Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sollille kerroshoitajaksi hotelliin

Vierailija
10.04.2015 |

Olen 40 vuotias ja ollut työttömänä vuoden, nyt olis mahdollisuus päästä sollille kerroshoitajaksi hotelliin. Kertokaa tietävät työstä jotain, onko mitään positiivista? . HIRVITTÄÄ SE TAHTI, yksin pitää siivota 3,5 huonetta tunnissa ja parin kanssa viisi. Pelottaa etten pysry siihen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole solilla ollut mutta teen nykyään työkseni hotellisiivousta ja vaihdan paikkaa heti kun voin. Syitä: selkä paskana, ihan tajuton kiire, ei ehdi siivota oikeasti vaan lumesiivotaan->huono omatunto. Toki joku voi tykätä mutta neuvoisin välttämään mikäli suinkin mahdollista. Haluan takaisin sairaalaan siivoamaan, siellä oli paljon inhimillisemmät olot ja sai siivota ihan kunnolla ja rauhassa.

Vierailija
2/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tietoa kaipaisin,kun en osaa itse päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytilanteesta en osaa sanoa, mutta minun äiti oli kerrossiivojana -90-luvulla ja sillä oli todella rankka työtahti. Noin 5:n vuoden jälkeen hän oli aivan loppu. Vaikka olin nuori, tajusin että äiti oli hotellihommissa palamassa loppuun, pyysin häntä lopettamaan.

Onneksi hän jaksoi uudelleen kouluttautua ja sai paikan valtion virastossa, mikä ei sinällään ole mikään unelmakeissi, mutta paljon tasapainoisempi työ, kuin  hotellialalla.

Hotellialalla ihmiset revitään täysin loppuun. Orjatyötä kaikki.

Hakitse nyt vielä.

Vierailija
4/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä 3kk koeaika, mä sanoisin mene ja kokeile. Ja mun kokemuksen mukaan solilla on aina puute muissakin kohteissa tekijöistä, joten kun olet "päässyt sisään" firmaan, voisit kysellä olisiko muuta työtä/kohdetta tarjolla.

Vierailija
5/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sollista en tiedä, mutta kyllä se työ on orjan hommaa. Jos jotain posititiivista, niin sain treenata englantia, koska kaikki työkaverit ulkomaalaistaustaisia ja työkieli englanti.

Vierailija
6/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroshoitaja hoitelee 3,5 huonetta tunnissa. Toivottavasti huoneissa ne toiveet on tavanomaisia. Jos sattuu vaativa liikemieskerros, niiden hoitelu viekin sitten ainakin tupla-ajan, joskus koko yön....

Vai puhuttiinko me kerrossiivoojista?

Vierailija
7/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa hommaahan se on, mutta jos olisin työtön, ottaisin ilman muuta työn vastaan. Suomessa ei pahemmin tippejäkään heru, ulkomailla niitä sentään tulee kivasti.

Vierailija
8/8 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kokeileen, sillähän sen tiedät. Olin muutaman vuoden kyseisessä firmassa kerroshoitajana. Työtahti oli kova  ja kiire koko ajan, mutta sitähän se on missä tahansa työssä nykyään. Kerroshoitajana homma on fyysisesti aika kovaa, mutta mulle jäi ainakin ihan kivat muistot siitä hommasta. Työkaverit ainakin oli kivoja ja aina se kotona olemisen voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi