Helena Lindgrenin kauneuden salaisuus?
Mikä on Helenan kauneuden, nuorekkuuden ja virheettömän ihon salaisuus? Onko hänelle tehty kirurgisia operaatioita? Olen kolmekymppinen ja näytän mielestäni Helenaa ikääntyneemmältä.
Kommentit (81)
Auringon välttäminen tekee ihmeitä. Mulla on sama juttu, en voi ottaa aurinkoa, palan alta aikayksikön, olen punahiuksinen. Kyllä nuorena harmitti, mutta nyt 45 v ei enää harmita, mulla ei nimittäin ole ryppyjä kuin minimaalisen vähän silmien ympärillä. Vedenjuonti on toinen varma kauneusniksi, juon joka päivä 2,5 - 3 l vettä, en kylläkään kauneuden vaan terveyden takia. Terveyden takia en syö sokeria, en tupakoi, en käytä alkoholia ja lisäksi en pidä kahvista. Lisäksi syön paljon kasviksia ja kunnolla hyvää rasvaa, olen aina syönyt, en ole karppaaja. Liikun kohtuullisesti, käytän luontaistuotteita ja nukun 8-9 tunnin yöunet ja pienet päiväunet aina kun voin.
Ihonhoitoon käytän luontaiskosmetiikkaa: puhdistusmaitoa, ihoöljyä (johon laitan eteerisiä öljyjä) ja kuivaharjausta. Meikkinä käytän kulmakynää, ripsaria ja huulipunaa. Muuten olen täysin luomu. Näytän kasvoiltani ehkä n. 30-v ja vartaloltani menisin vaikka parikymppisestä. Enkä mitenkään tietoisesti ole tähän pyrkinyt, itseasiassa ulkonäkö on siellä tärkeyslistalla häntäpäässä. Mutta jossain ikä mullakin näkyy: kaulalla on juonteita ;D.
Mutta veikkaisin ettei Helenan kauneus ole yhtä luonnonmukaista ja toisaalta en varmasti itse näytä hänen iässään yhtä nuorelta. Jossain oli, että Helena käy säännöllisesti jossain klinikalla Sveitsissä ottamassa jotain pistoksia ja kertahoito maksaa 2000 e.
Mä en puunaa ihoa ja ikäisekseni mulla on hyvä iho. Ryppyjä aika vähän ikääni nähden.
Eli ne eivät paista ensimmäisenä silmiin.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:12"]Auringon välttäminen tekee ihmeitä. Mulla on sama juttu, en voi ottaa aurinkoa, palan alta aikayksikön, olen punahiuksinen. Kyllä nuorena harmitti, mutta nyt 45 v ei enää harmita, mulla ei nimittäin ole ryppyjä kuin minimaalisen vähän silmien ympärillä. Vedenjuonti on toinen varma kauneusniksi, juon joka päivä 2,5 - 3 l vettä, en kylläkään kauneuden vaan terveyden takia. Terveyden takia en syö sokeria, en tupakoi, en käytä alkoholia ja lisäksi en pidä kahvista. Lisäksi syön paljon kasviksia ja kunnolla hyvää rasvaa, olen aina syönyt, en ole karppaaja. Liikun kohtuullisesti, käytän luontaistuotteita ja nukun 8-9 tunnin yöunet ja pienet päiväunet aina kun voin.
Ihonhoitoon käytän luontaiskosmetiikkaa: puhdistusmaitoa, ihoöljyä (johon laitan eteerisiä öljyjä) ja kuivaharjausta. Meikkinä käytän kulmakynää, ripsaria ja huulipunaa. Muuten olen täysin luomu. Näytän kasvoiltani ehkä n. 30-v ja vartaloltani menisin vaikka parikymppisestä. Enkä mitenkään tietoisesti ole tähän pyrkinyt, itseasiassa ulkonäkö on siellä tärkeyslistalla häntäpäässä. Mutta jossain ikä mullakin näkyy: kaulalla on juonteita ;D.
Mutta veikkaisin ettei Helenan kauneus ole yhtä luonnonmukaista ja toisaalta en varmasti itse näytä hänen iässään yhtä nuorelta. Jossain oli, että Helena käy säännöllisesti jossain klinikalla Sveitsissä ottamassa jotain pistoksia ja kertahoito maksaa 2000 e.
[/quote]
Kyllä sen näkee että on otettu pistoksia.
Muistuttaa pullasorsaa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:51"]
Veikkaan ettei vanno THL heksaanirypsiöljyjen ja muovimargariinien nimeen, vaan nauttii laadukkaista normaalirasvaisista juustoista, oikeaa kermaa sisältävistä ruuista, laadukkaista jälkiruuista. Ei siis kuivakkaaksi tekevää light-ruokavaliota, vaan aitoja rasvoja, runsaasti kasviksia.
[/quote]
Se oli kylläkin ainakin ihan vegaanisen raakaravinnon syöjä ennen, eikä mikään aivovammakarppi....
