luotu jo ne vaatteet päällä, eikä kukaan ole kuminuken näköinen.

Eihän se keskiverto 13 cm miltään tunnu. Turha sitä on etukäteen jännittää. 488

Vierailija
9/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jännittää, joudunko keskusteluun anaaliseksistä heti vai vasta parin viikon päästä. En pidä anaalista, se sattuu ja ällöttää. Tuntuu aina pahalta ja koen epäonnistuneeni, kun mies alkaa vihjailla kakkosesta ja joudun tuottamaan pettymyksen. En tykkää kieltäytyä asioista sängyssä, koska haluan aidosti tarjota nautintoa miehille, mutta omat fiilikset kärsii peppuhommissa niin, että siihen en halua ryhtyä.

Vierailija
10/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen menin ex-mieheni työkaverin kanssa sänkyyn. Se tilanne jo aiheutti epävarmuutta

Vierailija
11/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jännittää, joudunko keskusteluun anaaliseksistä heti vai vasta parin viikon päästä. En pidä anaalista, se sattuu ja ällöttää. Tuntuu aina pahalta ja koen epäonnistuneeni, kun mies alkaa vihjailla kakkosesta ja joudun tuottamaan pettymyksen. En tykkää kieltäytyä asioista sängyssä, koska haluan aidosti tarjota nautintoa miehille, mutta omat fiilikset kärsii peppuhommissa niin, että siihen en halua ryhtyä.

Minkä ihmeen takia naiset suostuvat anaaliseksiin, jo se kerran sattuu ja ällöttää1?  Ei seksin kuulu sattua, ja monikohan mies suostuisi tekemään jotain sellaista NAISEN vuoksi ,, joka häntä itseään sattuisi tai ällöttäisi?

Eiväthän monet miehet suostu edes pienempiinkään naisen toiveisiin seksissä vaikkei se heiltä vaatisi juuri mitään.

Vierailija
12/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia naiset suostuvat anaaliseksiin, jo se kerran sattuu ja ällöttää1?  Ei seksin kuulu sattua, ja monikohan mies suostuisi tekemään jotain sellaista NAISEN vuoksi ,, joka häntä itseään sattuisi tai ällöttäisi?

Eiväthän monet miehet suostu edes pienempiinkään naisen toiveisiin seksissä vaikkei se heiltä vaatisi juuri mitään.[/quote

Taidat puhua jostain salimakeista?

Vierailija
13/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot riippuvat tissit, isot ulommat häpyhuulet, karvaisuus (vaikka olisi kuinka sheivailtu), hengityksen haju ja osaamattomuus. Turha kai sanoa, että seksielämää ei ole, vaikka haluja kyllä löytyisi vaikka muille jakaa.

Vierailija
15/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meistä jokainen joka tänne kirjoittaa ole jo sen ensimmäisen kerran miehen kanssa sängyssä ollut. Tuskin täältä yhtään neitsyttä löytyy.

Vierailija
16/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aika hyvä seksuaalinen itsetunto ja se ei niinkään ole se juttu joka vaivaisi.

Eniten ehkä pelkään sitä miten se mies reagoi meidän ekaan seksikertaan. Monesti olen kokemuksen kautta oppinut että miehen tunnetila menee suoraan hänen jalkojen väliin. Jos esimerkiksi jännittää, on huonoja kokemuksia ja on suorituspainetta (vaikka ei tarvitsisi olla) niin se vaikuttaa peniksen toimintakykyyn ja laukeamiseen.

Ja sehän on miehelle ihan super ahdistava tilanne että pelit ja vehkeet ei toimi vaikka haluaisi. Pelkään vaan että mies säikähtää tätä toimimattomuutta niin paljon että ei halua enää nähdä. voi vain vakuuttaa ymmärrystään ja ottaa kainaloon ja toivoa että mies ymmärtää ettei se ole maailmanloppu.

Mulla ainakin jokainen parisuhdekumppani on omannut jotain haasteita ekalla seksikerralla joko kovana pysymisen tai laukeamisen osalta mutta kun on jatkanut tapailua ja ymmärtänyt niin kaikki on normalisoitunut ajan kanssa. Eka seksikerta on vaan aina vähän pelottava uuden ihmisen kanssa.

Mitä välii, aina löytyy uusia mies!

Vierailija
17/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitkän parisuhteen jälkeen voi olla vaikeaa. Aikaa edellisestä ensikerrasta voi olla jo 20-30 vuotta. Elämä näkyy kehossa.

Vierailija
18/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anaali kuuluu nykypäivänä normaaliin seksivalikoimaan. Ehdotan siedättämishoitoa. Muutaman kerran viikossa anaali niin siihen tottuu.

Vierailija
19/19 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tuntuu epävarmalta ekalla kerralla uuden naisen kanssa alkkareissa tai alasti peiton alla no tietysti se, ollaanko menossa ns. loppuun asti vai ei, seisooko jos ollaan ja se kasteleeko mahlaa valuva ja puoliheijarissa oleva kalu naisen vatsaa halaillessa.