Jatkuva pahoinvointi
Hei! Tarvitsisin apua mikä auttaisi jatkuvaan huonoon oloon. Minulla on käytössä e-pillerit (gestinyl) (ollut vuoden ja sopinut hyvin) ja toisena lääkkeenä on kepitinor eli mieliala lääke (olen syönyt kuukauden) (ei pitäisi olla pahoinvointia sivuoireena) eli syön ihan säännöllisesti ja kunnolla, en paljoa herkkuja ym.. joka ilta on huono olo ja oksettaa.. mikä auttaisi??
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:46"]Mun kilpirauhas arvot katsottiin viime viikolla ja ne oli ok! en saa jotenki vastattuu näihin mut toivottavasti näätte nää näin :Dd
[/quote]
Mulla kurkkua kuristi/oksetti pitkän aikaa ja kävin labroissa. T4V ja TSH olivat viitearvoissa mutta TPO-AB oli reilusti yli viitearvon ja siitä todettiin kilpparitulehdus. Jollei sulta otettu tuota TPO-AB:tä, kannattaa pyytää, tulehdus kehittyy vajaatoiminnaksi jollei hoideta!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:46"]Mun kilpirauhas arvot katsottiin viime viikolla ja ne oli ok! en saa jotenki vastattuu näihin mut toivottavasti näätte nää näin :Dd [/quote] Mulla kurkkua kuristi/oksetti pitkän aikaa ja kävin labroissa. T4V ja TSH olivat viitearvoissa mutta TPO-AB oli reilusti yli viitearvon ja siitä todettiin kilpparitulehdus. Jollei sulta otettu tuota TPO-AB:tä, kannattaa pyytää, tulehdus kehittyy vajaatoiminnaksi jollei hoideta!
[/quote]
Pitääpäs kysästä lääkäriltä, kiitos vinkistä:)
Oisko sulla paniikkihäiriö tai jotain sellasta? Mulla on emetofobia joka aiheuttaa hirveetä pahoinvointia. Ketipinorkin heittelee kilpirauhas arvoja ja kilpirauhasen ongelmat aiheuttaa pahoinvointia
Mulla vähän sama.. jotain vatsajuttuja diagnosoitiin lyhyellä lääkärikäynnillä. Tiedän kyllä, että kyse on henkisistä jutuista kun vieläkin tulee vaikka somacia syön.
2 jatkaa, mulla myös refluksi mikä aiheuttaa
Mihin vaivaan se neurolepti on ja millä annoksella? Kyllä se voi aiheuttaa niin pahoinvointia kuin oksenteluakin
Jos on hartiat jumissa, tai silmissä on likinäköisyyttä tms. niin sekin aiheuttaa pahoinvointia. näkökyvyn ongelmia ei edes välttämättä havaitse itse, jos vain toisessa silmässä on heikentynyt näkö.
Kepitinor on määrätty mulle masennukseen ja pitäs nostattaa mieli alaa mut ei se täs kyllä nouse ku menee hermot tän jatkuvan pahoinvoinin kans.. senorilin lopetin koska siitä tuli selvästi huono olo mutta lääkäri sano että tästä kepitinorista ei pitäisi tulla huonoa oloa..
Mun kilpirauhas arvot katsottiin viime viikolla ja ne oli ok! en saa jotenki vastattuu näihin mut toivottavasti näätte nää näin :Dd
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:28"]
Mihin vaivaan se neurolepti on ja millä annoksella? Kyllä se voi aiheuttaa niin pahoinvointia kuin oksenteluakin
[/quote]
25mg ja oon ottanut 2 lääkettä iltaisin niitä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:28"]
[/quote]
25mg ja oon ottanut 2 lääkettä iltaisin niitä.
[/quote]
Masennukseen? Psykoottiseen masennukseenko? Ei Ketipinor mielialaa nosta ja tuo annos on sen kokoinen ettei se auta masennukseen. Unettomuuden hoidin annos. Minkä alan lääkäri tuon on määrännyt? Onhan noita masennuslääkkeitä muitakin kuin Seronil. Ei masennuksen yleensä määrätä antipsykootteja
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:28"] Mihin vaivaan se neurolepti on ja millä annoksella? Kyllä se voi aiheuttaa niin pahoinvointia kuin oksenteluakin [/quote] 25mg ja oon ottanut 2 lääkettä iltaisin niitä. [/quote] Masennukseen? Psykoottiseen masennukseenko? Ei Ketipinor mielialaa nosta ja tuo annos on sen kokoinen ettei se auta masennukseen. Unettomuuden hoidin annos. Minkä alan lääkäri tuon on määrännyt? Onhan noita masennuslääkkeitä muitakin kuin Seronil. Ei masennuksen yleensä määrätä antipsykootteja
[/quote]
Masennukseen ja herkkyyteen se määrättiin. ja psykologi määrännyt