Karpit on tän näköisiä, punaisia, lihavia ja tulehtuneita, ei näytä ihan helenalta, kuvassa siis erittäin pitkäaikainen "terveellisten eläinrasvojen syöjä"-
http://writinghealthy.com/wp-content/uploads/2014/08/IMG_3207-e1407874729392.jpg
Voitaisko kuitenkin olla yhtä mieltä siitä, että Helena näyttää todella hyvältä ikäisekseen, syistä en niinkään välitä, sillä ei kaikista saa noin hyvän näköistä edes paraskaan kirurgi tai meikkitaiteilija ja kyllä hänen miesystävänsäkin on komea.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:51"]
Veikkaan ettei vanno THL heksaanirypsiöljyjen ja muovimargariinien nimeen, vaan nauttii laadukkaista normaalirasvaisista juustoista, oikeaa kermaa sisältävistä ruuista, laadukkaista jälkiruuista. Ei siis kuivakkaaksi tekevää light-ruokavaliota, vaan aitoja rasvoja, runsaasti kasviksia.
[/quote]
Se oli kylläkin ainakin ihan vegaanisen raakaravinnon syöjä ennen, eikä mikään aivovammakarppi....
Karpit on tän näköisiä, punaisia, lihavia ja tulehtuneita, ei näytä ihan helenalta, kuvassa siis erittäin pitkäaikainen "terveellisten eläinrasvojen syöjä"-
http://writinghealthy.com/wp-content/uploads/2014/08/IMG_3207-e1407874729392.jpg
[/quote]
En ole karppi enkä väitä että Helenakaan on. Vaan että syö puhdasta, luonnollista ruokaa ja jättää todennäköisesti teolliset roskaruuat ja einespaskat syömättä. Runsaasti kasviksia ja marjoja, luonnollisia rasvoja - ei teollisia kasvirasvoja, joiden suosijat huomaa tuossa iässä kuivakasta olemuksesta ja ihosta.
Ei se ollut salaisuus edes silloin, kun Helena ja minä olimme nuoria ja kauniita.
Salaisuus voi olla ehkä se, missä ne leikkaukset on tehty ja kuinka paljon. Johan luonnottoman pyöreät silmät paljastavat, että ei se ihan pelkkien iltapäiväunien ansiota ole. Huomattava ansio on toki kosmetiikalla, varsinkin kuvissa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:29"]Sehän nukkuukin iltapäiviin.
[/quote]
Ja sillä välin posket pyöristyy?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:29"]Sehän nukkuukin iltapäiviin. [/quote] Saisikohan Helena enemmän samaistumis-pisteitä teiltä jos hän heräisi kello kuudelta pesemään perseitä ja viilettäisi juhlissa hiukset likaisena ilman meikkiä?
[/quote] Normaali ihminen pääsee töistä silloin kun rouva pruukaa herätä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:29"]Sehän nukkuukin iltapäiviin. [/quote] Ja sillä välin posket pyöristyy?
[/quote] En tiedä mikä pyöristyy. Hertsin saa, jos ei saa rauhassa nukkua kauneusuniaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:29"]Sehän nukkuukin iltapäiviin. [/quote] Saisikohan Helena enemmän samaistumis-pisteitä teiltä jos hän heräisi kello kuudelta pesemään perseitä ja viilettäisi juhlissa hiukset likaisena ilman meikkiä?
[/quote] Aamuvirkut voi mennä lypsämään lehmiä. Minäkin nukkuisin jos olis mahdollisuus.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:31"]
[/quote] Ärsyttää ihan vitusti sana normaali!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:29"]Sehän nukkuukin iltapäiviin. [/quote] Ja sillä välin posket pyöristyy?
[/quote] En tiedä mikä pyöristyy. Hertsin saa, jos ei saa rauhassa nukkua kauneusuniaan.
[/quote]
No posket on täytetty fyllingillä.
Helena holopainen. On siinä taas vanhemmilla leikannut.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:31"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:29"]Sehän nukkuukin iltapäiviin. [/quote] Saisikohan Helena enemmän samaistumis-pisteitä teiltä jos hän heräisi kello kuudelta pesemään perseitä ja viilettäisi juhlissa hiukset likaisena ilman meikkiä? [/quote] Normaali ihminen pääsee töistä silloin kun rouva pruukaa herätä. [/quote] Ärsyttää ihan vitusti sana normaali!
[/quote] mua ärsyttää kiroilu!
Haluaisin myös näyttää nukkemaisen kauniilta, mutta minulla on leveä pottunenä, silmät lähellä toisiaan kuin kampelalla ja liian pitkä nenän ja ylähuulen väli, mikä tuo philtrum nyt suomeksi onkaan. Moni ei varmaan kiinnitä tällaisiin asioihin huomiota, mutta nukkemaisen kauniilla naisilla on yleensä leveä silmienväli, kapea pieni nenä, sekä lyhyt nenän ja ylähuulen väli.
Kyllä kaikilla 57-vuotiailla on ryppyjä ja vakoja naamassa. Jos ei ole, taatusti on käsitelty eli ihoa kiristetty, luomia nostettu ja täytettä pistelty neulalla eri paikkoihin. Päälle vielä valoa heijastavaa silikonipakkelia, niin siinä meillä ihana kuonnonkaunis ja hyvin säilynyt mummeli. :DDD
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:47"]Hänen isoveljensä on Holle Holopainen, joka ei ole (ainakaan Helenaan verrattuna) elänyt mitenkään erityisen "terveellistä elämää" mutta eipä hänelläkään näytä pahemmin ryppyjä olevan:
http://im.mtv.fi/image/1233904/landscape16_9/555/313/e22effeb9e912feeaf7b76059a10c9fd/ds/720092.jpg
Joten eriomaiset geenit näyttää tuossa perheessä olevan :)
[/quote]
Totta, Hollehan on Helenaa kymmenen vuotta vanhempi. Moniko lähes seitsenkymppinen on noin siloposki?