Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kati Lepistö, halvaantunut ex-malli.

Vierailija
11.04.2015 |

Tapasiko miehensä vasta halvaantumisen jälkeen? Blogi on aloitettu vuonna 2013, mutta Kati halvaantui jo vuonna 1995. Blogissa ei ole mitään mainintaa miten tapasivat ja se kiinnostaisi tietää. Ymmärsin, että on aika sidottu sänkyynsä kuitenkin joten on aika merkillistä että tapaa ulkomaalaisen miehen kenen kanssa menee naimisiin.

Vahva ja mahtava ihminen kuitenkin! Ei ole antanut tilansa lannistaa itseään :)

http://katilepisto.fi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati täällä moi :) Tapasin tosiaan mieheni netissä .Liitän tähän blogi linkin ko. tapahtumasta, minkä Henning on kirjoittanut . 

http://katilepisto.fi/2014/02/22-loysin-tulevaisuuteni-etsiessani-palaa-menneisyydestani/

Olen kyllä täysin halvaantunut ja avustajan avun varassa, mutta sängyssä en käy päivällä edes päiväunilla. Ensimmäisen vuoden halvauksen jälkeen olin sängyssä aamusta iltaa kunnes eräs terapeuttini sanoi minulle että mitä enemmän vietät aikaa sängyssä sitä sairaammaksi tunnet olosi .Niin totta .Siitä itseasiassa taisi alkaa elämän muuttuminen taas normaaliks .

Hyvää kevättä kaikille :)

Kati van der Hoeven

Vierailija
2/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kati!:) Se silmän räpäys kirja minkä julkaisit..Äitini antoi sen minulle luettavaksi...Ymmärän kohtalosi:) Olen 10v ja minua itkettää sinun tilanne:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati on upea nainen, tulee välillä kaupungilla vastaan ja on aina niin tyylikkäänä! Äitini oli töissä osastolla jossa silmänliikkeet hoksattiin ja tapaus on jotenkin jäänyt tosi vahvasti mieleen

Vierailija
4/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut tuosta jostain naistenlehdestä. Muistaakseni tapasuvat netissä.

Vierailija
5/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastumisen jälkeen siis.

Vierailija
6/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastumisensa jälkeen, kuten myöskin edellisen suhteensa ulkolaisen miehen.

Vierailija
7/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:15"]Tapasiko miehensä vasta halvaantumisen jälkeen? Blogi on aloitettu vuonna 2013, mutta Kati halvaantui jo vuonna 1995. Blogissa ei ole mitään mainintaa miten tapasivat ja se kiinnostaisi tietää. Ymmärsin, että on aika sidottu sänkyynsä kuitenkin joten on aika merkillistä että tapaa ulkomaalaisen miehen kenen kanssa menee naimisiin.

Vahva ja mahtava ihminen kuitenkin! Ei ole antanut tilansa lannistaa itseään :)

http://katilepisto.fi
[/quote]

Sänkyynsä? Eiköhän hän vietä aikaa sängyssä yhtä paljon/vähän kuin sinä tahi minä. Mistä moinen luuli että hän viettää paljon aikaa sängyssä?

Vierailija
8/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:21"]Oon lukenut tuosta jostain naistenlehdestä. Muistaakseni tapasuvat netissä.
[/quote]

Hänestä taisi olla joskus Cosmopolitanissa juttua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi