Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tullaanko teille sanomaan, että näytätte henkilöltä X?

Vierailija
11.04.2015 |

Esimerkiks kadulla joku random tulee juttelemaan teille, koska sekoittaa teidät johonkin toiseen henkilöön? Tai sanotaan, että "sä näytät kyllä ihan mun kaverilta X!"?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta mä välillä nään tutun näkösen tyypin vaatekaupoilla, ja hetken mietin kui se kyttää tollai sit tajuun et se oon mää! ja tää on ihan tosi juttu :/

Vierailija
2/9 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:58"]

Ei mutta mä välillä nään tutun näkösen tyypin vaatekaupoilla, ja hetken mietin kui se kyttää tollai sit tajuun et se oon mää! ja tää on ihan tosi juttu :/

[/quote]Tai sit olen miettinyt et hiukan näyttää multa toi muidu joka kyttää mua ja samalla tajuan että siinä on se faking peili taas..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Salmelainen tuli kerran humalassa kaupungilla vastaan ja sanoi, että näytän ihan herra X:ltä. Hän oli väärässä ja katsoin häntä ihan H. Moilasena.

Vierailija
4/9 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu pari kertaa Marianne kalliiksi:p vaikka meissä onkin samaa näköä

Vierailija
5/9 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:03"]Mua on luultu pari kertaa Marianne kalliiksi:p vaikka meissä onkin samaa näköä
[/quote]

Kallioksi*

Vierailija
6/9 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin kertoja on näin käynyt. Kerran eräs nainen ryhtyi melkein inttämään, että olisin käynyt kouluni kaupungissa, jossa en ole koskaan asunut. Kieltämättä tuli hieman outo tunne.

Vierailija
7/9 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kerra. Lukiossa kaksi tyyppiä sekoitti mut johonkin toiseen tyttöön. Eikä se edes ollenkaan näyttänyt multa! Onneks se muutti ulkomaille hyvin pian lukion alkamisesta.

Vierailija
8/9 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä välillä sekoitettu toiseen työkamuun, meillä samat työvaatteet ja tukat kiinni, niin usein itsekin katson väärin vaikka ei ole muuta samaa kuin se tukan väri. Joku tuli sanomaan mun poikaystävälle et näytän yhdeltä hyvännäköiseltä julkkikselta mutta ei mun mies udellut enempää et keneltä, ku heitti siihen läpällä et mistä tiedät et se ei ole :D siskoa luultiin anna abreuksi, jossain huoltsikalla joku oli kuulemma tullut kysymään. Ja tää on paras kun joku tuli kysymään olenko "Sannan" isosisko, vaikka itse olen siis se "Sanna" :D

Vierailija
9/9 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman illan aikana pari tyyppiä sekoitti mut mun siskoon, lähdin baariin pienessä kaupungissa ja ensin yks hyppäs kaulaan halaamaan ja rupes kyselee mitä Simolle kuuluu joka on siis siskoni poikaystävä joten totesin että luuli mua mun siskoksi ja baarissa heti seuraava tuli jutteleemaan ihan kuin tunnettais paremminkin, oli myös sekoittanut mut mun siskoon. Se oli kieltämättä aika koomista tai onhan meissä hieman samaa näköä mutta silti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi