Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehellä jokin pierufetissi tms?

Vierailija
11.04.2015 |

Ainakin sillä on ihan ihmeellinen suhtautuminen pieruihin yms. hajuihin. Jos sanon vitsillä esim että piereskelitpä paljon yöllä, niin tältä tulee kysymyksiä "ai siis... millasia? Kuinka pitkiä? Haisiks se? Miltä se haisi?". Ja jos piereskelee mun vieressä ja valitan hajusta niin alkaa kyselemään että miltä haisee, voinko kuvailla tarkemmin jne. ihan kuin oikeasti kiihottuisi kysymyksistään ja siitä hajusta.
Äsken oli piereskellyt makuuhuoneessa ja sanoin että menee sit muualle haisemaan kun koko makuuhuone lemusi. Alkoi taas nämä samat "ai siis miltä haisee? Millä tavalla? Millaisia ne hajut on?". Oikeasti pelkään että se runkkailee näille tiedoille tms. kun kysyy aina niin yksityiskohtaisesti ja oudosti, ihan oksettavaa!!! :( tätä käy kerran viikossa ainakin ja aina pyytää virne päällä kuvailemaan hajuja, määrää ja kestoa. Mitä se sillä tiedolla tekee?

Olen kysynyt pari kertaa että mitä oikeasti tekee tuolla tiedolla, miksi haluaa tietää ja että kiinnostaako jotkut kakkajutut siinä mielessä, sain vaan hermostunutta naurua ja miesystävä kuittasi asian ihan vitsiksi. Mua ällöttää ja inhottaa ja nykyään tekisi mieli vain oksentaa noista kysymyksistä, ihan sairasta miten joku voi olla kiinnostunut pierujen hajuista niin paljon...?! Ollaan oltu noin vuosi yhdessä ja pierukysymyksiä olen siis kuunnellut jo jonkin aikaa. Yök!!!

En valitettavasti ole provo, mietin vain onko tämä oikeasti enää normaalin rajoissa. Ainakin mun ymmärryksen yli menee tälläinen mielenkiinto pieruihin...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:58"]Taas tuli mieleen, että on kyllä helvetin hyvä olla sinkku.
[/quote]

Niinpä! :D

Vierailija
2/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika simppeliltä ihmiseltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:46"]Se selviää kun pieret takaisin. Oikein töräyttelet. Jos innostuu, niin on fetissi, jos ei niin sitten hän on vain sairaalloisen kiinnostunut omista pieruistaan ja on ihan seko.
[/quote]

Tee näin, joka tapauksessa miehessä on jotain vähän vinksallaan!

Vierailija
4/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä yleensä oikea pieru kiihota, vaan ilma joka on puhallettu peppuun tai päätynyt sinne anaaliseksin seurauksena. Se on eri asia, ja niitä voi töräytellä kelle vaan miehelle mitä enemmän sen parempi.

Vierailija
5/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :)

Vierailija
6/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... kyllä miehessäs jotain vikaa taitaa olla :/

Vierailija
7/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:45"]No... kyllä miehessäs jotain vikaa taitaa olla :/
[/quote]

Miehen mielestä ihan "normaalia pieruhuumoria" kun otin aamupäivällä puheeksi...
t. Ap

Vierailija
8/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Ihan normaalia tuo on. Ainakin mulle.

Mielenterveysongelmainen.

Vierailija
9/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:04"]Älä huoli. Ihan normaalia tuo on. Ainakin mulle.

Mielenterveysongelmainen.
[/quote]

:D lupaavaa... Muilla vastaavia kokemuksia?
T. Ap

Vierailija
10/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken meillä nukkuva lapsi pieraisi sängyssään aika kovaa. Me istutaan miehen kanssa täällä alakerrassa sohvalla, ja mies sanoi "kablamo!", ja me hirnuimme sitten asialle. Että pieruhuumoria meiltä löytyy, mutta ei ihan niin fanaattista kiinnostusta asiaan kuin sinun miehelläsi. :)

Vierailija
11/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:23"]Äsken meillä nukkuva lapsi pieraisi sängyssään aika kovaa. Me istutaan miehen kanssa täällä alakerrassa sohvalla, ja mies sanoi "kablamo!", ja me hirnuimme sitten asialle. Että pieruhuumoria meiltä löytyy, mutta ei ihan niin fanaattista kiinnostusta asiaan kuin sinun miehelläsi. :)
[/quote]

No tuollaisen minäkin vielä ymmärtäisin mutta tuo yksityiskohtainen analysointi ja kysely on ihan kamalaa :( Enkä tosiaan tiedä saako mies jotain kiksejä tästä, niin usein ja sellaisella tavalla kyselee kuitenkin...
t. Ap

Vierailija
12/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selviää kun pieret takaisin. Oikein töräyttelet. Jos innostuu, niin on fetissi, jos ei niin sitten hän on vain sairaalloisen kiinnostunut omista pieruistaan ja on ihan seko.

Vierailija
13/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDdd

Vierailija
14/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/18 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli mieleen, että on kyllä helvetin hyvä olla sinkku.

Vierailija
16/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisiko joku vielä puida tätä asiaa näin sunnuntaina? :)
T. Ap

Vierailija
17/18 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi mikä mies, en tuollaista sikailua katselisi!

Vierailija
18/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika simppeliltä ihmiseltä

Mitä tarkotat?