Ikaalisten kylpylä ryhtyi vastustamaan koronarajoituksia
Ikaalisten kylpylä on ollut jouluna auki, vaikka kylpylöiden allastilat kuuluvat suljettavien tilojen joukkoon.
Ikaalisten kylpylä on lähtenyt vastarintaan, sillä sen mukaan tuore rajoitus ei koske kylpylähotelleja. Ikaalinen Span toimitusjohtaja Eero Aho kertoo HS:lle, että kylpylä on tulkinnut ohjeistusta niin, että kylpylöiden pitäminen auki on mahdollista.
”Päätöksessä lukee, että rajoitukset eivät koske majoitus- ja ravitsemislain piirissä olevia toimijoita. Tämän perusteella olemme tulkinneet, että päätökset eivät koske meitä. Meitä koskevat kuitenkin ravitsemistoiminnan rajoitukset”, Aho sanoo.
Kommentit (17)
IKAALISTEN kylpylän ratkaisusta kertoi ensimmäisenä Aamulehti. Kaksi muuta kylpylähotellia Pirkanmaalla eli Nokian Eden ja Tampereen kylpylä ovat sulkeneet kylpyläosastonsa määräyksen mukaan.
Törkeää porukkaa täällä kylpylässä kyllä, saunassa olin ainoa jolla oli maski.
No, kävijät ilmaisevat, onko päätös oikea.
Täytyypä poiketa ja tukea tätä kylpylää 😊
JUURI NYT! Klamydia-epidemia Ikaalisten kylpylässä!
Vierailija kirjoitti:
JUURI NYT! Klamydia-epidemia Ikaalisten kylpylässä!
linkki?
Bi-Swinger Fest parhaillaan käynnissä Ikaalisten kylpylässä. Altaat ja suihkutilat kovassa käytössä!
Jotenkin tuen tätä kylpylää. Juuri avattu kesällä Scandicin tms raunioille. Paljon työpaikkoja lähialueen ihmisille, virkeyttä Ikaalisten ikiaikaiselle "kylpyläkaupungille". Asun lähellä ja tavallaan symppaan heitä.
Vierailija kirjoitti:
Maski päällä on hankala ottaa suihin, siksi.
Toimitusjohtaja Eero Aho siirtyi Ikaalisiin NoHo Partnersilta. :D
Kannattaa mainita sekin, että Scandic myi kylpylän pari vuotta sitten. Sen osti ikaalislaiset heput ja nyt ollaan jo konkurssin partaalla...
Vierailija kirjoitti:
Bi-Swinger Fest parhaillaan käynnissä Ikaalisten kylpylässä. Altaat ja suihkutilat kovassa käytössä!
Pääsitkö osallistumaan ikaalislaiseen ”perhesaunaan”?
Vierailija kirjoitti:
🤣hyvä sä!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mainita sekin, että Scandic myi kylpylän pari vuotta sitten. Sen osti ikaalislaiset heput ja nyt ollaan jo konkurssin partaalla...
niin? Näin tapahtuo mutta myynti oli erittäin hyvä asia alueen elinkeinoelämälle. Surullista jos päättyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maski päällä on hankala ottaa suihin, siksi.
Kukaan, koskaan ja missään ei ole vapaaehtoisesti ottanut urealetkua suuhun.
AVI ei ole kommentoinut mitenkään asiaa.