Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina pukenut rintaliivit väärin

Vierailija
26.12.2021 |

Nyt sitten oikein lehdessä lukee, että rintaliivien hakasia ei saa kiinnittää etupuolella.
Rintsikan hakaset on kiinnitettävä niin, että hakaset on selkäpuolella. En pystynyt tuohon edes nuorena.
Kuinka moni nainen 70+ pystyy pukemaan rintaliivit "oikein"?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nainko-rintaliivit-kuuluisikin-puke…

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään uutta ole? Tuohon tyyliin minut opetettiin pukemaan liivit jo 80-luvulla.

Vierailija
2/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai hakaset kiinnitetään selkäpuolelta. Opin tuon jo ensimmäisiä rintaliivejä ostaessani. Onhan niitä tosin etupuolelta kiinnitettäviäkin malleja. N59

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, ei sitä kukaan valvo miten sen teet.

Vierailija
4/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä oikeita rintaliivejä, niin ihan sama.

Vierailija
5/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hakaset laitetaan kiinni takana. Saa olla todella kankea jos ei siihen pysty.

Vierailija
6/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti aina sanoi, että vain vanhat naiset kiinnittävät hakaset etupuolella. En sitten koskaan ole tehnyt niin, enkä aio tehdä. Tuskin 80v äitikään tekee niin.

Vierailija
7/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa. Teet niin kuin itsellesi paras on.

Vierailija
8/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hakaset pitää avata?  Olen ainakin jo 10 vuotta laittanut jalat rintaliiveihin ja vetänyt liivit  ylös paikalleen.  Ja riisun liivit laskemalla olkaimet, liivit alas, ja astun niistä ulos. Joo ja ihmettelen miksi joku vielä näkee vaivan avata ja sulkea hakasia.  Paljon käytän myös ns.urheiluliivejä, eli samalla systeemillä puetaan päälle.  Systeemi ei taida toimia hyvin lihavilla?

Vierailija
9/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hakaset pitää avata?  Olen ainakin jo 10 vuotta laittanut jalat rintaliiveihin ja vetänyt liivit  ylös paikalleen.  Ja riisun liivit laskemalla olkaimet, liivit alas, ja astun niistä ulos. Joo ja ihmettelen miksi joku vielä näkee vaivan avata ja sulkea hakasia.  Paljon käytän myös ns.urheiluliivejä, eli samalla systeemillä puetaan päälle.  Systeemi ei taida toimia hyvin lihavilla?

No vaikka siksi, että mun lantio on huomattavasti leveämpi kuin rintaliivien ympärys.

Vierailija
10/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai niillä jotka käyttää oikean kokoisia liivejä…

Vierailija
11/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siksi, että mun lantio on huomattavasti leveämpi kuin rintaliivien ympärys.

Joo, ei ihan onnistu sujauttaa 65 cm ympärystä 96 cm takapuolen yli.

Vierailija
12/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pukenut ja tulen pukemaan "väärin".

Nopeampaa ja näppärämpää, enkä ole huomannut liivien löystyvän siitä.

Vierailija
13/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo takana kiinni näpräys on haastavaa, jos liivien ympärysmitta on oikea eli melko napakka. Mutta useimmillahan se ei ole ;)

Vierailija
14/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää siinä on jos kiinnittää hakaset etupuolelta ja kääntää/ pyöräyttää liivit oikeaan asentoon?

Ei siinä ole väärää, eikä liivien muoto muuksi muutu. Nivelvaivojen vuoksi ei voi muuten kiinnittääkään.

Vierailija
15/15 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo takana kiinni näpräys on haastavaa, jos liivien ympärysmitta on oikea eli melko napakka. Mutta useimmillahan se ei ole ;)

Joo en jaksa pitää niin tiukkoja kuin olisi pidettävä "oikeasti", rupeaa ahdistamaan. Parempi vähän liian löysä. Sitten kiinnitän hakaset etupuolelta, eli teen iiiiiihan vääääärin😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi