En esitellyt aviomiestäni tänäkään jouluna vanhemmilleni
Esitin jouluaterialla sinkkua. Olen ollut yli 3 vuotta suhteessa ja 2 vuotta asunut yhdessä. Sukulaiset ovat menneisyydessä yrittäneet puuttua suhteisiini. Vävyjä on idealisoitu ja sitten minut on tuomittu, kun olen halunnut erota ihan perustelluista syistä. Nyt haluan päättää itse, jatkanko suhdetta. En halua ulkopuolisia vaikutteita.
Onko kohtalotovereita?
Kommentit (20)
Jokaisella on oikeus olla kertomatta joitain asioita sukulaisilleen. Et ole tehnyt todellakaan mitään väärää :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä väri?
Ihan on saman värinen kuin minäkin.
0/5.
Mikset ole muka aviomiehesi kanssa jouluna? Ja kuka nyt ylipäänsä antaa suvun vaikuttaa puolison valintaan?
Noin minäkin toimisin - jos siis olisi se aviomies.
Toki sen pitää olla okei sille miehellekin, ettei pahoita mieltään. Mutta hän varmaan ymmärtää järkeilysi.
*piti lukea AVOmies. Nyt ymmärrän, jos luulit trolliksi.
Ap
Ap ei osaa päättää, onko se aviomies vai avomies.
Ex petti, mutta olisi kuulemma pitänyt ottaa takaisin ja antaa uusi mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei osaa päättää, onko se aviomies vai avomies.
Tämä on keskustelupalsta joka tulee haihtumaan eikä tällä ole väliä, get over it!
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse mies vai nainen?
Nainen.
Ap
Mitä se mies tuosta tuumaa? Onko hän kertonut sinusta omille porukoilleen?
Täytyy tunnustaa että ihailen sua ap. Juuri nyt niin kurkkua myöten täynnä erinäisiä sukulaisia että toivon etteivät he tietäisi elämästäni yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mies tuosta tuumaa? Onko hän kertonut sinusta omille porukoilleen?
Ei tuumaa mitään. Asumme Helsingissä, vanhempani pohjoisessa. Hän on kertonut isälleen, äitinsä on kuollut. Mutta tapasin isän vasta kun olimme olleet yli vuoden yhdessä.
Minä olen ollut miehesi kengissä! Sitten kun halusi viimein esitellä minut niin itse olin jo vähän flegmaattinen asian suhteen. Eli jos jatkat tuota, niin et kyllä saa luotua läheistä suhdetta heidän välille. Mutta ei sillä ole kaikillle edes merkitystä, kuten ei itsellenikään.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies siis nyt yksin kotona?
Palasin tänään, olin pois to-illasta asti. Mies kävi sillä aikaa isällään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut miehesi kengissä! Sitten kun halusi viimein esitellä minut niin itse olin jo vähän flegmaattinen asian suhteen. Eli jos jatkat tuota, niin et kyllä saa luotua läheistä suhdetta heidän välille. Mutta ei sillä ole kaikillle edes merkitystä, kuten ei itsellenikään.
Miksi pitäisi luoda läheinen suhde jos siitä on seurannut ennen vain ongelmia?
Mikähän siinä on, kun jouluna aikuiset ihmiset heittäytyvät lapsen tasolle ja pitää mennä viettämään joulua vanhempien luokse, vaikka olisi se omakin koti. Sitten tulee hirveä riitä, että kumman vanhemmille mennään ensin ja oltiinko toisen luona pidempään ja kuunnellaan molemmissa paikoissa samat saarnat, kun ette koskaan käy ja kaupan päälle levitetään koronat koko suvulle.
No tammikuussa ehtii sitten käymään hautajaisissa.
Mikä väri?